Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
veensteker schreef:
25-06-2017 17:34
De vitamine E-capsules kan je ook openprikken met een schone naald. Na het reinigen op je huid doen. Doe het niet te laat zodat het alvast flink kan intrekken, het is nogal vet. Als je dat 1 x per week doet heb je een fantastisch masker. Je kan de olie ook op littekens doen (vooral verse). Wacht altijd tot het korstje eraf is en smeer dan de plek 3x per dag in met de olie. Je kan met 1 capsule dan een paar dagen doen. Bewaar hem als hij open is in de ijskast.

Ik vind juist het vette niet prettig, dan krijg ik pukkels. Ik wilde het tegen mijn droge craquelé huid. Naarmate ik ouder word en ik kijk bij daglicht naar mijn huid dan zie ik toch echt dat het slapper en droger wordt. Ook lijkt het dat ik grovere poriën krijg, terwijl ik juist altijd een hele gladde strakke huid had.
Alle reacties Link kopieren
Liliane13 schreef:
24-06-2017 18:23
Ik gebruik Sublime Bronze zelfbruinende lotion van L'Oréal. Dat werkt prima om mijn witte benen een natuurlijk bruin tintje te geven. 't Is een soort bodylotion die voor mij beter werk dan bijvoorbeeld die van Dove.
Deze heb ik ook. Ik heb er al veel geprobeerd en vind het allemaal niks (te weinig kleur, te lelijke kleur, te veel stinken, kan niet op gezicht, te duur etc.). Maar deze is voor mij echt superfijn. Ik zie na 1 keer al goed verschil en het smeert zo fijn. Niet vet ofzo. En ik ruik de geur maar heel licht in de verte aan het eind van de dag waarop ik het heb gesmeerd en als het bloedheet is (als ik zweet). Ik vind het echt een mooie kleur ook. Maar is geen nieuw product en daar gaan jullie voor, hè ;-D
Gebruikt iemand trouwens dagcrème tegen pigmentvlekken? En doet dat iets?
Ik heb nu die van eucerin, maar daar krijg ik pukkels van. Die van Biodermal heeft maar 15 spf en door de zon worden ze juist erger natuurlijk.
Misschien is er iets nieuws op de markt?
Daar ben ik ook nog naar op zoek, Helena. Eucerin vond ik ook niets, prikte in mijn ogen op de een of andere manier!
Ik wil de alpha arbutin 2% van The Ordinary gaan proberen, maar geen ervaring mee nog dus.

Wb zelfbruiner voor mijn benen gebruik ik ook Sublime Bronze van L'Oréal, werkt perfect. Die van Dove is ook prima, maar daarbij duurt het opbouwen veel langer.
Oja, die prikkende ogen heb ik ook! Ik smeer het expres al niet dicht bij mijn ogen, maar toch tranen ze. Irritant.
Ik gebruik sinds ongeveer een maand vitamine C serum van Purito (via ebay, uit Korea) voor mijn pigmentvlekken.
Heb wel het idee dat ze iets aan het oplichten zijn. Maar ik zal nig wel ven geduld noeten hebben denk ik.
Het is een dunne gel die heel snel droogt.
In een pot kunnen nooit werkzame stoffen zitten tegen pigmentvlekken omdat er geen licht bij mag komen (volgens Jetske Ultee)
Dit serum zit in een donker flesje.
RockOla schreef:
25-06-2017 14:35
Ik kan er juist meer mee nu het langer is. Van deze mousse wordt mijn haar ook niet zwaarder, wel veel voller! De uiteinden laat ik vaker knippen in de zomer, maar na een paar week droogt het al weer uit.. ik heb wel 3 kleuren haar, bij mijn hoofd heel donker, daarna koperkleurig, en de uiteinden heel blond, ze denken bij de kapper altijd dat ik het verf. Dus niet.
zou best kunnen dat de hoeveelheid stylingproducten die je gebruikt je haar oplichten
Lorem Ipsum
Ik heb vorige week met het mooie weer de Sublime Bronze BB cream for legs geprobeerd. Subtiel aangebracht, goed uitgesmeerd en zelfs zo'n speciale handschoen gebruikt.
Leuk jurkje aan en op naar het werk. En toen bleek dat de crème toch niet zo waterproof was. :@
Ik zit altijd met mijn benen over elkaar,met blote benen gaat dat zweten. Het spul zat overal: handen, bureau, witte kantoormuur (sorry baas) en aan de binnenkant van mijn jurk. Er staat echt dat het niet afgeeft op kleding en alleen te verwijderen is met water en zeep. Nou voor bepaalde gedeeltes van mijn benen klopte dat. Ben het toilet ingedoken waar ik met wc papier water en zeep de vlekken van mijn benen heb staan schrobben. Tube gaat linea recta de vuilnisbak in.
:hihi: Wat erg Gong Li!

Maar wij hadden het over de Sublime Bronze self tanner hè, de BB cream is wat anders (en klinkt waardeloos!)
Oh Gong_Li! Wat erg! :there:

Wel fijn dat je ons even komt waarschuwen. :lips:
misschien moet je het met dat washandje proberen
Lorem Ipsum
tantejo schreef:
22-06-2017 14:32
Ik wil ook nog even melden dat de Superlash van Kruidvat bij mij zorgt voor langere wimpers :cheer:

Toen ik dit topic een paar weken geleden las heb ik het meteen gekocht en warempel, het werkt gewoon echt! Ben er super blij mee. Vooral omdat ik nooit make-up gebruik, ik kan er niet tegen. Heb daarom een paar jaar geleden permanente make up laten zetten (eyeliner) en nu met de langere wimpers ziet het er nóg mooier uit. Geweldig!

Flesje serum nummer 2 heb ik inmiddels al in huis, haha.
Na diverse enthousiaste reacties in dit topic toch maar dat serum gekocht gisteren.
Vroeger had ik mooie lange wimpers (en volle wenkbrauwen). Maar door het proces dat ouder worden heet blijft er weinig meer van over.
Het zijn niet alleen rimpels, dames, waaraan je kunt zien dat iemand geen 25 meer is !
Ik hoop dat ik er langere wimpers door krijg !
Het was eenvoudig op te brengen zonder dat het in mn ogen kwam en trok vrij snel in.
Zijn er ook brildraagsters die het wimperserum van het kruidvat gebruiken? Ik draag sinds kort een bril (moet er sowieso nog heel erg aan wennen) en heb al relatief lange wimpers van mezelf maar word toch geïntrigreerd door dit serum :) Komen je wimpers niet tegen je bril aan als ze zo mooi lang worden?
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Ik merk nog niks van de vitamine E die ik iedere dag slik. Weet niet of het daardoor komt maar krijg om de paar dagen een nieuw puistje :(
Het wimper serum lijkt te werken! Mijn mascara zit echt fantastisch en mijn wimpers lijken langer. Of dat echt zo is weet ik niet maar de mascara zit fantastisch :-D nadeel is dat ik nu 1 oog heb wat een beetje geïrriteerd is en met lenzen in is dat toch wel irritant.
Ik heb gisteren nieuwe scheermesjes gekocht van Wilkinson, en er zit een blok zeep in het scheermesje verwerkt, zodat je geen losse scheergel hoeft te gebruiken. Werkt heel erg fijn! Aanrader!
Een maand geleden had ik helemaal geen wimpers meer, afgezien van kleine rechte haartjes van hooguit 2 mm, en nu heb ik wimpers zoals ik nooit heb gehad. Mensen die me een paar weken niet hebben gezien denken dat ik nepwimpers heb genomen. Maar nee...
Wat nu begint op te vallen is dat ik meer wimpers krijg. Nu nog kortere wimpers groeien ook als kool. Ik heb dus echt heel lange wimpers, wimpers die half-lang zijn en nieuwe korte. Dat belooft dus ook vollere wimpers. Ik doe inmiddels ook wat onder de onderwimpers (mag eigenlijk niet) en die groeien en bloeien nu ook.
Zo leuk te lezen dat het kruidvatserum ook bij anderen werkt!!!
MrsNiceGuy schreef:
27-06-2017 12:31
Zijn er ook brildraagsters die het wimperserum van het kruidvat gebruiken? Ik draag sinds kort een bril (moet er sowieso nog heel erg aan wennen) en heb al relatief lange wimpers van mezelf maar word toch geïntrigreerd door dit serum :) Komen je wimpers niet tegen je bril aan als ze zo mooi lang worden?
Ik heb een "autobril" (ben wat kippig in de verte) en mijn wimpers raken de glazen niet hoor. Ze krullen mooi omhoog. Wel gebruik ik mascara, want ik ben wat ginger en ik heb lichte wimpers. Ik zou het gewoon proberen. Het is zo leuk om zulke mooie wimpers te krijgen!
Ik heb vorige week deze aangeschaft:
[https://www.hema.nl/winkel?searchtext=wenkbrauwpen]

