Uitgerekend 1-15 februari 2018

28-05-2017 16:04 696 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend begin februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647

Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Babbes 34 2e/3e 1 februari Jongen!
Jongen!
:love: .. januari bevallen! :heart: :heart:
Sunshine85 33 1e 1 februari Jongen! :love: .. januari bevallen! :heart:
theo75 30 2e 2 februari Meisje! :love: 26 januari bevallen! :heart:
Lara89 29 3e 10 februari Jongen! :love: 5 februari bevallen! :heart:
Wannabe79 38 Tweede 15 februari Jongen! :love: 12 februari bevallen! :heart:
Floress 31 Derde 1 februari nnb :heart:
Lawtist 26 1e 1 februari nnb :heart: 1x miskraam
coconutthree7 Tweede 3 februari nnb :heart:
Limbogirly 31 Eerste 4 februari Jongen! :heart: PCOS, spontaan zwanger!
Jarja 23 1e 4 februari Meisje! :heart:
Inspiratie 24 Tweede 6 februari nnb :heart:
Valiente 26 Tweede 7 februari Verrassing! :heart: 2x vroege miskraam
Lilly89 27 Tweede 10 februari nnb :heart: 1e kindje met 32 wk geboren
Lisboeta 29 1e 11 februari nnb :heart:
Jayla2 30 Tweede 13 februari Verrassing! :heart: 6x miskraam, zwanger via IVF
Anoekzo 29 Eerste 14 februari Meisje! :heart:
Kleinmormel 28 Eerste 14 februari nnb :heart:
Sarina87 29 Tweede 14 februari Jongen! :heart: Jan '17 mk
Tiepvout 27 Eerste 14 februari Jongen! :heart: PCOS, spontaan zwanger!
s-sweetheart 26 Eerste 15 februari nnb :heart:
Bluesheep 27 Tweede 17 februari nnb :heart:
:hug: Fitz
:hug: Wished
:hug: Koekjeerbei
:hug: flipje2 :rose:
:hug: leentjes89
:hug: mamamaria81
:hug: Kreukel792
anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 13:08
89.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Babbes83 schreef:
09-06-2017 09:57
Heel bijzonder inderdaad. Ik heb ook Pcos maar eigenlijk nooit een eisprong van mezelf. Zit sinds september aan de Clomid (wel 2x zwanger geweest in die tijd)
Vervelend is die onzekerheid van het traject he. Nu heb je 4 eitjes las ik! Wat zal de echo dan spannend zijn. Ik snap dat een 4-ling wat teveel van het goede is!

Vorige cyclus is er bij mij bloed geprikt om te kijken of ik een eisprong had gehad, dat was die maand ook zo, toen duurde mn cyclus 45 dagen. Dat was al 'snel' voor mijn doen. En nu ineens dit, vol ongeloof. Ik denk dat het te maken heeft met minder stress, ik heb 2 jaar een baan gehad waar ik niet op mijn plek zat. Misschien dat mijn nieuwe baan ervoor gezorgd heeft dat er minder stress in mijn lichaam zit, een andere verklaring heb ik echt niet.

Hoe voelt iedereen zich? Zijn er al zwangerschapskwaaltjes te bekennen? Ik heb eigenlijk nergens last van, vandaag ook nog geen menstruatiekrampen gehad, hopelijk is dat weggetrokken, maakt je toch onzeker.
tiepvout Die menstruatiekrampen kunnen ook juist zwangerschapskrampen zijn. Ik heb juist als enige kwaaltje dat ik steeds wat zeurende pijn heb bij mijn baarmoeder. En als ik hard lach of nies of een verkeerde beweging maak dan kan het flink zeer doen in mijn buikspieren.
Verder nergens last van. Nog 13 dagen tot de echo...
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Babbes super spannend ahhaa!! Hai tiepvout! Welkom en wat een bijzonder iets, gefeliciteerd!
Vriendin van mij is nu 24 weken zwanger en heeft ook pcos, zij kwam met 12 weken er pas achter dat ze in verwachting was omdst ze toch vond dat r borsten errug groot aan het worden waren!! Zo bijzonder xxx
flipje2 schreef:
09-06-2017 10:33
tiepvout Die menstruatiekrampen kunnen ook juist zwangerschapskrampen zijn. Ik heb juist als enige kwaaltje dat ik steeds wat zeurende pijn heb bij mijn baarmoeder. En als ik hard lach of nies of een verkeerde beweging maak dan kan het flink zeer doen in mijn buikspieren.
Verder nergens last van. Nog 13 dagen tot de echo...
Klopt, daar ben ik ook achtergekomen door Google haha. Vorige week dacht ik gewoon dat ik ongesteld werd, maar na 5 dagen vond ik het wel vreemd worden. Ik had geen idee dat het ook een zwangerschapssympthoon was.

Bijzonder verhaal heb jij Flipje. Ik heb je topics altijd gevolgd en je blog gelezen. Verschrikkelijk om mee te moeten maken. Ik gun het je ontzettend dat het dit keer wel goed gaat!
wished- schreef:
08-06-2017 10:09
Mag morgen vroeg komen voor een echo maar de arts heeft er weinig vertrouwen in. Dus ik ook niet meer. Jammer..daar gaan we weer.. weer k.t mmm traject in :cry:
Hoe was je echo? Hopelijk vals alarm???
Welkom tiepvout en coconut, gefeliciteerd! En ook alle zwangeren gefeliciteerd!

Wished, hoe gaat het nu bij jou?

Hier ook dezelfde steekjes als Flipje omschrijft, soms als ik opsta en vooral als ik moet niezen.

Oeh babs, 4 eitjes, dat wordt nog wel even spannend dan...

Flipje, we hebben in 2011 een miskraam gehad en in 2012 een gezonde zoon. Beide keren was ik snel zwanger. Toen we in 2014 voor een tweede wilden gaan volgde miskraam op miskraam, in totaal 6x. Bij onderzoek in 2016 bleek dat ik een translocatie heb en kregen we de keuze voor PGD (embryoselectie). Daar hebben we ja op gezegd en zijn het traject ingegaan. Eerst wachtlijsten en ontwikkelen van een test en begin mei van dit jaar mochten we starten. Bij de punctie werden er 17 eitjes gevonden, 12 waren op dag 3 goed genoeg voor de test in Maastricht. Daarvan zijn er 10 afgevallen door de translocatie, enorme afvalrace dus.... Van 1 Vd 2 overgebleven embryo's ben ik zwanger geworden. Van die andere horen we binnenkort of ie goed genoeg was om in te vriezen. zo heel verhaal, maar moeilijk korter te vertellen ☺️
Welkom alle nieuwe!

Wished hoe is t met je?
Wished, we denken aan je vandaag.

Jemig wat een verhalen dames! Bijzonder hoe iedereen zo zijn eigen pad heeft moeten bewandelen om hier te komen. Benieuwd hoe ver je bent Tiepvout!

Hier precies dezelfde kwaaltjes in mijn vijfde week: zere borsten (merkte ik zaterdag toen iemand me knuffelde -au!-) en zondag positief getest, en soms wat gezeur in mijn baarmoeder. Verder helemaal niks waardoor ik soms ga twijfelen of alles wel goed gaat. We gaan het vanavond aan familie vertellen dus krijg de neiging vanmiddag een vierde test te doen, maar ik hou me maar in haha. Vind het zo spannend om het te vertellen!!!
Hallo lieverds..

Hier alleen een lege vruchtzak vanmorgen op de echo. De grote nachtmerrie is dan daar.. opnieuw het hele traject in en alle bijkomende onzekerheid.

Ik duim in elk geval voor jullie allemaal dat er in februari heel veel mooie baby's worden geboren En ik zal dit topic nog een beetje in de gaten houden hoe het met iedereen verloopt. Mocht iemand toevallig het tabel aanpassen mag die mij er meteen uit halen.

Veel liefs.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ach nee 😢 Veel sterkte en ik hoop dat het gauw weer zover mag zijn.
Aaah nee, wat sh*t. Wat een naar nieuws. Heel veel sterkte en hoop dat het jullie snel weer gegund is!
Wat klote wished :(
Heel veel sterkte en succes met het verdere traject!
Wat een rotnieuws wished! :hug:
wished- schreef:
09-06-2017 18:24
Hallo lieverds..

Hier alleen een lege vruchtzak vanmorgen op de echo. De grote nachtmerrie is dan daar.. opnieuw het hele traject in en alle bijkomende onzekerheid.

