Wanhopig
donderdag 8 juni 2017 om 22:44
Hoi allemaal,
Dit gaat waarschijnlijk klinken als een foute jambers uitzending, maar dat is ondertussen ook realiteit geworden. Overdag een succesvolle ondernemer, altijd goed verzorgd , groot social netwerk , een leuke vriend en huis.
De realiteit is dat mijn leuke vriend een zware cocaïne verslaafde is. Hij werkt nog steeds elke dag gek genoeg en we hebben ondanks alles veel liefde voor elkaar. Maar ik kan gewoon niet meer verder.. elke avond vraag ik mij af of ik een vrolijke nuchtere man aantref of een paranoïde junk.. het is echt een bizarre wereld. Ik heb langzaam een kinder wens ontwikkeld en ik weet niet hoe ik dat moet verwezenlijken op deze manier .
Ik heb daarom gedreigd weg te gaan, maar uiteraard wil hij stoppen en mij terugwinnen. Diep in mijn hart wil ik ook helemaal niet weg. Ik hou van hem en ik denk ook niet dat ik deze band ooit nog vind bij een andere man. Ik zie andere niet eens staan.. ook heb ik geen idee Hoe ik financieel verder moet en met het huis.. ik ben bang dat ik enorm spijt krijg om zo'n leuke man te laten schieten ..
Dit komt ook vanuit het feit dat ik twee jaar geleden een relatie van zeven jaar heb laten gaan waar
Ik achteraf ook heel veel
Spijt van heb gehad. Misschien een beetje verlatingsangst wat ook meespeelt.
Kortom:
Ik ben behoorlijk wanhopig en slaap al weken niet meer. Ik zit gewoon helemaal vast en wissel elke minuut totaal van mening.. help
Dit gaat waarschijnlijk klinken als een foute jambers uitzending, maar dat is ondertussen ook realiteit geworden. Overdag een succesvolle ondernemer, altijd goed verzorgd , groot social netwerk , een leuke vriend en huis.
De realiteit is dat mijn leuke vriend een zware cocaïne verslaafde is. Hij werkt nog steeds elke dag gek genoeg en we hebben ondanks alles veel liefde voor elkaar. Maar ik kan gewoon niet meer verder.. elke avond vraag ik mij af of ik een vrolijke nuchtere man aantref of een paranoïde junk.. het is echt een bizarre wereld. Ik heb langzaam een kinder wens ontwikkeld en ik weet niet hoe ik dat moet verwezenlijken op deze manier .
Ik heb daarom gedreigd weg te gaan, maar uiteraard wil hij stoppen en mij terugwinnen. Diep in mijn hart wil ik ook helemaal niet weg. Ik hou van hem en ik denk ook niet dat ik deze band ooit nog vind bij een andere man. Ik zie andere niet eens staan.. ook heb ik geen idee Hoe ik financieel verder moet en met het huis.. ik ben bang dat ik enorm spijt krijg om zo'n leuke man te laten schieten ..
Dit komt ook vanuit het feit dat ik twee jaar geleden een relatie van zeven jaar heb laten gaan waar
Ik achteraf ook heel veel
Spijt van heb gehad. Misschien een beetje verlatingsangst wat ook meespeelt.
Kortom:
Ik ben behoorlijk wanhopig en slaap al weken niet meer. Ik zit gewoon helemaal vast en wissel elke minuut totaal van mening.. help
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
donderdag 8 juni 2017 om 22:53
Hij stelt de hulp steeds maar weer uit omdat hij geen tijd kan missen vanwege zijn werk.. ik betwijfel dan ook of hij door zal gaan met iets als een op opname . Hij beweert nog steeds dat hij het zelf kanMinkeDeWit schreef: ↑08-06-2017 22:48Een verslaving stop je niet zomaar, daar is professionele hulp bij nodig. Ik denk dat je er goed aan doet om een ultimatum te stellen en ook daadwerkelijk weg te gaan. Natuurlijk ga je geen kind krijgen met een junk, daar wordt niemand beter van.
donderdag 8 juni 2017 om 22:54
Als je écht zo graag met hem verder wil zou ik in jouw geval erop staan dat hij gaat afkicken en dan niet op eigen houtje maar in een afkickkliniek aangezien zo'n verslaving niet zomaar "geneest".
Wil hij dat niet, jammer maar dan is het dus helemaal niet zo'n leuke vent.
Daarnaast is de kans groot dat hij niet zomaar er van af is en de vraag is of jij er mee om kan en wíl gaan als het alsnog fout gaat.
Sterkte
Wil hij dat niet, jammer maar dan is het dus helemaal niet zo'n leuke vent.
Daarnaast is de kans groot dat hij niet zomaar er van af is en de vraag is of jij er mee om kan en wíl gaan als het alsnog fout gaat.
Sterkte
donderdag 8 juni 2017 om 22:55
Dat geloof je toch niet hoop ik? Het is gewoon een smoes om niet met zijn verslaving te hoeven stoppen.
donderdag 8 juni 2017 om 22:56
Ik beschrijf mijzelf.. ik leid een dubbelleven waarvan niemand weet heeft. Ik snap zelf ook niet precies hoe het zover heeft kunnen komen. Zwanger worden nu, ben ik niet mee bezig maar is wel de reden dat ik nu pas zie dat ik misschien mijn tijd verspilLadyMadonna schreef: ↑08-06-2017 22:52Pff heeft hij al duidelijk hoe hij gaat stoppen? Wil je daar onderdeel van zijn?
En wie beschrijf je in de 1e alinea, jezelf of je partner?
Niet zwanger worden in ieder geval.
donderdag 8 juni 2017 om 22:58
Ja behoorlijk veel
Ook bleek achteraf. Dit is al jaren een probleem. Ik heb nog nooit drugs gebruikt dus had in al mijn naieviteit geen idee dat het zo erg was
donderdag 8 juni 2017 om 23:18
Gauw van deze man af.
Waar ben je bang voor? Deze gebruiker kan nooit echt liefdevol voor je zijn.
Nooit meer een andere man? Ben jij daar bang voor of heeft deze man je dit de afgelopen jaren zachtjes ingefluisterd.
Deze man gebruikt al jaren en ook al kickt hij af zijn brein is beschadigd.
Dat komt niet meer goed. Gedrag, depressie,kan vruchtbaarheidsproblemen geven etc etc
Nooit meer een andere man? Ben jij daar bang voor of heeft deze man je dit de afgelopen jaren zachtjes ingefluisterd.
Dat komt niet meer goed. Gedrag, depressie,kan vruchtbaarheidsproblemen geven etc etc
donderdag 8 juni 2017 om 23:36
Er zijn speciale afkick programma's die zich richten op "de succesvolle mens", de advocaat, ondernemer, arts, zelfstandige etc. Niet in eigen omgeving.
Ga Google. En geef deze info aan je vriend. Hij heeft hulp nodig.
Zolang je bij hem blijft en gedoogd fasciliteer je hem.
Ga Google. En geef deze info aan je vriend. Hij heeft hulp nodig.
Zolang je bij hem blijft en gedoogd fasciliteer je hem.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
donderdag 8 juni 2017 om 23:45
vrijdag 9 juni 2017 om 06:59
Misschien ben ik veel te pessimistisch maar ik geloof niet dat iemand echt echt ooit van een verslaving afkomt. Er zal altijd een strijd gevoerd worden. Ik heb zelf nooit drugs gebruikt maar als ik als ex verslaafde een baby zou krijgen zou de stap best klein zijn om weer te gebruiken (verwacht ik dan) aangezien het krijgen van een kind gewoon ontzettend heftig is.
In jouw geval zou ik gewoon opstaan en weggaan. Maar snap dat dat makkelijker klinkt dan gedaan.
Waar neig je zelf naar momenteel?
In jouw geval zou ik gewoon opstaan en weggaan. Maar snap dat dat makkelijker klinkt dan gedaan.
Waar neig je zelf naar momenteel?
vrijdag 9 juni 2017 om 08:52
Dank voor de reality check.. hij is zijn neus botje al volledig kwijt en chronisch verkouden. Ik weet hoe dit klinkt maar ik blijf steeds die intellligente gevoelige man zien. Ik kan wel een ander krijgen maar mannen gaan voornamelijk voor mijn uiterlijk en hij heeft moeite gedaan mij echt leren kennen. Het is een zware beslissing maar ik weet dat dat kut spul van mij wint steeds
vrijdag 9 juni 2017 om 09:28
Sorry hoor maar wat is dit een ontzettende kut opmerking.Jane Doe schreef: ↑08-06-2017 23:18Gauw van deze man af.
Als deze man ervoor kiest om af te kicken en het mocht hem uiteindelijk lukken, dan zie ik absoluut niet in waarom ze niet alsnog samen gelukkig kunnen worden.
Er zijn genoeg voorbeelden van ex junkies welke hun leven na het afkicken weer erg goed op de rit hebben zonder depressies.
Ik hoop niet dat je zo met iedereen in je omgeving omgaat die hulp nodig heeft;-)
Deze man verdient juist je steun (indien hij beslist om er alles aan te doen om af te kicken). En sterker nog, mochten jullie hier samen goed uitkomen, dan zal het de relatie alleen maar versterken.
Ik zou het dus niet opgeven en hem eerst de kans geven om af te kicken... Mocht hij hier niet voor kiezen dan wel je handen van hem aftrekken, dan kan alleen hij zichzelf redden.
Sterkte!
anoniem_347140 wijzigde dit bericht op 09-06-2017 09:38
18.07% gewijzigd
vrijdag 9 juni 2017 om 09:38
Idd een verslaving of ex verslaafde maakt als het om een relatie gaat bij mij geen kans.henkgeheim schreef: ↑09-06-2017 09:28Sorry hoor maar wat is dit een ontzettende kut opmerking.
Als deze man ervoor kiest om af te kicken en het mocht hem uiteindelijk lukken, dan zie ik absoluut niet in waarom ze niet alsnog samen gelukkig kunnen worden.
Er zijn genoeg voorbeelden van ex junkies welke hun leven na het afkicken weer erg goed op de rit hebben zonder depressies.
Ik hoop niet dat je zo met iedereen in je omgeving omgaat die hulp nodig heeft;-)
Het tast je brein aan. Dus ook je persoonlijkheid.
anoniem_346296 wijzigde dit bericht op 09-06-2017 09:43
4.14% gewijzigd