Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Dolfje, scheuren in een broek/ kleding is heel hip! :proud:

***Ben 2 avonden naar de bioscoop geweest...ging bijna doodvriezen in de zaal :facepalm:
En ik word te oud voor zulke film's :'( (Wonder woman en The Mummy)
Vanavond en morgenavonden sporten!!
Prrrr, mauw miawwwww.
Goedemorgen.
Vandaag nog werken en dan heb ik weekend :-D.
Azarole schreef:
21-06-2017 10:31
Goedemorgen.
Vandaag nog werken en dan heb ik weekend :-D.
.
:high5:
Vandaag nog weekend en dan morgen werken!
Hahaha, ook lekker toch? Al wordt het morgen wel verdomd warm!
Na twee dagen als gekookte kreeft op kantoor zitten (en fikse hoofdpijn van de hitte en het gebrek aan zuurstof) zit ik nu in mijn vrolijkste, mouwloze zomerjurkje en met sandaaltjes aan te bevriezen. De wegen der service van de beheerder blijken nog steeds ondoorgrondelijk. Collega heeft gebeld, krijgt het verzoek de klacht op de mail te zetten, ontvangt mail terug met de boodschap dat de klacht in een of ander programma gemeld moet worden, mailt terug dat ze geen toegang tot dat programma heeft, ontvangt boodschap dat ze op 13-4 een inlog ontvangen heeft, collega mailt dat ze die inlog nooit ontvangen heeft..... En krijgt bericht dat de klacht dan dus niet opgenomen kan worden. Zucht. *pakt de telefoon en probeert haar Franse colère weg te slikken. Plant bezoekje aan de H&M tijdens lunchpauze om een winterjas en laarzen te kopen*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hmm.. Handig zo'n niet goed werkende airco OB!
Oudblond schreef:
21-06-2017 10:44
Na twee dagen als gekookte kreeft op kantoor zitten (en fikse hoofdpijn van de hitte en het gebrek aan zuurstof) zit ik nu in mijn vrolijkste, mouwloze zomerjurkje en met sandaaltjes aan te bevriezen. De wegen der service van de beheerder blijken nog steeds ondoorgrondelijk. Collega heeft gebeld, krijgt het verzoek de klacht op de mail te zetten, ontvangt mail terug met de boodschap dat de klacht in een of ander programma gemeld moet worden, mailt terug dat ze geen toegang tot dat programma heeft, ontvangt boodschap dat ze op 13-4 een inlog ontvangen heeft, collega mailt dat ze die inlog nooit ontvangen heeft..... En krijgt bericht dat de klacht dan dus niet opgenomen kan worden. Zucht. *pakt de telefoon en probeert haar Franse colère weg te slikken. Plant bezoekje aan de H&M tijdens lunchpauze om een winterjas en laarzen te kopen*
Jemig Blondie, je kunt er wel een boek over schrijven, wat een idioten zeg! Ik was vanochtend met de trein naar de Utrechtse Lunetten. Wat een dooie uithoek zeg. Maar de trein was redelijk koel. Terug op het thuishonk kon ik kiezen voor die werkkamer op de vijfde, plat dak..etc. óf lekker op de fiets naar huis en aan de keukentafel verder werken. Die keuze was snel gemaakt.. Dus ik zit hier prima. Wel met een zieltogend teckeltje half om me heen...
Tjee Blond, wat een drama... en wat fijn dat je daar straks weg bent. Liever verhuisgedoe dan dit! Winterjas gevonden? Of een warme sjaal op z'n minst?
The owls are not what they seem
Vestje?
Hier is het nu ook ineens barkoud op kantoor. Echt frisjes.
Maar geen vestje bij.
Jeej, geslaagd voor mijn scriptie! Nu mijn onderzoek nog.
Afbeelding

