Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

woensdag 10 mei 2017 om 16:31
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
De stand van zaken
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
.

Wachten op start | miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje |
Prikken & slikken | rojali |
Wachten op cryo-tp | Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4 |
In de wachtweken | Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug) |
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.

Naam (leeftijd) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
flipje2 (29/41) |
okt 2014 |
okt 2015 |
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) | ICSI2 | wachten op start (sept) |
VUmc |
Dazzle_ (34/36) |
2013 | Mei 2015 | Laag AMH IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x |
IVF3 | 2 cryo's | IVF1&2: NL IVF3:Dusseldorf |
Duufje (39/43) |
2013 | Dec 2015 | zeer slechte zaadkwaliteit ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆ |
ICSI2 | start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt | ? |
gelukspoppetje | 2014 | Maart 2016 | slechte zwemmers jun '16 IVF1 niet zwanger |
ICSI+PGD | wachten op start | MUMC/AMC |
abusu (39) |
2014 | 2014 | alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad ICSI1 niet zwanger |
ICSI2 | verse tp niet zwanger (1 cryo) |
MCK |
Animal2307 (36/36+) |
2014 | 2016 | Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad IVF1 en 2 (NL) niet gelukt |
IVF/ICSI3 | wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp | Dusseldorf |
boulu (?) |
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w) | |||||
miillaa | IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie | IVF1.2 | wachten op verder onderzoek | |||
MevrouwStippel (36/39) |
man hersteloperatie gehad | ICSI+ MESA/TESE |
wachten op start (±augustus '17) |
AMC | ||
Lilly53 | verstoring LH, azoospermie | ICSI1 | wachten op start | |||
Miekje-5 (35/38) |
jan 2017 |
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's | ICSI2 | start mei '17, 2e ronde aug'17? | LUMC | |
-Sense-(35/40) | 2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider |
IVF1 | wachten op start (Sept) |
||
Zizo (33/37) |
okt 2014 |
feb 2016 |
matige zaadkwaliteit 6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel | |
doces (28/30) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit | ICSI | ICSI 1 mei '17 | privé |
Diamond30 (31/37) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF |
IVF2 | wachten op start september | |
windmolen (32/38) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI gehad | IVF/ICSI1 | eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over | |
smurff_4 | Nov 2015 | Jan 2017 | slechte zaadkwaliteit | ICSI 1 | 7 cryos | |
rojali | Okt 2015 | Jul 2017 | HSG gehad, verkleving door chlamidia | IVF 1 | ? | |
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar | IVF/ICSI | Start prikken 5/8 X |
|
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames! |
ZWANGER!

*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.

*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.

rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
vrijdag 23 juni 2017 om 11:44
Drie goede eicellen gevonden en bevrucht. Morgenochtend worden we gebeld of ze goed zijn gaan delen. In principe maandagmiddag de terugplaatsing, als er iets is om terug te plaatsen.
Ben stiekem een beetje teleurgesteld over het aantal. Ik had toch op meer gehoopt, dat ik nog wat op de reservebank had zitten voor als onze 'sterspeler' zou uitvallen... Maar goed, hier moeten we het mee doen.
Ben stiekem een beetje teleurgesteld over het aantal. Ik had toch op meer gehoopt, dat ik nog wat op de reservebank had zitten voor als onze 'sterspeler' zou uitvallen... Maar goed, hier moeten we het mee doen.
vrijdag 23 juni 2017 om 11:49
Weija : je hebt ook helemaal gelijk, voelde me even only the lonely. Maar ik heb jullie nog
ik heb nog wel hoop, maar de angst dat het niet gaat lukken krijg ik nooit helemaal uitgeschakeld.
(Neemt niet weg dat ik blij ben voor de zwangeren hoor, begrijp me niet verkeerd)
Baggal: ik heb ook zeker het gevoel dat het uitmaakt bij welk ziekenhuis . Mijn hoop is er daarom nog!