Ik duim in elk geval voor jullie allemaal dat er in februari heel veel mooie baby's worden geboren En ik zal dit topic nog een beetje in de gaten houden hoe het met iedereen verloopt. Mocht iemand toevallig het tabel aanpassen mag die mij er meteen uit halen.

Veel liefs.
Ohhh wat ontzettend verdrietig. Ik had dit bij mijn laatste missed abortion ook. Hoe gaat het nu verder met je? Ga je Cytotec gebruiken? Of curettage? Als je nog even je verhaal kwijt wilt of even wilt babbelen, I'm all Yours. Heel veel sterkte!
Godverdorie wished..... wat is dit toch oneerlijk :( veel sterkte... :hug:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Hi allemaal,

Nieuw hier, ook op dit forum :) Ik ben 28 jaar en vandaag precies 4 weken zwanger van ons eerste kindje. Zo spannend! Ik ben nu drie dagen over tijd en heb op 1 dag voor NOD licht positief getest. Kon niet langer wachten, merkte het misschien ook wel gewoon. Uitgerekend op 13 februari 2018. Vind het allemaal super spannend en ben ook wel echt bang. We hebben het al aan onze familie verteld, verder houden we het stil. Mijn eerste echo staat op 5 juli.

Klachten? Hele zere borsten, ze zijn ook aan het groeien (joepie, want ik heb altijd maar cupA gehad!), menstruatie achtige krampjes en heel veel plassen. En ook behoorlijk emotioneel.

Leuk om jullie allemaal zo op het forum te ontmoeten. En Wished, wat een rotnieuws! Heel veel sterkte <3
F*ck....wat een rotnieuws....vind het echt vreselijk voor je wished, veel sterkte en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en blijven, een hele dikke knuffel x

Welkom Leentjes en gefeliciteerd!
Hallo dames,

Ik kom hier ook graag meeschrijven.
Ik heb op hemelvaart mijn iui gehad en ben nu dus zwanger.
Deze zwangerschap is van dezelfde donor als mijn zoontje die deze maand zijn eerste verjaardag viert.
Ik zou graag in de tabel komen, maar ik ben zo onhandig met dat soort dingen dus zou iemand mij daarbij kunnen zetten?

Ik ben nu nog 37 (BAM, dus geen partner) dit is mijn tweede kindje.
Echo staat op 3 juli gepland dan zal ik ook een datum horen denk ik, maar zal ergens in de tweede week van februari zijn vermoed ik zo.
wannabe79 wijzigde dit bericht op 09-06-2017 23:16
0.28% gewijzigd
Dank je wel voor jullie lieve reacties :hug:

Zoals het er nu uit ziet, wil ik even wachten of het vanzelf op gang komt en anders moet ik gecuretteerd worden.

Dames, ik hoop echt dat alles goed blijft gaan bij jullie. Ik neem af en toe een kijkje hier, op naar vele mooie echo's!!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Heel veel sterkte!
Hai wannabe!! Wat leuk dat je er bent! Welkom en gefeliciteerd! En wat stoer, straks mama van 2 kleintjes vind het knap hoor! X
Wished, wat shit zeg :( heel veel sterkte. *knuffel*

Aan alle nieuwe, welkom! :)

Ik moet mezelf zien af te leiden, ben mezelf weer helemaal gek aan het maken terwijl er nog geen aanleiding voor is... 👀
Ben de afgelopen week in het buitenland geweest voor mijn werk. Lees nu alles bij. Wil als eerst een dikke knuffel aan Fitch en Wished. Echt wat balen. Heb aan jullie gedacht en hoop dat jullie snel weer zwanger worden. Daarnaast welkom aan alle nieuwe dames, leuk dat de groep groter wordt.

Wat spannend dat sommigen al verteld hebben. Wij wachten met onze ouders vertellen tot na de 1e echo. Ik heb PCOS en we hebben er lang over gedaan om zwanger te worden. Geloof soms ook gewoon niet dat het zo is. We zijn bang dat het mis gaat en willen daarom nog even wachten. De echo staat gepland op 29 juni, dus het eerste weekend van juli gaan we het vertellen aan onze ouders. Heb er mega zin in! We mochten eerder komen voor de echo, maar dan was er mss nog niks te zien. Wilde onnodige stress vermijden dus daarom toch 29e gekozen.

Mijn eerste echo staat vanwege de PCOS gepland bij de gynaecoloog. Mag na deze echo kiezen of ik bij de verloskundige wil of in het ziekenhuis wil blijven. Hebben de andere dames met PCOS dat ook? Heb een iets grotere kans op hoge bloeddruk en diabetes tijdens de zwangerschap vanwege de PCOS, maar de gyn gaf aan dat een verloskundige daar ook prima op let. Denk dat ik dus na deze echo gewoon naar de verloskundige wil gaan, ziekenhuis voelt gelijk zo medisch!

@Babbes ik snap je gevoel een beetje. Ik heb deze maand 2 eisprongen gehad. Duim dat ze niet alle 4 zijn blijven plakken bij je!

Ik voel me eigenlijk prima. Vooral opgeblazen buik en wat trekkerig gevoel/krampjes. Ben er wel enorm mee bezig, mega irritant. Vraag me steeds af of ik iets voel, en ja uiteraard voel je dan wel iets. Kan mezelf lekker gek maken dus. Vind het allemaal ook heel eng/spannend als ik eerlijk ben. Hoop dat ik met de weken meer vertrouwen in mijn lichaam krijg en dat beter zal gaan.

Fijn weekend allemaal!
Kleinmormel schreef:
10-06-2017 10:24
Ik moet mezelf zien af te leiden, ben mezelf weer helemaal gek aan het maken terwijl er nog geen aanleiding voor is... 👀
Ken het gevoel! Ben hele dag alleen thuis en heb geen plannen. Normaliter heerlijk als ik zo druk ben geweest. Maar vandaag ga ik opeens nadenken en malen... Slaat nergens op!
Limbogirly schreef:
10-06-2017 10:41
Ben de afgelopen week in het buitenland geweest voor mijn werk. Lees nu alles bij. Wil als eerst een dikke knuffel aan Fitch en Wished. Echt wat balen. Heb aan jullie gedacht en hoop dat jullie snel weer zwanger worden. Daarnaast welkom aan alle nieuwe dames, leuk dat de groep groter wordt.

Wat spannend dat sommigen al verteld hebben. Wij wachten met onze ouders vertellen tot na de 1e echo. Ik heb PCOS en we hebben er lang over gedaan om zwanger te worden. Geloof soms ook gewoon niet dat het zo is. We zijn bang dat het mis gaat en willen daarom nog even wachten. De echo staat gepland op 29 juni, dus het eerste weekend van juli gaan we het vertellen aan onze ouders. Heb er mega zin in! We mochten eerder komen voor de echo, maar dan was er mss nog niks te zien. Wilde onnodige stress vermijden dus daarom toch 29e gekozen.

Mijn eerste echo staat vanwege de PCOS gepland bij de gynaecoloog. Mag na deze echo kiezen of ik bij de verloskundige wil of in het ziekenhuis wil blijven. Hebben de andere dames met PCOS dat ook? Heb een iets grotere kans op hoge bloeddruk en diabetes tijdens de zwangerschap vanwege de PCOS, maar de gyn gaf aan dat een verloskundige daar ook prima op let. Denk dat ik dus na deze echo gewoon naar de verloskundige wil gaan, ziekenhuis voelt gelijk zo medisch!

@Babbes ik snap je gevoel een beetje. Ik heb deze maand 2 eisprongen gehad. Duim dat ze niet alle 4 zijn blijven plakken bij je!

Ik voel me eigenlijk prima. Vooral opgeblazen buik en wat trekkerig gevoel/krampjes. Ben er wel enorm mee bezig, mega irritant. Vraag me steeds af of ik iets voel, en ja uiteraard voel je dan wel iets. Kan mezelf lekker gek maken dus. Vind het allemaal ook heel eng/spannend als ik eerlijk ben. Hoop dat ik met de weken meer vertrouwen in mijn lichaam krijg en dat beter zal gaan.

Fijn weekend allemaal!
Ik wist niet dat er in de zwangerschap meer risico's zijn vanwege Pcos. Zal het eens navragen. Volgens mij moet ik na mijn eerste goede echo gewoon naar de verloskundige. Vind ik ook fijner overigens, die hebben wat uitgebreider de tijd en aandacht voor je. Bij mijn eerste zwangerschap wist ik niet dat ik Pcos had (meteen zwanger geraakt na stoppen met de pil, gek ge?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven