Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 22 juni 2017 om 11:00
Die snor komt door de vele hamburgers bakken heb ik gehoord.Ana_Isabel_ schreef: ↑22-06-2017 09:52Waarom moet je nou weer mijn snor benadrukken?! Ik ben gewoon een vrouw met lichte overbeharing. Thats it.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 22 juni 2017 om 11:12
Ja, maar dat stond zo lompThunderassMan schreef: ↑22-06-2017 11:08Je bedoelt natuurlijk een grasmaaier en heggeschaar, toch?
Ik ook.![]()
donderdag 22 juni 2017 om 11:34
Wtf
'Dokter Jort' is een Viva-dokter, zegt de mod.
Maar Viva is niet verantwoordelijk voor zijn medische kennis en zijn adviezen.

En wat voor dokter Jort is en hoe hij van achteren heet? Geen idee.
Geef me dan maar medisch advies van een forummer. Daarvan weet ik tenminste hoe serieus ik het moet nemen.
'Dokter Jort' is een Viva-dokter, zegt de mod.
Maar Viva is niet verantwoordelijk voor zijn medische kennis en zijn adviezen.
En wat voor dokter Jort is en hoe hij van achteren heet? Geen idee.
Geef me dan maar medisch advies van een forummer. Daarvan weet ik tenminste hoe serieus ik het moet nemen.
impala wijzigde dit bericht op 22-06-2017 11:37
33.76% gewijzigd
.
donderdag 22 juni 2017 om 11:35
https://www.viva.nl/vevadd/vraagt-vrouw ... slecht-me/-Puss-in-Bootz- schreef: ↑22-06-2017 11:34Heb je een linkje naar dokter Jort Impala? Ik keek net al op gezondheid maar zag zo geen topic.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 22 juni 2017 om 11:36
.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑22-06-2017 11:34Heb je een linkje naar dokter Jort Impala? Ik keek net al op gezondheid maar zag zo geen topic.
Als je een adblocker hebt zie je hem niet.
Mobiel verschijnt hij bij mij in zo ongeveer elk topic (op elke pijler) met twee 'advertorials' in Viva-huisstijl opmaak met een blauwe achtergrond.
impala wijzigde dit bericht op 22-06-2017 11:36
5.95% gewijzigd
.
donderdag 22 juni 2017 om 11:39
Ah, daar kom je dus uit als je daadwerkelijk op de dokter Jort-advertorial klikt.
Geproduceerd door I am Content, Jorn Rohde, Erik Leutscher, Rutger Groenhuijsen en Daphne Ponsteen.
Maar who the fuck is Jort??
Eronder twaalf ! Plista's die alleen maar over seks gaan .
.
donderdag 22 juni 2017 om 11:42
Heb je een zonnesteek ofzo? Je reageert zo aangebrand. Ik schreef nog dat ik haar neem zoals ze is. Wel lezen hè Poessie.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑22-06-2017 11:30Wat doen jullie naar tegen Ana. Ik heb jullie allemaal gestaft voor op de man manwijf vrouw.
donderdag 22 juni 2017 om 11:51
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑22-06-2017 11:46Nou dat zullen de mods dan wel beoordelen hé.
Ik zwaai je vast uit![]()
donderdag 22 juni 2017 om 11:53
Aan het einde van het filmpje heb je de aftiteling, daar worden namen genoemd. Maar ik kan hem nu niet meer kijken, dus je geen naam geven, want ik hang aan de telefoon.impala schreef: ↑22-06-2017 11:39Ah, daar kom je dus uit als je daadwerkelijk op de dokter Jort-advertorial klikt.
Geproduceerd door I am Content, Jorn Rohde, Erik Leutscher, Rutger Groenhuijsen en Daphne Ponsteen.
Ik snap niet zo goed waarom je hier zo'n probleem van maakt. Het is net zoiets als kijken naar een tv programma waarin een arts iets vertelt, iemand die aan tafel zit bij 'late night' bijvoorbeeld, trek je de kennis en kunde van deze persoon ook zo in twijfel?
Oh ja, hij is trouwens huisarts.
donderdag 22 juni 2017 om 11:53
donderdag 22 juni 2017 om 11:56
Echt afschuwelijk. Zo ordinair, zo niet chique.impala schreef: ↑22-06-2017 11:39Ah, daar kom je dus uit als je daadwerkelijk op de dokter Jort-advertorial klikt.
donderdag 22 juni 2017 om 11:57
.-Kia-Ora- schreef: ↑22-06-2017 11:53Aan het einde van het filmpje heb je de aftiteling, daar worden namen genoemd. Maar ik kan hem nu niet meer kijken, dus je geen naam geven, want ik hang aan de telefoon.
Ik snap niet zo goed waarom je hier zo'n probleem van maakt. Het is net zoiets als kijken naar een tv programma waarin een arts iets vertelt, iemand die aan tafel zit bij 'late night' bijvoorbeeld, trek je de kennis en kunde van deze persoon ook zo in twijfel?
Oh ja, hij is trouwens huisarts.
Ik snap niet dat uitgerekend jij het probleem niet ziet.
De man wordt gepresenteerd Viva-dokter, maar Viva neemt geen verantwoordelijkheid voor zijn medische kennis en adviezen. En daar komt dan nog een smiley achter ook.
En wat moet ik met een aftiteling? Ik wil eerst weten hoe serieus ik de man moet nemen, vóór ik zijn advies ga bekijken.
impala wijzigde dit bericht op 22-06-2017 12:01
19.62% gewijzigd
.
donderdag 22 juni 2017 om 12:01
.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑22-06-2017 12:01Ach de mod heeft het ook warm enzo.
En die is moe van het verwijderen van topics over probiotica, want medisch advies.
Maar ik vermoed dat mod zich er niet druk om maakt omdat het forum door andere mensen beheerd wordt dan de rest van de site.
Hij wordt óp het forum gepromoot. Wat zeg ik? Gepusht.
.
donderdag 22 juni 2017 om 12:03
Te laat! Ik heb mij opgegeven voor een masterclass hamburgers bakken in Australië.
Tabee zeg ik, ik zeg Tabee!
Je kunt hier je snor niet lichten of je bent alweer onderwerp van gesprek.
donderdag 22 juni 2017 om 12:04
De mods nemen geen verantwoordelijkheid voor zijn kennis, dat is iets anders dan viva neemt geen verantwoordelijkheid. Je weet dat de mods geen zeggenschap hebben over de advertorials? Ik vind het logisch dat de mods niet persoonlijk de verantwoording nemen over de inhoud.
Heb je inmiddels de moeite genomen om het filmpje te kijken? Dr. Jort geeft namelijk geen adviezen, enkel uitleg.
donderdag 22 juni 2017 om 12:06
Op het moment dat hij aan het woord komt staat er huisarts. Dan weet je toch hoe serieus je het "moet" nemen.
donderdag 22 juni 2017 om 12:06
Het is niet gewoon een advertorial. De man wordt gepresenteerd als Viva dokter. Dús is Viva verantwoordelijk voor zijn adviezen. Of uitleg of medische informatie, hoe je het ook maar wil noemen.-Kia-Ora- schreef: ↑22-06-2017 12:04De mods nemen geen verantwoordelijkheid voor zijn kennis, dat is iets anders dan viva neemt geen verantwoordelijkheid. Je weet dat de mods geen zeggenschap hebben over de advertorials? Ik vind het logisch dat de mods niet persoonlijk de verantwoording nemen over de inhoud.
Heb je inmiddels de moeite genomen om het filmpje te kijken? Dr. Jort geeft namelijk geen adviezen, enkel uitleg.
.
donderdag 22 juni 2017 om 12:08
Cool! Mss leer je ook burgers bakken van krokodillenvlees en kangaroevlees.Ana_Isabel_ schreef: ↑22-06-2017 12:03Te laat! Ik heb mij opgegeven voor een masterclass hamburgers bakken in Australië.
Tabee zeg ik, ik zeg Tabee!
Je kunt hier je snor niet lichten of je bent alweer onderwerp van gesprek.