Streepjes (als in 'wenkbrauwhaartjes') tekenen, even laten drogen et voila, de rest van de dag geen omkijken naar. En kost ook nog eens bijna niks!
Ik vind het een topper (heb geen aandelen helaas :-P )
Dank voor de tips, dan ga ik die Sublime Bronze eerst maar eens proberen voor ik €40 uitgeef aan de Collistar-drops!
(En Gong Li: bb Cream voor je benen? Wat bizar!)

Verder kreeg ik vandaag een mailtje van Deciem dat de foundation van The Ordinary weer op voorraad is :yes:
Ben wel blij met het Buffet serum, mijn huid lijkt een stuk rustiger. Nu nog een oplossing voor pigmentvlekken... na zonvakantie is mijn zwangerschapsmasker van vorig jaar weer teruggekomen (ondanks factor 50) dus ik zit in full wasbeer-mode :-(
Eucerin en biodermal is niks begrijp ik?
Padoempats: die Wilkinsonmesjes zijn briljant, gebruik ik al jaren! Ik koop ze altijd bij de Zeeman, stuk goedkoper dan bij de Etos!
anoniem_63d4de36d8a94 wijzigde dit bericht op 27-06-2017 21:25
Reden: Toevoeging
10.53% gewijzigd
syvon schreef:
27-06-2017 21:23
Nu nog een oplossing voor pigmentvlekken... na zonvakantie is mijn zwangerschapsmasker van vorig jaar weer teruggekomen (ondanks factor 50) dus ik zit in full wasbeer-mode :-(
Eucerin en biodermal is niks begrijp ik?
Padoempats: die Wilkinsonmesjes zijn briljant, gebruik ik al jaren! Ik koop ze altijd bij de Zeeman, stuk goedkoper dan bij de Etos!
Eucerin vind ik dus niet prettig omda ik er pukkels van krijg en prikkende ogen. Maar ik heb wel het idee dat het mijn pgmentvlekken wat oplicht. Dus ik overweeg de correctorstick van eucerin aan te schaffen, zodat ik het preciezer kaan aanbrengen. Maar weet dus niet of dat helpt zonder de crème.
Biodermal vind ik heel slecht smeren. Hij lijkt heel lekker als je hem op je vinger hebt, maar nadat ik hem heb opgebracht wordt het op de 1 of andere manier heel stroef. Dus het wrijft dan niet meer lekker in, zeg maar. En de SPF van 15 is natuurlijk een lachertje met pigmentvlekken. En verder heb ik nog niks geprobeerd.
O, en ik heb hele lange wimpers van mezelf (gelukkig heb ik geen serum nodig) , maar ik heb wel altijd dat ik met mijn wimpers tegen mijn bril zit. Irritant, want het glas is meteen vies! Dus ik kan me voorstellen dat dat wel een nadeel kan zijn met dat serum.
Haha, dank voor jullie reacties op het benen-bbcream-horrorverhaal! Ik weet dat dit iets anders is dan de self tannet, maar het leek zo mooi omdat het net als bb cream voor het gezicht een lichte dekking geeft, waardoor vlekjes en aderen minder zichtbaar zouden zijn. Ik heb met het aanbrengen keurig zo'n speciale washand gebruikt en het was mooi egaal verdeeld. Het probleem was echt vocht. Terwijl je dit spul alleen gebruikt als het warm is, dan wil je met blote benen lopen, toch?
Ik ga nu maar weer aan de Dove met een tintje, dan kan ik het langzaam opbouwen en hoef ik niet bang te zijn dat de bruine kleur halverwege de dag verdwijnt;-)

Positieve ervaringen: de druppels om je nagellak snel te laten drogen werken erg goed. Ik heb wel het idee dat de nagellak iets minder glanst hierdoor, herkenbaar?
Pagina's geleden heb ik de Mac Strobe cream genoemd. Ik gebruik dit al langer voor het gezicht, maar heb ontdekt dat het ook heel mooi is om je sleutelbeenderen te accentueren (hoor mij nou) als je bijv. een topje draagt.
Ik heb ook al een tijdje wapperende wimpers, eerst door de Revitalash, nu door het wimperserum van Kruidvat. Mijn ervaring is dat het serum van het Kruidvat veel sneller resultaat geeft.
Ander product , geen verzorgingsproduct: van die plakstickers waarmee je je borsten kunt liften/vormen wanneer je een open jurk draagt of wat dan ook waar en bh niet echt onder past. Ik heb een duurdere versie gekocht (iets met 3M?) en het werkt fantastisch. Er zitten tepelplakkers bij zodat je tepels niet zichtbaar zijn door de kleding. En dan een soort halve maan stickers (doorzichtig) die als je ze goed aanbrengt de hele dag prima hun werk doen. Overigens heb ik een bescheiden B cup, geen idee wat het met cup F doet. Ik zal kijken of ik een plaatje kan vinden van het product.
Het heet Bye Bra. Goedkopere merken (aliexpress) schijnen niet te blijven plakken.
Afbeelding
Haha, Gong Li, ik moest ook smakelijk lachen om je verhaal! Ik stel me zo voor hoe je daar zit op een heel net kantoor, met mooie bruine benen en een strak mooi kokerrokje. En hoe je, naarmate de vergaderin waar je inzit, steeds meer bruine vloeistof gaat lekken. Je probeert het eerst netjes en onopvallend weg te vegen, maar daarna zit het aan je handen. Waar ga je dat nu laten? Nou ja, dan maar even afvegen aan de onderkant van de tafel. En van de stress ga je nog meer zweten, je voelt het gewoon glad worden waar je je benen over elkaar hebt.
Je kijkt zo onopvallend mogelijk naar beneden om de schade te checken, en je ziet dat er langzaam bruine druppels richting je gloednieuwe suede nude pumps glijden. O nee, die moeten mooi blijven! Dus je doet alsof je je pen laat vallen en je veegt weer onopvallend de druppels weg. Maar dat lukt niet goed, je had namelijk nog vieze handen van net en nu krijg je ook nog strepen op je benen. Je besluit toch op te staan uit de vergadering; hier moeten drastische maatregelen worden ingezet! Je wil je benen gaan schoenboenen op de wc. Terwijl je je verontschuldigt en richting de deur strompelt, valt je oog op wat vanochtend nog een strak witte design kantoorstoel was.... etc etc.
Ging het zo? Alleen die muur...daar moet je me toch even bij helpen :-D
Haha Helena, jij kunt geweldig schrijven!
Ik weet echt niet hoe die vlek op de muur is gekomen. Hij zat vrij hoog (goed in zicht ook, ik houd niet van half werk), dus ik vermoed dat het een afdruk van mijn handpalm is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven