Gescheurde/kapotte kleding
vrijdag 23 juni 2017 om 22:21
Ik zit net naar Holland got Talent te kijken en zie Johnny de Mol met een gescheurde broek vol met verfplekken de show presenteren.
En niet alleen op TV, maar ook in het straatbeeld zie je veel mensen lopen met kapotte, gescheurde broeken.
Ik vind het persoonlijk geen gezicht, ook niet bij tieners en ik hou best van casual kleding.
Als mijn kleding kapot is dan laat ik het maken of ik vervang het.
Wat vinden jullie van deze trend?
En niet alleen op TV, maar ook in het straatbeeld zie je veel mensen lopen met kapotte, gescheurde broeken.
Ik vind het persoonlijk geen gezicht, ook niet bij tieners en ik hou best van casual kleding.
Als mijn kleding kapot is dan laat ik het maken of ik vervang het.
Wat vinden jullie van deze trend?
vrijdag 23 juni 2017 om 22:23
vrijdag 23 juni 2017 om 22:33
Ik kan nog altijd smakelijk lachen om het verhaal van mijn oma, die heeft ooit eens van mijn beide neven (inmiddels 40 jaar, en mijn oma 96) de gerafelde broekspijpen gerepareerd. Ze dacht dat ze stuk waren en vond het zonde. Beide neven flauw, NEE OMA DAT HOORT ZO ! Ze waren toen een jaar of 15
Zelf draag ik ze niet
Zelf draag ik ze niet
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
vrijdag 23 juni 2017 om 22:39
Zo'n verhaal ken ik ook, Benedryl. De wasvrouw van een kindertehuis in de jaren '80, die bij de eerste punker die het huis binnenkwam heel goed bedoeld keurig alle gaten in diens kleding ging zitten stoppen 
Ik ben ook oud genoeg om de trend voor de tweede keer mee te maken. De eerste keer had ik maatje 36 en vond ik het helemaal geweldig. Inmiddels zit ik iets minder strak in mijn vel en ben ik erachter dat je tegenwoordig best heel goed moet zoeken als je een "nette" spijkerbroek zonder scheuren wil kopen (tenzij je genoegen neemt met bandplooi
)
Ik ben ook oud genoeg om de trend voor de tweede keer mee te maken. De eerste keer had ik maatje 36 en vond ik het helemaal geweldig. Inmiddels zit ik iets minder strak in mijn vel en ben ik erachter dat je tegenwoordig best heel goed moet zoeken als je een "nette" spijkerbroek zonder scheuren wil kopen (tenzij je genoegen neemt met bandplooi
vrijdag 23 juni 2017 om 22:39
Wat ik altijd wel grappig vind: ik vind de broeken met een flinke horizontale scheur op kniehoogte vaak heel leuk staan. Zolang degene die het draagt stáát, tenminste.
Zodra diegene gaat zitten en ik dus ineens alleen twee heel blote knieën zie, vind ik het vaak geen porem
En afgelopen winter, toen het best wel koud was, had ik best wel medelijden met die knieën
Zodra diegene gaat zitten en ik dus ineens alleen twee heel blote knieën zie, vind ik het vaak geen porem
En afgelopen winter, toen het best wel koud was, had ik best wel medelijden met die knieën
vrijdag 23 juni 2017 om 22:44
Dat heeft mijn oma ook eens gedaan bij mijn zus haar spijkerbroekBenedryl-Cabbagepatch schreef: ↑23-06-2017 22:33Ik kan nog altijd smakelijk lachen om het verhaal van mijn oma, die heeft ooit eens van mijn beide neven (inmiddels 40 jaar, en mijn oma 96) de gerafelde broekspijpen gerepareerd. Ze dacht dat ze stuk waren en vond het zonde. Beide neven flauw, NEE OMA DAT HOORT ZO ! Ze waren toen een jaar of 15![]()
Zelf draag ik ze niet
Die waren perfect gestikt en gewassen.
vrijdag 23 juni 2017 om 22:46
vrijdag 23 juni 2017 om 22:50
vrijdag 23 juni 2017 om 22:53
Ik heb n familie lid van 60 die er mee loopt. geen gezicht. Hij vind het prachtig en denkt dat ie er heel jeugdig bij loopt.
Heb hem al n paar keer gezegd dat dat niet meer kan. maar dacht later ook .waar bemoei ik mij mee. Laat gaan.
Heb hem al n paar keer gezegd dat dat niet meer kan. maar dacht later ook .waar bemoei ik mij mee. Laat gaan.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 23 juni 2017 om 22:55
Nou dit...90 euro voor een kapotte broek. Ik betaal 40 voor een hele. Maar eerlijk is eerlijk, ik liep vroeger ook rond met een scheur net onder de knie. Maar die scheur had ik dus zelf weer in een hele broek gemaakt. Ach ja...
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
vrijdag 23 juni 2017 om 23:13
Een van onze directeuren (nog net 50-
Ik vind dat er trouwens wel een verschil zit tussen ripped jeans:

Ik vind de eerste echt voor jonge meiden (en vind ik persoonlijk niet zo mooi), die tweede vind ik ook leuk voor wat oudere dames.