(Neemt niet weg dat ik blij ben voor de zwangeren hoor, begrijp me niet verkeerd)

Baggal: ik heb ook zeker het gevoel dat het uitmaakt bij welk ziekenhuis . Mijn hoop is er daarom nog!
vrijdag 23 juni 2017 om 12:02
Dank! Nee nog niet besproken of dit een nadelig effect heeft op mijn kansen (bedacht ik mij pas in de auto terug) Maar de arts gaf wel aan dat ze het soms idd zien dat de cyclus anders is en dat het vrijwel altijd uiteindelijk weer normaal wordt. Maar baal er gewoon van dat mijn zeer stabiele cyclus nu verstoord is, dat is nl weer een onzekere factor erbij.
Dazzle snap je only-the-lonely gevoel overigens helemaal en kan ik met vlagen ook hebben omdat ik al zo lang bezig ben. Maar ik heb er ook een rotsvast vertrouwen in dat ik wel weer zwanger raak (het vertrouwen dat een zwangerschap tot een levend kindje leidt is er nog een stuk minder, maar dat komt vast tzt ooit....).
Heel belangrijk om hoop te hebben en houden en ik duim zo voor je dat ze in DD of Gent een heel mooie aanpak voor je hebben en je deze poging gewoon hartstikke zwanger raakt.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:06
vrijdag 23 juni 2017 om 12:15
Dat is het precies Weija. Maar het is wat het is... En nu kunnen we niets meer doen dan afwachten.Weija schreef: ↑23-06-2017 12:06Doces wat fijn dat er eicellen zijn gevonden. Dat had je 2 weken geleden nog niet durven hopen. Maar kan mij voorstellen dat je het jammer vindt dat het er drie zijn. Zeker met de extreem goede opbrengsten hier de afgelopen week. (Daar ga je onwillekeurig toch mee vergelijken).
vrijdag 23 juni 2017 om 12:18
Lieve Doces, een knuffel voor jou! Al pech dat je punctie zo naar was en dan teleurstelling over het aantal eicellen. Ik snap je teleurstelling omdat je natuurlijk hoopt dat je net zo'n mooie hoge score hebt als Miekje en Sofie. Geef de moed niet op, je hebt 1 goede nodig! Laat je vandaag lekker vertroetelen door je vriend en neem alle rust.
Mwstippel: wat fijn dat het spuiten van je man wat heeft opgeleverd. Fijn dat jullie weer wat positiefs hebben. Ik duim voor dinsdag.
Baggal succes bij de midwife en een hele fijne vakantie!
Ik moet morgen beginnen met de decapeptyl. Ik begin een beetje nerveus te worden. We zijn voor mijn gevoel al zo lang bezig.
In 2014 begonnen en nooit verwacht dat ik in 2017 nog steeds kinderloos zou zijn. Bovendien ben ik begin 2013 al begonnen met voorbereidingen om voor een kindje te kunnen gaan. Ivm een ziekte die ik heb, duurde het erg lang om mijn medicatie zwangerschapsproof in te regelen. Voor mijn gevoel is dit icsi-traject de laatste hoop. Wat als... het niet lukt? Pff gedachten gedachten gedachten die momenteel door mijn hoofd schieten.
De zwangerschapsberichten hier geven mij hoop, maar wat als ik nou net bij die ene procent hoor waarbij het nooit lukt?

Mwstippel: wat fijn dat het spuiten van je man wat heeft opgeleverd. Fijn dat jullie weer wat positiefs hebben. Ik duim voor dinsdag.
Baggal succes bij de midwife en een hele fijne vakantie!
Ik moet morgen beginnen met de decapeptyl. Ik begin een beetje nerveus te worden. We zijn voor mijn gevoel al zo lang bezig.

De zwangerschapsberichten hier geven mij hoop, maar wat als ik nou net bij die ene procent hoor waarbij het nooit lukt?

vrijdag 23 juni 2017 om 12:49
Doces wat naar dat je puntie zo pijnlijk was. Ik begrijp je teleurstelling over het aantal eicellen. Maar ik duim dat dit toppers zijn en dat jullie sterspeler soon wordt terug geplaatst.
Weija, zizo en dazzle een dikke knuffel voor jullie. Het is jullie zo gegund. (Alle anderen ook natuurlijk.) Die onzekerheid of het ooit gaat lukken lijkt me killing. Ik hoop voor iedereen die een kinderwens heeft dat die (snel) vervuld mag worden.
Weija, zizo en dazzle een dikke knuffel voor jullie. Het is jullie zo gegund. (Alle anderen ook natuurlijk.) Die onzekerheid of het ooit gaat lukken lijkt me killing. Ik hoop voor iedereen die een kinderwens heeft dat die (snel) vervuld mag worden.

vrijdag 23 juni 2017 om 13:31
Doces, fijn dat er eicellen gevonden zijn, maar ik snap wel dat je wat teleurgesteld bent over de aantallen. Hopelijk gaan ze alle drie mooi doordelen.
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, hier bij de echo ook niet zulke geweldige getallen gezien. Er zijn 6 eitjes gezien in totaal en ze zijn ook nog eens helemaal niet gelijk van grootte. 3 aan de ene kant waren al heel groot (>20mm) en 3 aan de andere kant nog vrij klein (~11mm). Ze wil dat ik morgen nog één keer spuit om de kleintjes nog een kans te geven bij te groeien en de punctie staat voor maandag gepland. Ik ben ook teleurgesteld, had toch meer verwacht. En ben vooral ook bang dat die kleintjes echt nog te klein zijn
.
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, hier bij de echo ook niet zulke geweldige getallen gezien. Er zijn 6 eitjes gezien in totaal en ze zijn ook nog eens helemaal niet gelijk van grootte. 3 aan de ene kant waren al heel groot (>20mm) en 3 aan de andere kant nog vrij klein (~11mm). Ze wil dat ik morgen nog één keer spuit om de kleintjes nog een kans te geven bij te groeien en de punctie staat voor maandag gepland. Ik ben ook teleurgesteld, had toch meer verwacht. En ben vooral ook bang dat die kleintjes echt nog te klein zijn

vrijdag 23 juni 2017 om 13:51
Doces wat vervelend dat de punctie zo pijnlijk was, ik vond het maandag ook erg tegenvallen en was er zeler dinsdag ook nog niet helemaal van bijgekomen. Inmiddels een paar dagen verder is het wel stukken beter, dus hou vol! Ik snap je teleurstelling om 3 eicellen, zeker nadat Sofie en ik hier hebben lopen opscheppen met onze aantallen (sorry, als je dat vervelend vond) je vliegt in dit proces van de ene kant naar de andere merk ik, en t minste kan je van de rel brengen. maar je hebt er mooi wel 3! dus daar zit er vast een bij die geschikt is voor terugplaatsing. (misschien wel betere kwaliteit ipv kwantiteit, die elf van mij was ook wel wat belachelijk) en nu rustig aan en lekker bijkomen en heul veel drinken!
Angel ben je al een beetje bekomen?
baggal hoe was het bij de vroedvrouw?
windmolen wat een groot verschil tussel links en rechts, ik heb er te weinig kijk op om er iets zinnigs over te zeggen, maar drie grote op rechts: ga ervoor en we moedigen die linkerkant nog een beetje aan wie weet laten ze zich uitdagen.
ziezo succes met de decapeptyl, ik werd er erg moe van, dat werd overigens snel beter toen de gonal erbij kwam.
sofie 6 juli je testdag... ik heb geen officiële datum, mijn arts zei doe maar als de utro op is. maw zo laat mogelijk, want in het prille begin is de boel zo kwetsbaar. ik denk nu dat ik het liefst ga wachten tot het weekend (heb de 7e laatste werkdag dus dat zijn wel genoeg emoties) maar ik weet niet of ik dat tegen die tijd nog kan opbrengen, ben zoooo nieuwsgierig.
Angel ben je al een beetje bekomen?
baggal hoe was het bij de vroedvrouw?
windmolen wat een groot verschil tussel links en rechts, ik heb er te weinig kijk op om er iets zinnigs over te zeggen, maar drie grote op rechts: ga ervoor en we moedigen die linkerkant nog een beetje aan wie weet laten ze zich uitdagen.
ziezo succes met de decapeptyl, ik werd er erg moe van, dat werd overigens snel beter toen de gonal erbij kwam.
sofie 6 juli je testdag... ik heb geen officiële datum, mijn arts zei doe maar als de utro op is. maw zo laat mogelijk, want in het prille begin is de boel zo kwetsbaar. ik denk nu dat ik het liefst ga wachten tot het weekend (heb de 7e laatste werkdag dus dat zijn wel genoeg emoties) maar ik weet niet of ik dat tegen die tijd nog kan opbrengen, ben zoooo nieuwsgierig.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:09
Nee joh Miekje, vertellen hoeveel eitjes er gevonden zijn is toch helemaal geen opscheppen. En ik vond het zeker niet vervelend
Je mag daar toch ook blij om zijn? Zou ik wel zijn in ieder geval
Ik kan er nu toch niks meer aan veranderen en kan alleen maar afwachten. Ben inderdaad veel aan het drinken en lig rustig op de bank.

vrijdag 23 juni 2017 om 14:11
Yes Angel!
Wat ontzettend gaaf!
Mw Stippel: goed nieuws voor jullie! Wat fijn!
Doces: doe echt rustig aan de komende dagen. Wel elke dag 2x een wandeling, maar verder echt rust.
Ik had de eerste keer 3 eicellen en daarvan zijn er toen 2 bevrucht geraakt en goed gedeeld. Deze keer had ik er 5 waarvan 4 te bevruchten waren en er maar 2 goed gedeeld zijn. Er is geen peil op te trekken
Windmolen: balen he? Je wilt toch zoveel mogelijk kansen. Maar wellicht heb je er helemaal niet zoveel nodig. Zet m op!
Hier nu ook al ruim 3 jaar bezig met IUI en ICSI en ik had nooit verwacht nu nog geen kind te hebben en zelfs nog nooit zwanger te zijn geweest. Elke keer denk/droom ik weer van: de volgende moederdag ben ik ook moeder, de volgende keer als ik naar de tandarts moet ben ik zwanger etc etc. En steeds weer niet

Mw Stippel: goed nieuws voor jullie! Wat fijn!

Doces: doe echt rustig aan de komende dagen. Wel elke dag 2x een wandeling, maar verder echt rust.
Ik had de eerste keer 3 eicellen en daarvan zijn er toen 2 bevrucht geraakt en goed gedeeld. Deze keer had ik er 5 waarvan 4 te bevruchten waren en er maar 2 goed gedeeld zijn. Er is geen peil op te trekken

Windmolen: balen he? Je wilt toch zoveel mogelijk kansen. Maar wellicht heb je er helemaal niet zoveel nodig. Zet m op!
Hier nu ook al ruim 3 jaar bezig met IUI en ICSI en ik had nooit verwacht nu nog geen kind te hebben en zelfs nog nooit zwanger te zijn geweest. Elke keer denk/droom ik weer van: de volgende moederdag ben ik ook moeder, de volgende keer als ik naar de tandarts moet ben ik zwanger etc etc. En steeds weer niet

WTF?

vrijdag 23 juni 2017 om 14:29
Doces, fijn dat je dat zegt want ik voelde even hetzelfde als Miekje...
Snap helemaal dat je even teleurgesteld was om de aantallen. Maar begrijp ik het goed dat van de drie eicellen ze wel alledrie bevrucht zijn? Want dat is om te beginnen wel hele mooie score natuurlijk!
Heb je nog pijn op dit moment of voel je je alweer wat fitter?
Zizo, succes met de decapeptyl. En ook al zo lang bezig
Die "wat als" vraag blijft altijd moeilijk, ivf/icsi is ook een 'eindpunt' daar worstel ik soms ook mee, maar hou me voor dat het wel een laatste optie is met hoge kansen. Zeker nadat Flipje me nog eens gewezen heeft dat de statistieken veel gunstiger zijn dan ik altijd heb gedacht!
Miekje, ja misschien dat ik liever s avonds test, dan dat ik nog een hele dag moet werken. En ik werk ook geregeld in het weekend dus dat is geen optie hier. Maar we zullen zien of ik het zo lang uit ga houden
Weija, vervelend dat je cyclus is ontregeld. Is het een probleem trouwens dat er meerdere follikels rijpen voor de tp? Bedankt voor je uitleg over eventueel eerder testen. 12 dagen na de punctie, dat zou ik sowieso niet durven. Dan eerder 14-15 dagen na de punctie:)
Baggel, moest wel hier even om lachen Hoe vaak zal het voorkomen dat eerst het nichtje en daarna de tante de kleding kan dragen Had ik nog helemaal niet bij stil gestaan haha
Windmolen, zie andere topic maar hier nog een keertje een knuffel!
Snap helemaal dat je even teleurgesteld was om de aantallen. Maar begrijp ik het goed dat van de drie eicellen ze wel alledrie bevrucht zijn? Want dat is om te beginnen wel hele mooie score natuurlijk!
Heb je nog pijn op dit moment of voel je je alweer wat fitter?
Zizo, succes met de decapeptyl. En ook al zo lang bezig

Miekje, ja misschien dat ik liever s avonds test, dan dat ik nog een hele dag moet werken. En ik werk ook geregeld in het weekend dus dat is geen optie hier. Maar we zullen zien of ik het zo lang uit ga houden

Weija, vervelend dat je cyclus is ontregeld. Is het een probleem trouwens dat er meerdere follikels rijpen voor de tp? Bedankt voor je uitleg over eventueel eerder testen. 12 dagen na de punctie, dat zou ik sowieso niet durven. Dan eerder 14-15 dagen na de punctie:)
Baggel, moest wel hier even om lachen Hoe vaak zal het voorkomen dat eerst het nichtje en daarna de tante de kleding kan dragen Had ik nog helemaal niet bij stil gestaan haha
Windmolen, zie andere topic maar hier nog een keertje een knuffel!

vrijdag 23 juni 2017 om 14:29
weija pff dat is inderdaad balen. gun zo erg het meest makkelijke yraject voor je met zo min mogelijk tegenslagen dat heb je wel verdiend! kunnen ze niet een kunstmatige cyclus opzetten? dan maakt de rest namelijk allemaal noet uit
doces ik snap dat je baalt
maar de strijd is nog niet gestreden en hoop op een heel goed embryootjeen 2 mooie cryoos voor in de vriezer
sofie ik testte deze keer vanaf wachtdag 5 maar ik ben een vroegtester ik hou niet van de onzekerheid dus gooide er aardig wat testen tegenaan haha
doces ik snap dat je baalt

sofie ik testte deze keer vanaf wachtdag 5 maar ik ben een vroegtester ik hou niet van de onzekerheid dus gooide er aardig wat testen tegenaan haha
vrijdag 23 juni 2017 om 15:02
Weija wat jammer zeg dat je cyclus na die punctie niet meer hetzelfde is, vooral wanneer je altijd zo’n regelmatige cyclus had :S. Wel een goeie FM toch of denk je dat het nu te hard groeit voor je gevoel?
Doces ooh bah zeg niet fijn voor je. Hopelijk gaat het nu weer wat beter. Hopelijk krijg je morgen goed nieuws en heb je mssn toch nog wel 2 reserves. Sterkte en knuffels
Dazzle gelukkig komt het voor jou nu ook dichterbij en kun je de knoop doorhakken en starten.
Zizo het is allemaal ook heel spannend dit en ja dat is ook lastig wanneer je al sinds 2014 zwanger probeert te worden en dan dit hele proces moet doorlopen. Dat weet je allemaal niet wanneer je ermee begint.. Knuffels!
Doces ooh bah zeg niet fijn voor je. Hopelijk gaat het nu weer wat beter. Hopelijk krijg je morgen goed nieuws en heb je mssn toch nog wel 2 reserves. Sterkte en knuffels
Dazzle gelukkig komt het voor jou nu ook dichterbij en kun je de knoop doorhakken en starten.
Zizo het is allemaal ook heel spannend dit en ja dat is ook lastig wanneer je al sinds 2014 zwanger probeert te worden en dan dit hele proces moet doorlopen. Dat weet je allemaal niet wanneer je ermee begint.. Knuffels!
Shine bright like a diamond
vrijdag 23 juni 2017 om 16:23
Oh Miekje wat balen! En je had zoveel eicellen! Ik snap dat je dan wel minstens een cryo had verwacht! Ik hoop echt dat die ene waarop je nu zit te broeden het goed gaat doen en je helemaal geen cryos nodig hebt.
Ik vind het - net als Flipje - erg knap als jullie het volhouden om zo laat pas te testen.
Bij mij zeiden ze in het zkh dat ik pas na 18 dagen mag testen. Ik snap werkelijk waar niet waarom ik zo lang zou moeten wachten. Ik ga dat binnenkort wel vragen. Ik ben ook heel benieuwd of ik juist vroeg en veel ga testen of dat ik testangst heb. Bij de iui's heb ik weleens getest, maar vaak werd ik op 11 dpo al ongesteld en was testen niet meer nodig.
Ik vind het - net als Flipje - erg knap als jullie het volhouden om zo laat pas te testen.
Bij mij zeiden ze in het zkh dat ik pas na 18 dagen mag testen. Ik snap werkelijk waar niet waarom ik zo lang zou moeten wachten. Ik ga dat binnenkort wel vragen. Ik ben ook heel benieuwd of ik juist vroeg en veel ga testen of dat ik testangst heb. Bij de iui's heb ik weleens getest, maar vaak werd ik op 11 dpo al ongesteld en was testen niet meer nodig.
zizo wijzigde dit bericht op 23-06-2017 16:59
0.45% gewijzigd
vrijdag 23 juni 2017 om 16:35
Och miekje, dat is zeker een dikke teleurstelling! Met zoveel eicellen snap ik wel dat je op meer gehoopt had
. Maar we zullen met z'n allen dan idd extra hard duimen voor het embryootje in je buik!
Pfoeh, veel teleurstellingen hier vandaag, zeg.
Tot gisteren zaten we nog zo goed in een positieve flow, met het prachtige nieuws van Angel als toppunt. Het lukt me even niet om overal op te reageren (knallende koppijn hier en ik moet ook echt nog even wat gaan werken), maar een hele dikke knuffel aan iedereen die het nodig heeft
.

Pfoeh, veel teleurstellingen hier vandaag, zeg.

vrijdag 23 juni 2017 om 19:10
Baggal hoe was het bij de midwife? Of heb ik je hele post over het hoofd gezien? Zo ja, zeg het ff, dan lees ik nog een keer terug 
Hier gaat alles goed/redelijk. Ben opgefokt. Waarschijnlijk nog hormonen.
Van de week mck gemaild voor afspraak. 31 juli was de eerste mogelijkheid.... Daar ging ik dus even niet mee akkoord! Man heeft gebeld en nu hebben we maandag al een afspraak.
Ik wil Synarel bespreken om te gebruiken ipv Decapeptyl, mijn arts zou mij 3 weken geleden bellen ivm miskraam. Telefoontje heb ik nu nog niet gehad... Afspraak die ineens wel 5 weken eerder kan. Al met al niet geheel tevreden. Ook niet ontevreden hoor, maar opeenstapeling van kleine dingen waardoor ik meer twijfel om toch naar Düsseldorf te reizen...
Ben het gewoon even zat
Voor de rest gaat het goed. Tattoo staat op mijn pols, erg blij mee

Hier gaat alles goed/redelijk. Ben opgefokt. Waarschijnlijk nog hormonen.
Van de week mck gemaild voor afspraak. 31 juli was de eerste mogelijkheid.... Daar ging ik dus even niet mee akkoord! Man heeft gebeld en nu hebben we maandag al een afspraak.
Ik wil Synarel bespreken om te gebruiken ipv Decapeptyl, mijn arts zou mij 3 weken geleden bellen ivm miskraam. Telefoontje heb ik nu nog niet gehad... Afspraak die ineens wel 5 weken eerder kan. Al met al niet geheel tevreden. Ook niet ontevreden hoor, maar opeenstapeling van kleine dingen waardoor ik meer twijfel om toch naar Düsseldorf te reizen...
Ben het gewoon even zat