Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
O get a room!
Star schreef:
17-06-2017 09:59
O get a room!
Ja.
Een achterkamer.

Love you too.
:heart:
Over 5 seconden volgt er een reactie...
:nut:
Wow ik kan vandaag ook op het zwarte tekstballonnetje klikken om naar de laatste reactie te gaan. :cheer2:
MissJ wat leuk dat je er weer bent.
_Inkie_ schreef:
17-06-2017 10:04
Wow ik kan vandaag ook op het zwarte tekstballonnetje klikken om naar de laatste reactie te gaan. :cheer2:
Bofkont, bij mij werkt dat nog steeds niet.
yasmijn schreef:
17-06-2017 08:58
Ik zou nooit als een prei vermomd het forum betreden.
Het is inderdaad wel van het ene in het andere uiterste.

Ik zie jou wel als asperge. ( goud der groenten toch?)
Fee-de-Goede schreef:
17-06-2017 10:15
Bofkont, bij mij werkt dat nog steeds niet.
Ik heb te vroeg gejuicht, het werkt alleen bij actieve en nieuwe topics. Niet in mijn lijst :cry:

Oh en ook als ik pijlers aanklik en dan kan ik in die lijst naar de laatste reactie springen. man wat een gedoe.
anoniem_321079 wijzigde dit bericht op 17-06-2017 10:46
20.86% gewijzigd
yasmijn schreef:
17-06-2017 09:22
Nou nee.
Ik heb natuurlijk nog wel wat reservenicks, maar bij mijn laatste ban ben ik met één daarvan op het forum gegaan. Ik wed dat ik gestaft ben want die nick werd om zeep geholpen. Terwijl ik daarmee niet eens hier was maar op simpele topics. En die steeds wisselende mods zien dat niet eens dus dat staffen moet gebeurd zijn.
Er zat voor mij emotionele waarde aan, het was de naam van een beroemd Keniaans leeuwtje (in leeuwenkringen dan) en de ava had MV in elkaar geknutseld. Dus dat was niet leuk.
Aaah ben je hem kwijt? Dat vind ik echt sneu voor je! Hoewel ik ondanks het plaatje altijd aan een kameel moest denken ;-)
.
De Dansleraar heeft haar eindelijk op haar bek gepakt :cheer2:
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
17-06-2017 10:49

Whut?
_Inkie_ schreef:
17-06-2017 10:04
Fijn!

Bij werkt deze nog steeds niet. 😞
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
calvijn1 schreef:
17-06-2017 10:49
Vieze pedo.
Star schreef:
17-06-2017 10:50
Whut?
Ik zat ook even met mijn ogen te knipperen.
sassa_82 schreef:
17-06-2017 02:23
Nee hoor wij wonen ook in een flat. Hier soms ook feestje van buren. Nu met ramadan (niks op tegen mijn man is zelf moslim ) eten ze veel buiten met hele familie en mijn drie kinderen slapen prima! En zo niet, slaapt een kind bij ons. Rekening met
elkaar houden heet dat. Boehoe een feestje..... alsof dat dagelijks of elk weekend gebeurt zeg. Kom op!

Je haalt wat termen door elkaar denk ik. Dit heet niet 'rekening houden met'. Dit valt onder de noemer 'wij zijn rete-acosioaal maar daarom zeiken we niet als jullie dat ook zijn'.

Het ging ook niet om het feestje; iedereen geeft wel eens feestje. Het ging er om dat het knap onhandig is dat ze dat pas op de dag zelf even aankondigen zodat je er EN niks van kan vinden EN geen gelegeheid meer hebt om er rekening mee te houden. Kijk dat is een voorbeeld van 'rekening houden met', maar dan het ontbreken ervan.

Snap je het nu een beetje?
yasmijn schreef:
17-06-2017 08:58
Ik zou nooit als een prei vermomd het forum betreden.
:rofl: :rofl: :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
impala schreef:
17-06-2017 10:45
Aaah ben je hem kwijt? Dat vind ik echt sneu voor je! Hoewel ik ondanks het plaatje altijd aan een kameel moest denken ;-)
Kameel? Werkelijk. :cry:

Ja, die nick is gepermaad.
shifty schreef:
17-06-2017 10:54
Je haalt wat termen door elkaar denk ik. Dit heet niet 'rekening houden met'. Dit valt onder de noemer 'wij zijn rete-acosioaal maar daarom zeiken we niet als jullie dat ook zijn'.

Het ging ook niet om het feestje; iedereen geeft wel eens feestje. Het ging er om dat het knap onhandig is dat ze dat pas op de dag zelf even aankondigen zodat je er EN niks van kan vinden EN geen gelegeheid meer hebt om er rekening mee te houden. Kijk dat is een voorbeeld van 'rekening houden met', maar dan het ontbreken ervan.

Snap je het nu een beetje?
Ik weet het niet hoor...om half zes al bang zijn voor geluidsoverlast en er vanuitgaan dat de balkondeuren toch open bleven waren allemaal alleen maar aannames.
Misschien viel het reuze mee allemaal.
Meteen gaan schermen met: mijn kind zit MIDDEN in de proefwerkweek...terwijl het vrijdagavond is, dus technisch gezien KAN dat niet eens, vind ik een zwaktebod.
Duidelijk dat je dan gewoon zin hebt om even te zeiken.
Mag hoor, even lekker zeiken, maar om zoiets nu serieus te nemen...neuh.

Soms is het gewoon de kift.
Omdat die persoon zelf eigenlijk misschien even helemaal niet zo lekker in zijn vel zit en er niks te vieren valt. En dan te moeten aanzien dat anderen het wel reuze naar hun zin hebben...tja, dat kan soms zwaar zijn.

Want als je zelf echt lekker in je vel zit dan maakt het niet zo veel uit dat een ander een keer een feestje heeft. Dan valt het niet eens op vantevoren.

Dan klaag je pas zodra er ook echt geluidsoverlast IS en je zoontje klaagt dat hij niet kan slapen enzovoort.
Maar dan ga je het niet vantevoren allemaal al vast zo breed uit zitten meten.
shisha schreef:
17-06-2017 11:20
Ik weet het niet hoor...om half zes al bang zijn voor geluidsoverlast en er vanuitgaan dat de balkondeuren toch open bleven waren allemaal alleen maar aannames.

Nee hoor. Dit stond letterlijk op het briefje.
Het was om 01.00 stil. Tot die tijd stond de muziek zo hard dat ik op een normaal volume mijn tv niet kon verstaan.

Meteen gaan schermen met: mijn kind zit MIDDEN in de proefwerkweek...terwijl het vrijdagavond is, dus technisch gezien KAN dat niet eens, vind ik een zwaktebod.
Nooit gehoord van een proefwerkweek die vanaf de donderdag loopt?

Omdat die persoon zelf eigenlijk misschien even helemaal niet zo lekker in zijn vel zit en er niks te vieren valt. En dan te moeten aanzien dat anderen het wel reuze naar hun zin hebben...tja, dat kan soms zwaar zijn.

Want als je zelf echt lekker in je vel zit dan maakt het niet zo veel uit dat een ander een keer een feestje heeft. Dan valt het niet eens op vantevoren.

Dan klaag je pas zodra er ook echt geluidsoverlast IS en je zoontje klaagt dat hij niet kan slapen enzovoort.
En verder. Nauturlijk.
Zo, lekker aan het analyseren?
Je posting staat vol met aannames. Vanwaar de behoefte om van alles in te vullen over hoe een ander, die je verder niet kent, zich voelt?

Moi heeft vaker last van geluidsoverlast. Logisch dat ze niet blij wordt van een feestje in de buurt.
MoirenPhae schreef:
17-06-2017 11:27
En verder. Nauturlijk.
Ja, dat kun je nu makkelijk zeggen, maar waarom zou ik het geloven?

Wat zei je ook al weer in dat andere topic?
Dat ik te goedgelovig was?

Ik leer heel snel, ik heb een gezonde dosis wantrouwen.

Je kunt wel van alles schrijven...
shisha schreef:
17-06-2017 11:20

Wat vul jij veel in voor een ander
Tering :facepalm:
Eleonora-1 schreef:
17-06-2017 11:30
Zo, lekker aan het analyseren?
Je posting staat vol met aannames. Vanwaar de behoefte om van alles in te vullen over hoe een ander, die je verder niet kent, zich voelt?

Moi heeft vaker last van geluidsoverlast. Logisch dat ze niet blij wordt van een feestje in de buurt.
Shisa vindt dat ik gemeen ben en als je dat niet constructief kunt onderbouwen krijg je kinderachtig gezeik.
MoirenPhae schreef:
17-06-2017 11:31
Shisa vindt dat ik gemeen ben en als je dat niet constructief kunt onderbouwen krijg je kinderachtig gezeik.
Je legt me woorden in de mond die ik niet heb gezegd; ik heb gezegd dat wat je schreef gemeen was.
NIET dat jij gemeen BENT.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven