Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Sazed schreef:
17-06-2017 23:44
Dat topic over jeugdzorg is ook tenenkrommend. Evenals bepaalde gekkies.
Eens.
Ginerva schreef:
17-06-2017 23:50
Voor mijn gemoedsrust idd ook beter om het niet te geloven, maar dan nog hoe verzint iemand dit? Echt kan er niet bij met mijn hoofd
De meest voorkomende reden om te trollen is verveling.
En dan heb je nog een aantal andere redenen.
-Puss-in-Bootz- schreef:
17-06-2017 23:40
Diegene die de slechte tekst openbaar maakte heeft nu een ban daarom :facepalm:
Het neemt nogal dictatoriale vormen aan, dit forum. O_O
op zich is er niet zo veel mis mee dat ze correct taalgebruik niet als primaire doelstelling hebben, gezien de berg overige tekortkomingen. Het is alleen een beetje jammer dat ze ook geen overige doelstellingen lijken te hebben.
lrishCassidy schreef:
17-06-2017 23:51
De meest voorkomende reden om te trollen is verveling.
En dan heb je nog een aantal andere redenen.
Ja oke verveling snap ik nog, maar hoe verzin je zo'n soort titel en OP dan ben je toch ook wel echt een beetje ziek in je hoofd
Ginerva schreef:
17-06-2017 23:50
Voor mijn gemoedsrust idd ook beter om het niet te geloven, maar dan nog hoe verzint iemand dit? Echt kan er niet bij met mijn hoofd
Het internet herbergt meer gekkies en zieke geesten dan er in inrichtingen zitten. Of op straat lopen.
Inderdaad, hoe verzin je het.
Dat van die liegende verloofde is een prachtig verhaal. Daar kom je mee weg alhoewel niet echt. Maar dit subject? Bizar. Daar zit een zieke geest aan de andere kant van het beeldscherm.
yasmijn schreef:
17-06-2017 23:54
Het internet herbergt meer gekkies en zieke geesten dan er in inrichtingen zitten. Of op straat lopen.
Inderdaad, hoe verzin je het.
Dat van die liegende verloofde is een prachtig verhaal. Daar kom je mee weg alhoewel niet echt. Maar dit subject? Bizar. Daar zit een zieke geest aan de andere kant van het beeldscherm.
Ja daar ben ik ook bang voor dat daar een zieke geest achter zit
shifty schreef:
op zich is er niet zo veel mis mee dat ze correct taalgebruik niet als primaire doelstelling hebben, gezien de berg overige tekortkomingen. Het is alleen een beetje jammer dat ze ook geen overige doelstellingen lijken te hebben.
:rofl:
-Puss-in-Bootz- schreef:
17-06-2017 22:22
Zijn er trouwens nog mensen met Tele2 (simonly)?

Vriend had een mail gekregen dat hij 1000MB internet kado kreeg als hij unlimited zou sms-en naar 1280.
Ik (met ook Tele2 ) niet.

Maar toch dat smsje gestuurd en wel de 1000MB gekregen :proud:
Thanks! Bij mij werkt het ook. Maar ik krijg het nooit op, want over een week ga ik bij Tele2 weg :biggrin: Of ik moet de Wifi uitzetten, gewoon omdat het kan.

Edit: Zelfs dat gaat niet helpen want ik heb geen 1000 mb gekregen maar onbeperkt :-D
impala wijzigde dit bericht op 18-06-2017 00:07
8.08% gewijzigd
.
Ginerva schreef:
Ja oke verveling snap ik nog, maar hoe verzin je zo'n soort titel en OP dan ben je toch ook wel echt een beetje ziek in je hoofd

Zulke topics klik ik niet eens aan.
Ginerva schreef:

Ik snap het ook niet. Maar ik heb dan ook een schijthekel aan trollen.
En aan bots en spam en al dat soort gespuis die die troep maakt op internet.
Eleonora-1 schreef:
17-06-2017 23:49
Ik begrijp de emotie op zich wel maar stug volhouden dat er niks meer aan de hand was dan een burn out is een beetje naïef.
De TO zegt zélf meteen in regel twee of zo dat er getwijfeld werd aan haar vermogen om een kind op te voeden vanwege haar psychische gesteldheid.
In een later bericht heeft ze haar eigen gedrag beschreven. Ze maakte haar huis niet meer schoon, ze piste in haar broek, ze liep handstanden makend over straat (wat ik dan wel weer knap vind want ik heb dat nooit gekund), maar dat was dus allemaal de schuld van de hulpverlening he.
Nou sorry hoor. Ik vind het echt heel erg zielig, want het zal je maar gebeuren allemaal. En die TO snap ik ook nog, want die wil gewoon heel graag haar kind terug en neem het haar dan eens kwalijk dat ze de realiteit een beetje uit het oog verliest. Maar zo'n shisha, die er vol op in duikt en nee hoor kind je hebt groot gelijk het is allemaal reuze gemeen en jij kan prima voor je kind zorgen en het is allemaal een complot, nee die snap ik niet. En dat moet dan straks nog een kind krijgen ook, brrrr.
lrishCassidy schreef:
17-06-2017 23:59
Ik snap het ook niet. Maar ik heb dan ook een schijthekel aan trollen.
En aan bots en spam en al dat soort gespuis die die troep maakt op internet.
Soms kan een trol leuk zijn, ik heb wel is helemaal in een deuk gelegen bij een goede trol en een leuk trollentopic.

Maar als een trol ziek in zijn hoofd is krijg je van dit soort zieke en enge topics, en die zijn niet leuk of grappig alleen maar ziek.
Ginerva schreef:
18-06-2017 00:03
Soms kan een trol leuk zijn, ik heb wel is helemaal in een deuk gelegen bij een goede trol en een leuk trollentopic.

Maar als een trol ziek in zijn hoofd is krijg je van dit soort zieke en enge topics, en die zijn niet leuk of grappig alleen maar ziek.
Nee, ik hou er ook niet van. Vooral niet omdat mijn dochter een opa heeft die er echt zo over dacht. Daar maak je dus geen grapjes over.
-Puss-in-Bootz- schreef:
17-06-2017 23:40
Diegene die de slechte tekst openbaar maakte heeft nu een ban daarom :facepalm:
Compleet van de pot gerukt.
.
Lady_Voldemort schreef:
18-06-2017 00:04
Nee, ik hou er ook niet van. Vooral niet omdat mijn dochter een opa heeft die er echt zo over dacht. Daar maak je dus geen grapjes over.
Nee daar maak je zeker geen grapjes over, en wat erg voor je dochter en voor jullie als ouders :hug:
Ginerva schreef:
18-06-2017 00:03

Leuke trollen zijn zeldzaam. Leuke trollen zijn als de zeldzaam leuke cabaretiers. En dat is weinigen gegeven.
Verder snap ik het "een verhaal verzinnen" om een leuk topic te krijgen niet zo.
Er zijn genoeg gewoon echte verhalen waar je leuke topics mee krijgt.
Geen idee waar het over gaat, maar ik meld me even.
Ik vind tvp echt zo stom.
"Burn in hell trolls" is zeker een beetje overdreven?

Nouja, het geeft wel aan hoe een erge hekel ik aan ze heb. Doe eens iets leuks met je leven.
lrishCassidy schreef:
18-06-2017 00:07
Leuke trollen zijn zeldzaam. Leuke trollen zijn als de zeldzaam leuke cabaretiers. En dat is weinigen gegeven.
Verder snap ik het "een verhaal verzinnen" om een leuk topic te krijgen niet zo.
Er zijn genoeg gewoon echte verhalen waar je leuke topics mee krijgt.
Daar heb je een goed punt, zeker waar
Bossanova schreef:
17-06-2017 23:57
Zulke topics klik ik niet eens aan.
Me too not.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
impala schreef:
18-06-2017 00:04
Compleet van de pot gerukt.
Terwijl het een leermomentje is kan zijn.
De tekst is zo slecht dat je denkt als het onder de aandacht wordt gebracht dat ze denken: hee, hier moeten we wat mee!
Neen, in plaats daarvan wordt de messenger geband en de tekst weggehaald . :-[
Je snapt er niets meer van.
Maar goed, steeds wisselingen en vooral jong. Ik kon zowat bijna hun oma zijn of zo. Denk ik.
Ze hebben vast en zeker een script waar niet vanaf geweken kan worden en eigen inbreng is uit den boze.
Ik denk dat je toch echt wel wat levenservaring moet hebben en wat ouder moet zijn wil je dit forum goed kunnen modereren.
Met stagiaires van pakweg 18, 19 jaar gaat het niet goed komen. Helaas.
Ik mis het Wakker topic nog steeds. Gewoon even midden in de nacht leuteren met MV en anderen.
yasmijn schreef:
18-06-2017 00:13
Terwijl het een leermomentje is kan zijn.
De tekst is zo slecht dat je denkt als het onder de aandacht wordt gebracht dat ze denken: hee, hier moeten we wat mee!
Neen, in plaats daarvan wordt de messenger geband en de tekst weggehaald . :-[
Je snapt er niets meer van.
Maar goed, steeds wisselingen en vooral jong. Ik kon zowat bijna hun oma zijn of zo. Denk ik.
Ze hebben vast en zeker een script waar niet vanaf geweken kan worden en eigen inbreng is uit den boze.
Ik denk dat je toch echt wel wat levenservaring moet hebben en wat ouder moet zijn wil je dit forum goed kunnen modereren.
Met stagiaires van pakweg 18, 19 jaar gaat het niet goed komen. Helaas.

Lol, hou eens op met je druk maken ^^

Rellllax
Jonari schreef:
18-06-2017 00:15
Ik mis het Wakker topic nog steeds. Gewoon even midden in de nacht leuteren met MV en anderen.
Je mist MV, niet zo zeer het topic an sich. Want dat bestaat toch nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven