Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 17 juni 2017 om 19:59
Dan haak je toch gewoon snel af bij zo'n ander forum? Geef je aan dit is het niet even goede vrienden? Denk dat niemand dat erg vind als je daar geen zin in hebt, liever dat je dan weg gaat.SuzanneSuus schreef: ↑17-06-2017 18:49+1
Maar met de opmerking dat ik niet wil dat iemand zich gaat inhouden. Als posters daar hun ei kunnen leggen, prima.
Als de posters daar zich ok voelen met empatisch zijn, prima.
Net zoals dat je dat kan doen bij het Stamcafe. Niet je ding, wegblijven daar.
zaterdag 17 juni 2017 om 20:00
Dan haak je toch gewoon snel af bij zo'n ander forum? Geef je aan dit is het niet even goede vrienden? Denk dat niemand dat erg vind als je daar geen zin in hebt, liever dat je dan weg gaat.SuzanneSuus schreef: ↑17-06-2017 18:49+1
Maar met de opmerking dat ik niet wil dat iemand zich gaat inhouden. Als posters daar hun ei kunnen leggen, prima.
Als de posters daar zich ok voelen met empatisch zijn, prima.
Net zoals dat je dat kan doen bij het Stamcafe. Niet je ding, wegblijven daar.
zaterdag 17 juni 2017 om 20:01
Toch wel.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 17 juni 2017 om 20:03
Zo doorzichtig.
Echt hilarisch.
zaterdag 17 juni 2017 om 20:06
Ja, maar ik wil dit keer graag een keer laatste zijn.
zaterdag 17 juni 2017 om 20:09
Ja zeg, iedereen kan wel zeggen dat ie queen Elizabeth is, met dat petroleumstel op haar harses. Dus dat zegt niks hoor.Eleonora-1 schreef: ↑17-06-2017 20:07Neeeheeeeee, het stamcafé werd geopend omdat er zo gezogen, gejend, geprovoceerd en geruzied werd de hele tijd hier. Hele avonden ruzie om idiote quotes en verkeerde interpretaties van postings.
Daarom werd het geopend.
Nergens anders om.
En ik kan het weten.
zaterdag 17 juni 2017 om 20:14
Wie kan er het beste timewarpen.....
zaterdag 17 juni 2017 om 20:14
Ja.Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 20:09Ja zeg, iedereen kan wel zeggen dat ie queen Elizabeth is, met dat petroleumstel op haar harses. Dus dat zegt niks hoor.
zaterdag 17 juni 2017 om 20:18
zaterdag 17 juni 2017 om 20:21
Halloooooooo de OP wordt net gekwoot!
Misschien kun je nog iets quoten om je gelijk te halen.
Wanneer weet je dat?Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 20:05Kut. De buurman staat weer te kloten bij me voor de deur, met zijn stomme quad. Ik hoop maar dat die verhuizing naar om de hoek doorgaat.
zaterdag 17 juni 2017 om 20:22
zaterdag 17 juni 2017 om 20:25
Deze week. Het zou wel wat zijn hoor. We wonen echt in een geweldig dorp, waar we echt nooit meer weg hoeven. Maar het krot waarin we gehuisvest zijn begint toch wel te vervelen inmiddels. Het was een leuke noodoplossing, maar na acht jaar noodoplossing moest het maar eens klaar wezen.