Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
AeonOfWinter schreef:
23-06-2017 11:45
Bah, roze pom-poms, ik wilde blauwe :wtf:
Roze is juist mooi!
shifty schreef:
23-06-2017 11:48
Zoiets bedoelde je eleonora?
Bruise zuigt weer eens. Lang niet gezien hier maar er weer wat is, bingo.
Bruise schreef:
23-06-2017 11:49
Hoe kom je daar nou weer bij.
Oh dan heb je wat gemist.
Bruise schreef:
23-06-2017 11:49
Hoe kom je daar nou weer bij.
Omdat ik het een beetje moe word dat mensen Sap blijven verdedigen en haar acties blijven goedpraten. Die waren en zijn niet ok.

Ik vind het oprecht sneu dat ze zich zo voelt en ik hoop dat ze hulp krijgt voor haar problemen.
Life is short. Eat dessert first.
Ik neem mezelf als voorbeeld hoe vaak zijn mijn topics wel niet uit de hand gelopen? Ik heb alles naar mijn hoofd gesmeten gekregen hier, als ik een actuele topic open moet er weer niet toedoende zaken en op de man gespeeld worden terwijl het niet over het onderwerp gaat, inhoudelijk is het interessant. Jij bent zo logisch dat je burnout hebt dot dat. Huh? Het gaat over een actuele onderwerp wat los staat van mijn burn-out.

2 jaar geleden kon ik het ook niet handelen. Je komt hier voor advies, meningen etc. Als je je niet goed voelt kunnen reacties gewoon heel hard binnen komen heb het zelf ervaren. Nu boeit het me niet, dat moet ook groeien. Niemand is perfect.
doornroosje9 schreef:
23-06-2017 11:52
Omdat ik het een beetje moe word dat mensen Sap blijven verdedigen en haar acties blijven goedpraten. Die waren en zijn niet ok.

Ik vind het oprecht sneu dat ze zich zo voelt en ik hoop dat ze hulp krijgt voor haar problemen.
Waar zie je mij Sap verderdigen in die post? Hahaha echt hoor.
Oh ik vond het wel meteen een mooi voorbeeld van wat Eleonora zei over die omgedraaide wereld.
Ik ben nog even aan het nadenken over de plaatsing van de term 'kutwijf'
Ttass30 schreef:
23-06-2017 11:53
Ik neem mezelf als voorbeeld hoe vaak zijn mijn topics wel niet uit de hand gelopen? Ik heb alles naar mijn hoofd gesmeten gekregen hier, als ik een actuele topic open moet er weer niet toedoende zaken en op de man gespeeld worden terwijl het niet over het onderwerp gaat, inhoudelijk is het interessant. Jij bent zo logisch dat je burnout hebt dot dat. Huh? Het gaat over een actuele onderwerp wat los staat van mijn burn-out.

2 jaar geleden kon ik het ook niet handelen. Je komt hier voor advies, meningen etc. Als je je niet goed voelt kunnen reacties gewoon heel hard binnen komen heb het zelf ervaren. Nu boeit het me niet, dat moet ook groeien. Niemand is perfect.
Klopt inderdaad. En ik ben oprecht blij te lezen dat het je nu niet meer boeit. En precies wat je zegt: niemand is perfect.
Bruise schreef:
Waar zie je mij Sap verderdigen in die post? Hahaha echt hoor.
Dan heb ik het verkeerd opgevat, mijn excuses.

Voor diegenen die haar wel blijven verdedigen, die vinden dat dus blijkbaar helemaal prima dat ze zulke dingen gedaan heeft.
Life is short. Eat dessert first.
Weet je Tass, als reacties te hard binnenkomen en je kunt het niet handelen, dan kun je de site dichtgooien en poeffff dan is iedereen weg.
Ttass30 schreef:

Soms hebben vorige topics niets te maken met een nieuw topic, maar het is wel degelijk zo dat dingen uit een topic verklaard kunnen worden uit andere topics. Waarom mag dat er dan niet bijgehaald worden? En advies kan ook dingen zijn die je liever niet had willen horen. Betekent niet direct dat het op de man is of pesten
Ikzelf ervaar in elk geval geen groepjes gevoel hier op het forum. Ja er zijn mensen die goed met elkaar omgaan, fijn toch?
yasmijn schreef:
23-06-2017 11:56
Weet je Tass, als reacties te hard binnenkomen en je kunt het niet handelen, dan kun je de site dichtgooien en poeffff dan is iedereen weg.
Precies. Dat is het makkelijke van een forum.
Ttass30 schreef:
23-06-2017 11:45
Ik begrijp Impala heel goed. Het gaat vooral wat je hier ook ziet (a) zegt wat en (b) en de rest van de alfabet buitelen erover. Dat kan dan als 'pesten' gezien worden.

Of een post is ALTIJD fout van een bepaald persoon. Ik kom hier voor mijn lol en niet om vetes bij te houden. Dus ik vind bepaalde stokpaardjes van sommige forummers soms echt niet te doen, maar kan in andere topics prima met ze kletsen over liostick of iets kindgerelateerds.
Er zijn echter zoals je zegt forummers die het blijkbaar allemaal bijhouden, dus dan krijg je dat gedoe met niet ter zake doende opmerkingen.
Ik zie het wel anders dan 2 jaar geleden. Ik heb hier gewoon mijn matties die ik graag lees en natuurlijk heb ik ook bepaalde voorkeur forummers, die ik graag mag. Dat is normaal toch?
Falathiel schreef:
23-06-2017 11:58
Ikzelf ervaar in elk geval geen groepjes gevoel hier op het forum. Ja er zijn mensen die goed met elkaar omgaan, fijn toch?
Zo zie ik het ook. Fantastisch om te zien hoeveel lol mensen met elkaar hebben.
En als je het forum sluit gaan de geschreven woorden ook ineens weg, die vergeet je dan?
Het-groepje schreef:
23-06-2017 12:00
Of een post is ALTIJD fout van een bepaald persoon. Ik kom hier voor mijn lol en niet om vetes bij te houden. Dus ik vind bepaalde stokpaardjes van sommige forummers soms echt niet te doen, maar kan in andere topics prima met ze kletsen over liostick of iets kindgerelateerds.
Er zijn echter zoals je zegt forummers die het blijkbaar allemaal bijhouden, dus dan krijg je dat gedoe met niet ter zake doende opmerkingen.
Dat zei LilaLinda laats ook tegen een forummer idd. Jij hebt zo'n reputatie neem haar maar niet serieus.
anoniem_319283 wijzigde dit bericht op 23-06-2017 12:06
1.61% gewijzigd
Elfje112 schreef:
23-06-2017 11:50
Roze is juist mooi!
Kijk naar mijn nick, avatar en motto, niets aan mij is roze :rofl:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
23-06-2017 12:04
Kijk naar mijn nick, avatar en motto, niets aan mij is roze :rofl:
:rofl: Bij jou niet nee.
Ttass30 schreef:
23-06-2017 12:01
Ik zie het wel anders dan 2 jaar geleden. Ik heb hier gewoon mijn matties die ik graag lees en natuurlijk heb ik ook bepaalde voorkeur forummers, die ik graag mag. Dat is normaal toch?
Ja, zeker is dat normaal. :)

Fijn dat je je zoveel beter voelt Ttass!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
23-06-2017 12:08
Ja, zeker is dat normaal. :)

Fijn dat je je zoveel beter voelt Ttass!
+1
Eleonora-1 schreef:
23-06-2017 11:42
Maar andersom
wordt er vaak zat gepookt en gehint mijn kant op om een reactie uit te lokken.
En als die dan komt dan ben ik een kutwijf.

Omgekeerde wereld.
Dat is niet de omgekeerde wereld. Dat is gewoon precies wat ik beschrijf, dat is ook een vorm van groepsgedrag als meerdere mensen elkaar dan gaan bijvallen -soms zonder te weten waar het nou eigenlijk om ging- en jou aanvallen of belachelijk maken. Alleen sta jij dan een keer aan de andere kant. En dan ervaar je het opeens héél anders. Als provoceren dus, en als afwijzing (kutwijf) in plaats van als 'gewoon geintjes maken met gelijkgestemden'.
Want die geintjes, die zijn soms alleen maar grappig voor het (gelegenheids)groepje dat ze maakt.
impala wijzigde dit bericht op 23-06-2017 12:17
21.95% gewijzigd
.
yasmijn schreef:
23-06-2017 11:50
Bruise zuigt weer eens. Lang niet gezien hier maar er weer wat is, bingo.
;-) Kom s uit die slachtofferrol en bedenk iets anders.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
impala schreef:
23-06-2017 12:12
Dat is niet de omgekeerde wereld. Dat is gewoon precies wat ik beschrijf, dat is ook een vorm van groepsgedrag als meerdere mensen elkaar dan gaan bijvallen -soms zonder te weten waar het nou eigenlijk om ging- en jou aanvallen of belachelijk maken. Alleen sta jij dan een keer aan de andere kant. En dan ervaar je het opeens héél anders. Als provoceren dus, en als afwijzing (kutwijf) in plaats van als 'gewoon geintjes maken met gelijkgestemden'.
Want die geintjes, die zijn soms alleen maar grappig voor het (gelegenheids)groepje dat ze maakt.
Op het moment dat ik geprovoceerd word, om de haverklap, en ik val dan een keer uit, dat ík dan het kutwijf ben, dat is wel degelijk de omgekeerde wereld ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven