Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 24 juni 2017 om 15:39
Dat kun je niet bedenken??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 24 juni 2017 om 15:44
.
Nee dan de mensen die het gesprek bijvoorbaat al mislukt vinden, daar heeft de TO wat aan. Concrete tips geven ze niet alleen maar commentaar, de partner van de TO wordt al bij voorbaat verguist.
zaterdag 24 juni 2017 om 15:45
Er zijn ook perma's teruggedraaid.blijfgewoonbianca schreef: ↑24-06-2017 15:33Stel dat Meds binnen zoveel tijd nog twee keet een ban krijgt zoals ze de vorige keer kreeg, nl voor " patat " en " hoe heet de hond " . Dan zou je dat toch ook niet terecht vinden ? Maar zo werkt het nu wel.
Zelfs met forummers waarvan die perma best begrijpelijk was.
Linkje?Knuffelheks schreef: ↑24-06-2017 15:44God allemachtig.
De TO van het lever topic, ik hou mijn hart vast voor die baby.
Linkje? Anders kan ik er niet komen.Knuffelheks schreef: ↑24-06-2017 15:44God allemachtig.
zaterdag 24 juni 2017 om 15:46
Nou, als kleine kinderen zonder enig verantwoordelijkheidsbesef vooral. Te stom om ergens op aan te spreken, dus moet je jezelf maar weer opofferen, zuchtzuchtpoehpoeh. Maar je doet het graag, want je meneertje kan je natuurlijk niet serieus nemen, hihihaha.ThunderassMan schreef: ↑24-06-2017 15:42Een beetje: ik kom niet verder dan dat het je irriteert dat mannen soms worden weggezet als huishoudloze nietskunners.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 24 juni 2017 om 15:46
Edit: ik heb even bijgelezen en ik snap het nu.ThunderassMan schreef: ↑24-06-2017 15:42Een beetje: ik kom niet verder dan dat het je irriteert dat mannen soms worden weggezet als huishoudloze nietskunners.
zaterdag 24 juni 2017 om 15:49
Knuffelheks schreef: ↑24-06-2017 15:44God allemachtig.
Het topic is al gemeld zie ik. Knotsgek en gevaarlijk zulk advies.
zaterdag 24 juni 2017 om 15:49
Yep.Knuffelheks schreef: ↑24-06-2017 15:44God allemachtig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 24 juni 2017 om 15:56
Dat deed Noushi dan ook niet. Wat TO verder aan jouw epistel of 30 en 60 graden en je kerel heeft, is me een raadsel.
zaterdag 24 juni 2017 om 15:58
Knuffelheks schreef: ↑24-06-2017 15:44God allemachtig.
Ja, die is echt niet ontspannen zwanger. Er zijn allemaal ongefundeerde angsten.
zaterdag 24 juni 2017 om 16:16
Moet je even daar lezen weet je precies wat ik bedoelThunderassMan schreef: ↑24-06-2017 15:42Een beetje: ik kom niet verder dan dat het je irriteert dat mannen soms worden weggezet als huishoudloze nietskunners.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 24 juni 2017 om 16:18
Fijn!