Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
doornroosje9 schreef:
23-06-2017 13:46
Hoelang duurt het nog? :jump:
Vanaf juli 6 of 7 afleveringen en dan over 1,5 jaar nog 4 of 5.

:'(
impala schreef:
23-06-2017 13:43
Ik heb het gezien. me verbaasd over sommige namen die genoemd werden (en anderen die níet genoemd zijn) en ik heb ook geconstateerd dat ze is doorgedraaid. En nee, zij is niet de meest stabiele persoon en déze post was beyond limits. Maar ik snap wel hoe het zo ver is gekomen. Ik bedoel, er lopen hier heel wat geperma-banden rond die véél ergere dingen hebben gedaan dan zij. Maar die worden niet keer op keer verraden bij de mods.

Of er zijn afspraken, kan me haast niet voorstellen dat sommigen niet al direct gestaft zijn.

Ik denk dat het steeds staffen niet alleen te maken heeft met de pb's, maar ook met de inhoudelijke posts. Het is voor sommige mensen gewoon schadelijk als adviezen die Sap schreef opgevolgd / voor de waarheid aangenomen worden. Net als dat een Bente keer op keer een perma krijgt en in het verleden een Digitalis.
missie_m schreef:
23-06-2017 13:44
Dit is vandaag mijn tweede reactie aan jou. Na heeeeeeeeeel lang geeeeeeeen enkele reactie aan jou. Maar je scoort blijkbaar geloofwaardigheid als je gaat roepen "die reageert alleen om iets aan te merken" (waar jij zelf zelf trouwens een kei in bent) Jij ging op het CM zelfs klagen en informeren of mijn groene smilie geen ban waard was.

Je ging forummers massaal oproepen om een bepaalde forumster te staffen omdat die van het form moest "optyffen". Gezellig geintje? Geen pestgedrag? Geen groepsgedrag? ...of "in die geest"
Optyfen of optiefen. Zit een behoorlijk verschil in namelijk.
-Kia-Ora- schreef:
23-06-2017 13:42
Hoe zou je willen dat ik daarop antwoord?
Nou gewoon open eerlijk en de waarheid.
.
Dat jullie je kunnen herinneren joh tegen wie je wat hebt gezegd en wie er altijd onaardig zou zijn. Namen blijven niet echt hangen bij mij. Maar kan ook komen dat ik niet zo enorm veel met het reageren bezig ben
vrouwjagersma schreef:
23-06-2017 13:26
Ik heb nog nooit van mijn leven een doorgestuurde pb gekregen of een pb die over een andere forummer ging. Ik baseer me slechts op de forummer zelf die erg geschrokken was van de privé-info die gedeeld was. En ik heb van meerdere forummers, die ik geloofwaardig acht, gelezen, hier, op dit forum, dat ze vervelende pb's hebben ontvangen. En nu zitten we in een impasse. Want net zoals jij Sap gelooft, zo geloof ik die andere forummers.
Ze was juist niet geschrokken van de zgn privé info, de toon waarop geschreven werd vond ze naar.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Elfje112 schreef:
23-06-2017 11:39

Mooi gezegd.
Het klinkt mooi maar dat is het echt niet.

LOEP ME MAAR aub.
simbalabimba schreef:
23-06-2017 13:48
Ze was juist niet geschrokken van de zgn privé info, de toon waarop geschreven werd vond ze naar.
Ik kan me herinneren dat ze schreef dat ze zich bedreigd voelde. Maar dat zou ik dan terug moeten zoeken. Hoe dan ook, ik denk dat we het met elkander eens kunnen zijn dat dingen die je in vertrouwen verteld zijn zonder toestemming met anderen delen niet hoort.
doornroosje9 schreef:
En bedankt. Ik dacht er net even niet aan. :sigh:
Sorry.

Afbeelding
impala schreef:
23-06-2017 13:34
Ik las haar graag, ondanks dat ze kon doordraven. Ze schreef recht uit het hart. En met de beste bedoelingen, ook al schoot ze daarmee wel eens mis en haar doel voorbij.
Wat heb jíj van haar gelezen?
impala schreef:
Ik heb het gezien. me verbaasd over sommige namen die genoemd werden (en dat andere juist níet genoemd zijn) en ik heb ook geconstateerd dat ze is doorgedraaid. En nee, zij is niet de meest stabiele persoon en déze post was beyond limits. Hoewel het ook weer niet erg uitzonderlijk en dramatisch is om medeforummers een stoornis toe te schrijven -dat gebeurt aan de lopende band en wordt van de één wel en van de ander niet geaccepteerd.

Maar ik snap wel hoe het zo ver is gekomen. Ik bedoel, er lopen hier heel wat geperma-banden rond die véél ergere dingen hebben gedaan dan zij. Maar die worden niet keer op keer verraden bij de mods.

Dit is precies wat ik bedoel. Ze kon doordraven, schoot mis en haar doel voorbij, ze is doorgedraaid en niet de meest stabiele persoon. Maar omdat jij daar vervolgens de beste intenties bij bedenkt vergoelijk je haar gedrag.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 23-06-2017 13:58
46.59% gewijzigd
Het enige nieuwe voor mij is dat Sap zou hebben geschreven dat ze weet waar mensen wonen.
Bruise schreef:
23-06-2017 11:40
Bla bla bla. Missie. Aardappel.
Heel mooi ja.
Precies.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
Dit is vandaag mijn tweede reactie aan jou. Na heeeeeeeeeel lang geeeeeeeen enkele reactie aan jou. Maar je scoort blijkbaar geloofwaardigheid als je gaat roepen "die reageert alleen om iets aan te merken" (waar jij zelf zelf trouwens een kei in bent) Jij ging op het CM zelfs klagen en informeren of mijn groene smilie geen ban waard was.

Je ging forummers massaal oproepen om een bepaalde forumster te staffen omdat die van het form moest "optyffen". Gezellig geintje? Geen pestgedrag? Geen groepsgedrag? ...of "in die geest"
Ja, ik kreeg een beetje dunne schijt van die kotssmiley die jij steeds onder quotes van mij plakte. Ik vond en vind dat behoorlijk pestgedrag wat je daarmee vertoonde.Ga je ooit nog eens uitleggen hoe jij die smiley zzag en waarom ik die altijd onder mijn teksten kreeg? Ik kan er namelijk niet veel meer van maken dan ik word kotsmisselijk van deze quote/ jij bent ziek .

Volgens mij was die oproep een geintje wat jij, zoals zo vaak, weer eens te letterlijk hebt genomen. En anders heb ik geen idee wie ik opgeroepen zou hebben om wie dan ook op te laten typhen. Maar enlighten me, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
MoirenPhae schreef:
23-06-2017 13:47
Optyfen of optiefen. Zit een behoorlijk verschil in namelijk.
optieven kan ook nog. Zal wel met ph geweest zijn vanwege typhus
missie_m schreef:
Het klinkt mooi maar dat is het echt niet.

En waarom dan wel niet?
Post nou eens gewoon wat je zo verschrikkelijk aan me vindt. Je weet al wat ik van jou vind: het stoort me dat je met multi-citaten en opmerkingen tussendoor posts opzettelijk anders interpreteert dan ze geschreven zijn. Ik vind het vervelend dat je me quote en dan alleen een smiley eronder plaatst, of een vreemde opmerking. Ik heb geprobeerd niet meer op je te reageren, maar kom, ik ben wel benieuwd.
Optyphen vind ik wel een mooi woord.
impala schreef:
Ik heb het gezien. me verbaasd over sommige namen die genoemd werden (en dat andere juist níet genoemd zijn) en ik heb ook geconstateerd dat ze is doorgedraaid. En nee, zij is niet de meest stabiele persoon en déze post was beyond limits. Hoewel het ook weer niet erg uitzonderlijk en dramatisch is om medeforummers een stoornis toe te schrijven -dat gebeurt aan de lopende band en wordt van de één wel en van de ander niet geaccepteerd.

Maar ik snap wel hoe het zo ver is gekomen. Ik bedoel, er lopen hier heel wat geperma-banden rond die véél ergere dingen hebben gedaan dan zij. Maar die worden niet keer op keer verraden bij de mods.
Wie bedoel jij daarmee?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
blijfgewoonbianca schreef:
Tsja, er zijn er al zat die met mij bananen willen smeren. Ik pas al een maanden inderdaad enorm op en toch lukt het " ze " . heel raar ; al 14 jaar banloos en de laatste paar maanden is het raak.
Maar het was inderdaad een vraag . ik dacht we zijn nu toch bezig, ik ga er maar eens voor om het uit te praten. Dus ja, ik zou het wel waarderen als Missiem zou zeggen wat ze tegen me heeft, want zo voelt dat al maanden.
Als jij minder omfloerst zou zeggen wat je bedoelt, zou je heel wat vaker op de strafbank hebben gezeten. Het is een kunst. Ik versta hem ook. Maar ik hou er niet van. Dan maar af en toe op de blaren zitten.
impala wijzigde dit bericht op 23-06-2017 13:55
2.90% gewijzigd
.
impala schreef:
23-06-2017 13:53
Als jij minder omfloerst zou zeggen wat je bedoelt, zou je heel wat vaker op de strafbank hebben gezeten. Het is een kunst. Ik versta hem ook. Maar ik hou er niet van.
Waarom zou ik mezelf een ban aan laten smeren als het ook anders lkan? Dat jij daar niet mee zit, prima. Ik forum graag zonder opgelegde onderbrekingen.
1 groen smilie en 1 blauwe smilie plaatste ik omdat er telkens gezocht werd hoe mijn woorden verdraait konden worden..
missie_m wijzigde dit bericht op 23-06-2017 13:58
86.93% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
impala schreef:
23-06-2017 13:53
Als jij minder omfloerst zou zeggen wat je bedoelt, zou je heel wat vaker op de strafbank hebben gezeten. Het is een kunst. Ik versta hem ook. Maar ik hou er niet van. Dan maar af en toe op de blaren zitten.
Tsja, zo gaat het spel toch? Ben je direct gaan mensen janken, staffen en je allerlei vage eigenschappen toeschrijven.
blijfgewoonbianca schreef:
23-06-2017 13:54
Waarom zou ik mezelf een ban aan laten smeren als het ook anders lkan? Dat jij daar niet mee zit, prima. Ik forum graag zonder opgelegde onderbrekingen.
Ik zeg liever gewoon recht voor zijn raap wat ik bedoel. En ik sta voor wat ik zeg. Ik hou niet van in suikerzakjes verpakte sneren. Dat vind ik nou achterbaks.
impala wijzigde dit bericht op 23-06-2017 13:58
3.53% gewijzigd
.
vrouwjagersma schreef:
23-06-2017 13:52
En waarom dan wel niet?
Post nou eens gewoon wat je zo verschrikkelijk aan me vindt. Je weet al wat ik van jou vind: het stoort me dat je met multi-citaten en opmerkingen tussendoor posts opzettelijk anders interpreteert dan ze geschreven zijn. Ik vind het vervelend dat je me quote en dan alleen een smiley eronder plaatst, of een vreemde opmerking. Ik heb geprobeerd niet meer op je te reageren, maar kom, ik ben wel benieuwd.
Dat was exact wat je ook met mijn posts deed, Missie-m, dus als je wilt beantwoord deze vragen dan maar in tweevoud; en voor Jagermeister, en voor mij.
impala schreef:
Nou gewoon open eerlijk en de waarheid.
Joh, dat snapte ik ook nog wel. Ik heb het gelezen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
impala schreef:
23-06-2017 13:56
Ik zeg liever gewoon recht voor zijn raap wat ik bedoel. Ik hou niet van in suikerzakjes verpakte sneren. Dat vind ik nou achterbaks.
Nou, doe jij toch fijn wat jij wil? post ik fijn zoals ik altijd doe.
Ik voel me nou echt niet geroepen ( geprovoceerd ) om ineens te zeggen wat ik nou precies van wie vind in plat Rotterdams.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven