Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:44
mijn baby-sister danvrouwjagersma schreef: ↑23-06-2017 14:37We zouden iedereen hier in de illusie laten dat ik jong en wild ben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:46
missie_m schreef: ↑23-06-2017 14:13Als ik aan jou vragen stel in de zin of het echt is gebeurd (maar niet waar is) dan is dat provocerend.
bv als ik tegen jou zou zeggen "waarom heb je die appel gestolen?" Niet netjes dat je dat deed hé? Terwijl je niet eens in de buurt was van een appelboom dan is die vraag provocerend.
Nee dat is geen voorbeeld van provoceren en trouwens ook geen voorbeeld van een vergelijkbare open vraag. Dit is beschuldigend en insinuerend iets zeggen in combinatie met retorische vraag. Het is een stelling name, geen vraag.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:46
Bruiloften zijn altijd vreselijk.
Gelukkig heb ik er in mijn leven maar heel weinig hoeven bezoeken. Mijn soort mensen doet er niet aan.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 23 juni 2017 om 14:47
Waarom zou je bepaalde mensen willen aanspreken dat hun advies fout is en dat een TO dat vooral niet moet opvolgen?
Waarom dan ineens zo bezorgd om een TO?
Waarom denken dat je eigen advies het beste is?
Laat iedereen z'n woordje doen en laat de TO bepalen welk advies opgevolgd wordt.
En als, wanneer het zo uitkomt, een forum toch niet zo serieus genomen moet worden, belanden alle adviezen in de prullebak.
Waarom dan ineens zo bezorgd om een TO?
Waarom denken dat je eigen advies het beste is?
Laat iedereen z'n woordje doen en laat de TO bepalen welk advies opgevolgd wordt.
En als, wanneer het zo uitkomt, een forum toch niet zo serieus genomen moet worden, belanden alle adviezen in de prullebak.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 23 juni 2017 om 14:49
Kunnen we de force naar malkander toegooien.
Ach, na een paar biertjes bléér ik wel mee met Hazes en Bauer en ren ik mee in de polonaise.
Quelle malheur.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:49
vrijdag 23 juni 2017 om 14:51
Ons soort mensen doet aan mooie bruiloften, buiten het gebaande pad, niet dat traditionele en chique en alles klopt.
Vier weken geleden had ik er een en was het een superfeest.
Nu moet ik ergens heen waar het 'anders' is, heel anders.
Verder heb ik niet veel bruiloften meer want iedereen al voor de 2e keer enzo hahaha.
En de kinderen van onze vriendenclub doet niet aan trouwen.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:51
Eens.impala schreef: ↑23-06-2017 14:10Nee echt niet. De gekkies vlogen je om de oren. En dat was pas het begin. Eentje begon en als vliegen op de stroop kwamen er dan uit alle hoeken en gaten mensen/meelopers/stokers/klapvee die er nog eens een schepje bovenop gooiden. Het was walgelijk. En véél kwaadaardiger dan de laatste post van Sap. Vind ik.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:53
Dus omdat iemand getraumatiseerd is geraakt moet ie verscholen blijven zitten en er niets meer over zeggen op het moment als ie de kans krijgt én de kans pakt, want dan heb jij daar last van?yasmijn schreef: ↑23-06-2017 14:11Impala, je denkt echt fout. Als Sapsorrow vannacht die maffe posting niet had neergeplempt en forummers noemde en betichtte narcisme en ze sociopaten en weet ik nog wat voor fraais meer,had geen haan meer gekraaid naar die hele sapsorrow. Jij hebt echt wel een aparte manier om het grote geheel te zien.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 23 juni 2017 om 15:02
@shifty, ik vind dat men niet altijd van alles over andere forummers moet zeggen. Het is (voor mij) niet van toegevoegde waarde als ik mijn (negatieve) mening geef over forummer Jan en forummer Alleman. En dat Jan en Alleman en ook forummer @anoniem123 zich (negatief) uitlaten over @Piet @Truus en @statafel.
Verder vind ik dat mn gehaktballetjes lekker zijn, dus die mogen vanavond op tafel.
Verder vind ik dat mn gehaktballetjes lekker zijn, dus die mogen vanavond op tafel.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
vrijdag 23 juni 2017 om 15:05
Ze zou er beter aan doen om hulp te zoeken in plaats van voortdurend met dit forum bezig blijven. Heel ongezond gedrag.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
vrijdag 23 juni 2017 om 15:05
Ik heb helemaal nergens last van, dat zou je toch zo langzamerhand moeten weten.
Maar ik vind er wel wat van. En wat ik ervan vind, poneer als ik daar zin in heb.
En verder zou ik het op prijs stellen dat jij je woord niet meer tot mij richt.
Bedankt voor je medewerking.
vrijdag 23 juni 2017 om 15:09
Groot punt wel.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑23-06-2017 15:08Damn.. waar halen jullie de tijd -en vooral de zin- vandaan om zoveel energie te steken in die mafklapper en haar bezeten volgelingen?
vrijdag 23 juni 2017 om 15:10
Oh en Impala, om nog even antwoord te geven op je vraag: ik vind dergelijke PBs sturen zo ontzettend laag, die delen omdat je (je in algemene zin, niet jij als persoon) denk "wtf heb ik nu aan mijn fiets hangen", dat je zo wordt aangesproken terwijl je die persoon alleen maar gewezen hebt op onjuist en potentieel gevaarlijk medisch advies, vind ik stukken minder erg.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
vrijdag 23 juni 2017 om 15:12
Te klef om buiten te zitten. Te lui om iets nuttigs te gaan doen. En wachten op de appie bezorgdienst.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑23-06-2017 15:08Damn.. waar halen jullie de tijd -en vooral de zin- vandaan om zoveel energie te steken in die mafklapper en haar bezeten volgelingen?
vrijdag 23 juni 2017 om 15:12
Ik ben voornamelijk meelezer. Doch ook in 1 topic Sap aangesproken op een vriendelijke wijze. Omdat hetgeen ze schreef feitelijk niet klopte en ook schadelijk was voor de (kwetsbare) TO. Ik werd volledig en op een nare wijze afgebrand en uitgescholden door Sap.
Toevallig waren een aantal mensen het met mij eens en daar kwam de volgende lading shit.
Ik opereer niet in groepjes en het is mijn vak om gepeste mensen te helpen en dus niet zelf aan het pesten.
Als hulpverlener zag ik veel signalen bij Sap die niet klopten en ook zorgelijk waren. Desalniettemin was haar gedrag buiten proportioneel onprettig en vaak ook potentieel schadelijk voor de ontvanger.