Seksklets, deel 60

vrijdag 16 juni 2017 om 11:34

vrijdag 16 juni 2017 om 14:17
Fijn dat je mijn postings zo goed leest, ik ben iets opener dan jij, daarom ben ik makkelijker te doorgronden denk ik. Stik niet in een popcorntje, kan heel naar in je verkeerde keelgat schieten.
Ben ik de enige met snode weekendplannen?
Nee toch?
.
vrijdag 16 juni 2017 om 14:22
Nee hoor, ik ga ook nog ergens anders op rijden
Nog 2 nachtjes slapen

Nog 2 nachtjes slapen

anoniem_348263 wijzigde dit bericht op 16-06-2017 15:57
Reden: Telfoutje
Reden: Telfoutje
1.75% gewijzigd
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
vrijdag 16 juni 2017 om 16:27
Ja, inderdaad leuk weer wat te lezen hier!
Rooss, ik heb plannen! Ik moet alleen nog even kiezen met wie! Haha... Vorige week een onwijs leuk en lekker feestje gehad met zowel Fling als een leuke date en gelijk erachteraan doorgereden naar nog een ontzettend leuke datemeneer. Nu onverwachts een nachtje kinderloos, dus die nacht gaat geplukt worden!
Rooss, ik heb plannen! Ik moet alleen nog even kiezen met wie! Haha... Vorige week een onwijs leuk en lekker feestje gehad met zowel Fling als een leuke date en gelijk erachteraan doorgereden naar nog een ontzettend leuke datemeneer. Nu onverwachts een nachtje kinderloos, dus die nacht gaat geplukt worden!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
vrijdag 16 juni 2017 om 17:14

vrijdag 16 juni 2017 om 21:25
Hoe merk jij dat dan, dat ze deze keer extra haar best doet? En wat vind je ervan dat ze zich er de anderen keren maar gewoon een beetje makkelijke van maakt?