Stamcafe XXXI
woensdag 21 juni 2017 om 08:49
woensdag 21 juni 2017 om 10:44
Na twee dagen als gekookte kreeft op kantoor zitten (en fikse hoofdpijn van de hitte en het gebrek aan zuurstof) zit ik nu in mijn vrolijkste, mouwloze zomerjurkje en met sandaaltjes aan te bevriezen. De wegen der service van de beheerder blijken nog steeds ondoorgrondelijk. Collega heeft gebeld, krijgt het verzoek de klacht op de mail te zetten, ontvangt mail terug met de boodschap dat de klacht in een of ander programma gemeld moet worden, mailt terug dat ze geen toegang tot dat programma heeft, ontvangt boodschap dat ze op 13-4 een inlog ontvangen heeft, collega mailt dat ze die inlog nooit ontvangen heeft..... En krijgt bericht dat de klacht dan dus niet opgenomen kan worden. Zucht. *pakt de telefoon en probeert haar Franse colère weg te slikken. Plant bezoekje aan de H&M tijdens lunchpauze om een winterjas en laarzen te kopen*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 21 juni 2017 om 15:23
Jemig Blondie, je kunt er wel een boek over schrijven, wat een idioten zeg! Ik was vanochtend met de trein naar de Utrechtse Lunetten. Wat een dooie uithoek zeg. Maar de trein was redelijk koel. Terug op het thuishonk kon ik kiezen voor die werkkamer op de vijfde, plat dak..etc. óf lekker op de fiets naar huis en aan de keukentafel verder werken. Die keuze was snel gemaakt.. Dus ik zit hier prima. Wel met een zieltogend teckeltje half om me heen...Oudblond schreef: ↑21-06-2017 10:44Na twee dagen als gekookte kreeft op kantoor zitten (en fikse hoofdpijn van de hitte en het gebrek aan zuurstof) zit ik nu in mijn vrolijkste, mouwloze zomerjurkje en met sandaaltjes aan te bevriezen. De wegen der service van de beheerder blijken nog steeds ondoorgrondelijk. Collega heeft gebeld, krijgt het verzoek de klacht op de mail te zetten, ontvangt mail terug met de boodschap dat de klacht in een of ander programma gemeld moet worden, mailt terug dat ze geen toegang tot dat programma heeft, ontvangt boodschap dat ze op 13-4 een inlog ontvangen heeft, collega mailt dat ze die inlog nooit ontvangen heeft..... En krijgt bericht dat de klacht dan dus niet opgenomen kan worden. Zucht. *pakt de telefoon en probeert haar Franse colère weg te slikken. Plant bezoekje aan de H&M tijdens lunchpauze om een winterjas en laarzen te kopen*
woensdag 21 juni 2017 om 19:18
Ik had vanmiddag geen afspraken meer. De collega's zaten me een beetje uit te lachen omdat ik een maillot onder mijn zomerjurk (en in hooggehakte sandaaltjes) gekocht heb en een oversized vest dat ik tot aan mijn oren dicht kon knopen. Lang geleden dat ik nog aan carnaval heb gedaan, maar ik had geen zin om geld uit te geven aan een broek en schoenen die ik toch niet meer aantrek. Ik heb net weer warm spul klaargelegd om op kantoor te laten liggen. Nog 3 maanden, nog maar 3 maanden...
Maar nu ben ik lekker thuis, opgewarmd en in goed gezelschap!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 21 juni 2017 om 20:03
Thanks ladies.
Ik heb niet zo veel zin meer in mijn onderzoek Blond. Aan de ene kant past het perfect binnen de nieuwe veranderingen binnen de organisatie, aan de andere kant zit geen werknemer op mijn 'product' te wachten. We worden momentel overvoert met de manier waarop we het nieuwe beleid moeten implementeren. Opdrachtje hier, workshopje daar, nieuwe manier van dit, nieuwe manier van dat. Alles wat extra is en niet verplicht wordt niet naar omgekeken.
Dat buiten dat ik het lastig vind alles te structureren. In mijn hoofd weet ik wat ik wil, maar ik krijg het maar moeilijk omgezet op papier. Daar loop ik wel vaker tegen aan. Ik ben zeker niet dom, maar ik kan mezelf niet zo goed uitten. Niet in taal in ieder geval. Ik ben soms jaloers hoe sommigen precies kunnen verwoorden wat ik denk (maar dan in Jip en Janneke taal ). Alsof het er is, maar toch ook niet, in mijn hoofd bedoel ik.
Maar goed, ik functioneer verder prima
En verder: die katten van jou, zo lief!
Ik heb niet zo veel zin meer in mijn onderzoek Blond. Aan de ene kant past het perfect binnen de nieuwe veranderingen binnen de organisatie, aan de andere kant zit geen werknemer op mijn 'product' te wachten. We worden momentel overvoert met de manier waarop we het nieuwe beleid moeten implementeren. Opdrachtje hier, workshopje daar, nieuwe manier van dit, nieuwe manier van dat. Alles wat extra is en niet verplicht wordt niet naar omgekeken.
Dat buiten dat ik het lastig vind alles te structureren. In mijn hoofd weet ik wat ik wil, maar ik krijg het maar moeilijk omgezet op papier. Daar loop ik wel vaker tegen aan. Ik ben zeker niet dom, maar ik kan mezelf niet zo goed uitten. Niet in taal in ieder geval. Ik ben soms jaloers hoe sommigen precies kunnen verwoorden wat ik denk (maar dan in Jip en Janneke taal ). Alsof het er is, maar toch ook niet, in mijn hoofd bedoel ik.
Maar goed, ik functioneer verder prima
En verder: die katten van jou, zo lief!
woensdag 21 juni 2017 om 20:06
woensdag 21 juni 2017 om 20:09
woensdag 21 juni 2017 om 20:30
.
Ik ben altijd erg van het beeldend onderwijs. Mijn eindwerkstuk (mbo) ging over het nut van beeldend onderwijs en het verschil tussen prefab knutsels en echt beeldend onderwijs. Het resultaat versus het proces. Etc.