Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 21 juni 2017 om 21:14
Jij ook al niet, ik ook niet
woensdag 21 juni 2017 om 21:14
1 stafje is genoeg hoor.Ana_Isabel_ schreef: ↑21-06-2017 21:13Ik ga bgb aanklagen. Die loopt gewoon foto's van mijn facebook te jatten en online te zetten. Pure kift zeg ik je.
woensdag 21 juni 2017 om 21:15
O jee... moet ik mij schamen..?
woensdag 21 juni 2017 om 21:16
Ja zo is ze nu eenmaalAna_Isabel_ schreef: ↑21-06-2017 21:13Ik ga bgb aanklagen. Die loopt gewoon foto's van mijn facebook te jatten en online te zetten. Pure kift zeg ik je.
woensdag 21 juni 2017 om 21:19
Nee hoor
Mijn oude nick lijkt erg op mijn nieuwe, misschien heb je de verandering gewoon niet eens opgemerkt
woensdag 21 juni 2017 om 21:20
woensdag 21 juni 2017 om 21:21
woensdag 21 juni 2017 om 21:21
Deed het eerst wel. Maar toen dachten ze bij Viva shit de pb doet het. Snel het niet meer laten doen want het is zo leuk als de forummers zich ergeren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 21 juni 2017 om 21:22
charlottew88 schreef: ↑21-06-2017 21:21Deed het eerst wel. Maar toen dachten ze bij Viva shit de pb doet het. Snel het niet meer laten doen want het is zo leuk als de forummers zich ergeren![]()
Ahhhh is dat het gewoon?
woensdag 21 juni 2017 om 21:22
woensdag 21 juni 2017 om 21:24
Ik zal even FB aanslingeren
charlottew88 schreef: ↑21-06-2017 21:21Deed het eerst wel. Maar toen dachten ze bij Viva shit de pb doet het. Snel het niet meer laten doen want het is zo leuk als de forummers zich ergeren![]()
Eigelijk vind ik het te warm om me te ergeren
Ik herken alleen vrouwj. Verder niemand. Ik haal ook steeds mensen door elkaar. Maar dat voorkomt ook weer vetes.
Dan denkt iemand: Goh wat is die groepje gezellig. Denk ik dat ik heel tegen iemand anders klets
woensdag 21 juni 2017 om 21:26
Ik vind dat jij een leuke nick hebtHet-groepje schreef: ↑21-06-2017 21:24Ik herken alleen vrouwj. Verder niemand. Ik haal ook steeds mensen door elkaar. Maar dat voorkomt ook weer vetes.
Dan denkt iemand: Goh wat is die groepje gezellig. Denk ik dat ik heel tegen iemand anders klets![]()
woensdag 21 juni 2017 om 21:28
Mmmmm, wordt nog wat als mods in de context gaan lezen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 21 juni 2017 om 21:29
Mmmmm, wordt nog wat als mods in de context gaan lezen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
woensdag 21 juni 2017 om 21:34
Fijn
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 21 juni 2017 om 21:39
Wil je ook foto's van gezellige ananassen en schattige insecten zien?