Ijsjes voor iedereen!
-Kittens- schreef:
21-06-2017 18:54
:shout: GEFELICITEERD!!!!!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Wow Kittens!!!! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :lijstje: :blob: :shout: Kittens is geslaagd voor haar scriptie!
Iets met krochten en bugs en.. nou ja, het ging fout.
oudblond wijzigde dit bericht op 21-06-2017 19:42
88.11% gewijzigd
Hoera voor Kittens!!
:hello: :cheer: :hello:
The owls are not what they seem
LadyL0101 schreef:
21-06-2017 15:28
Tjee Blond, wat een drama... en wat fijn dat je daar straks weg bent. Liever verhuisgedoe dan dit! Winterjas gevonden? Of een warme sjaal op z'n minst?
Ik had vanmiddag geen afspraken meer. De collega's zaten me een beetje uit te lachen omdat ik een maillot onder mijn zomerjurk (en in hooggehakte sandaaltjes) gekocht heb en een oversized vest dat ik tot aan mijn oren dicht kon knopen. Lang geleden dat ik nog aan carnaval heb gedaan, maar ik had geen zin om geld uit te geven aan een broek en schoenen die ik toch niet meer aantrek. Ik heb net weer warm spul klaargelegd om op kantoor te laten liggen. Nog 3 maanden, nog maar 3 maanden...
Maar nu ben ik lekker thuis, opgewarmd en in goed gezelschap! :heart: Afbeelding
-Kittens- schreef:
.
Gefeliciteerd! Heb je ook de vlag uit, met je tas eraan?
-Kittens- schreef:

Yeahhh, gefeliciteerd! :cheer2:
Prrrr, mauw miawwwww.
Kittens waar gaat je onderzoek over en heb je daar zin in?
Thanks ladies. :hyper:

Ik heb niet zo veel zin meer in mijn onderzoek Blond. Aan de ene kant past het perfect binnen de nieuwe veranderingen binnen de organisatie, aan de andere kant zit geen werknemer op mijn 'product' te wachten. We worden momentel overvoert met de manier waarop we het nieuwe beleid moeten implementeren. Opdrachtje hier, workshopje daar, nieuwe manier van dit, nieuwe manier van dat. Alles wat extra is en niet verplicht wordt niet naar omgekeken.
Dat buiten dat ik het lastig vind alles te structureren. In mijn hoofd weet ik wat ik wil, maar ik krijg het maar moeilijk omgezet op papier. Daar loop ik wel vaker tegen aan. Ik ben zeker niet dom, maar ik kan mezelf niet zo goed uitten. Niet in taal in ieder geval. Ik ben soms jaloers hoe sommigen precies kunnen verwoorden wat ik denk (maar dan in Jip en Janneke taal ). Alsof het er is, maar toch ook niet, in mijn hoofd bedoel ik.
Maar goed, ik functioneer verder prima :)
En verder: die katten van jou, zo lief!
sssssst schreef:
21-06-2017 19:35
.
Gefeliciteerd! Heb je ook de vlag uit, met je tas eraan?
Die vlag komt pas als ik ook voor mijn onderzoek een voldoende heb.
Poesje, je weet het: als ik kan helpen met 'orde' brengen of 'vertalen' doe ik dat graag. En nu wel even tijd nemen om te genieten van het behalen van je scriptie. Ik vind het heel wat! :cheers:
Mijn onderzoek gaat over de beeldende activiteiten op mijn werkplek binnen het nieuwe beleid. Heel kort gezegd.
Ah, dan snap ik dat je er niet vol in kan vliegen Kittens. Timing en organisatie zijn dan inderdaad niet ideaal voor dit onderzoek. Maar als je het meer als toekomstperspectief onderzoekt, biedt het dan meer body?
-Kittens- schreef:
21-06-2017 20:06
Mijn onderzoek gaat over de beeldende activiteiten op mijn werkplek binnen het nieuwe beleid. Heel kort gezegd.
.
Ik ben altijd erg van het beeldend onderwijs. Mijn eindwerkstuk (mbo) ging over het nut van beeldend onderwijs en het verschil tussen prefab knutsels en echt beeldend onderwijs. Het resultaat versus het proces. Etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven