Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
missie_m schreef:
17-06-2017 19:56
Ik ben er ook nog nooit geweest.
Nee, maar je 'weet' wel wat er in de OP stond.
missie_m schreef:
17-06-2017 19:56
Ik ben er ook nog nooit geweest.
Ik ben ook nog nooit in Afrika geweest, derhalve heb ik er geen mening over. Zouden meer mensen moeten doen!
SuzanneSuus schreef:
17-06-2017 18:49
+1
Maar met de opmerking dat ik niet wil dat iemand zich gaat inhouden. Als posters daar hun ei kunnen leggen, prima.
Als de posters daar zich ok voelen met empatisch zijn, prima.
Dan haak je toch gewoon snel af bij zo'n ander forum? Geef je aan dit is het niet even goede vrienden? Denk dat niemand dat erg vind als je daar geen zin in hebt, liever dat je dan weg gaat.

Net zoals dat je dat kan doen bij het Stamcafe. Niet je ding, wegblijven daar.
SuzanneSuus schreef:
17-06-2017 18:49
+1
Maar met de opmerking dat ik niet wil dat iemand zich gaat inhouden. Als posters daar hun ei kunnen leggen, prima.
Als de posters daar zich ok voelen met empatisch zijn, prima.
Dan haak je toch gewoon snel af bij zo'n ander forum? Geef je aan dit is het niet even goede vrienden? Denk dat niemand dat erg vind als je daar geen zin in hebt, liever dat je dan weg gaat.

Net zoals dat je dat kan doen bij het Stamcafe. Niet je ding, wegblijven daar.
SuzanneSuus schreef:
17-06-2017 19:47
Dat dacht ik ook maar dat blijkt niet zo te zijn
Toch wel.
LOEP ME MAAR aub.
Ik heb trouwens die OP net gekwoot. Kunnen jullie (Missie en Impala dus) gewoon nog een keer nalezen. Staat niks in over positief forummen.
Lady_Voldemort schreef:
17-06-2017 19:59
Nee, maar je 'weet' wel wat er in de OP stond.
Zo doorzichtig.
Echt hilarisch.
Kut. De buurman staat weer te kloten bij me voor de deur, met zijn stomme quad. Ik hoop maar dat die verhuizing naar om de hoek doorgaat.
Fee-de-Goede schreef:
17-06-2017 20:06
Zijn we al vol?
.
Eivol!
Zijn we al vol?
Fee-de-Goede schreef:
Zijn we al vol?
Ja, maar ik wil dit keer graag een keer laatste zijn.
Neeeheeeeee, het stamcafé werd geopend omdat er zo gezogen, gejend, geprovoceerd en geruzied werd de hele tijd hier. Hele avonden ruzie om idiote quotes en verkeerde interpretaties van postings.
Daarom werd het geopend.
Nergens anders om.

En ik kan het weten.
Eleonora-1 schreef:
17-06-2017 20:07
Neeeheeeeee, het stamcafé werd geopend omdat er zo gezogen, gejend, geprovoceerd en geruzied werd de hele tijd hier. Hele avonden ruzie om idiote quotes en verkeerde interpretaties van postings.
Daarom werd het geopend.
Nergens anders om.

En ik kan het weten.
Ja zeg, iedereen kan wel zeggen dat ie queen Elizabeth is, met dat petroleumstel op haar harses. Dus dat zegt niks hoor.
Lady_Voldemort schreef:
Ja, maar ik wil dit keer graag een keer laatste zijn.
Wie kan er het beste timewarpen.....
Lady_Voldemort schreef:
17-06-2017 20:09
Ja zeg, iedereen kan wel zeggen dat ie queen Elizabeth is, met dat petroleumstel op haar harses. Dus dat zegt niks hoor.
Ja.
:flag:
Die draai werd er wel aan gegeven.

Ik weet wat in de OP stond (werd er destijds op gewezen) omdat ik een ban kreeg omdat ik op napraat (daar waar napraat voor bedoeld is) in één kleine posting 'een topic' besprak ( zonder nicks te noemen)
LOEP ME MAAR aub.
Wat is het toch kloterig dat je niet naar je eigen reacties kunt :swear:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Laatst!!
missie_m schreef:
17-06-2017 20:18

Ik weet wat in de OP stond (werd er destijds op gewezen) omdat ik een ban kreeg omdat ik op napraat (daar waar napraat voor bedoeld is) in één kleine posting 'een topic' besprak ( zonder nicks te noemen)
Halloooooooo de OP wordt net gekwoot!
missie_m schreef:

Misschien kun je nog iets quoten om je gelijk te halen.
Lady_Voldemort schreef:
17-06-2017 20:05
Kut. De buurman staat weer te kloten bij me voor de deur, met zijn stomme quad. Ik hoop maar dat die verhuizing naar om de hoek doorgaat.
Wanneer weet je dat?
Hugh-Jazz schreef:
17-06-2017 20:20
Laatst!!

Computer says no.
missie_m schreef:

:there:
Fee-de-Goede schreef:
17-06-2017 20:21
Wanneer weet je dat?
Deze week. Het zou wel wat zijn hoor. We wonen echt in een geweldig dorp, waar we echt nooit meer weg hoeven. Maar het krot waarin we gehuisvest zijn begint toch wel te vervelen inmiddels. Het was een leuke noodoplossing, maar na acht jaar noodoplossing moest het maar eens klaar wezen.
Laatst laatst....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven