Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 25 juni 2017 om 22:49
Nog een mooi bed hebben?
zondag 25 juni 2017 om 22:50
Lady_Voldemort schreef: ↑25-06-2017 22:46Ik denk zelfs dat de CM bereblij is als die lastpakken eindelijk weg zijn. Eindelijk geen gezeik meer op het CM topic over beleid en zo, alleen nog wat gekabbel op de zwangerpijler en wat andijvietopics.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 25 juni 2017 om 22:51
Ik zit weer bij opa en oma aan tafelvrouwjagersma schreef: ↑25-06-2017 22:15Schrappen, kort koken en bakken en eten met lekker veel mayo. Zo vierden we vroeger thuis altijd nieuwe aardappeltijd. Superordinair, maar soms mag dat. Alleen wat sla erbij, met een gekookt ei erop. Feest!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Dan nog, ik denk dat het altijd goed is om over dit soort zaken na te denken.doornroosje9 schreef: ↑25-06-2017 22:43Scheelt mss ook wel dat ik bijna niets post op FB. Alleen vakantiefoto's of onzinnige dingen.
Niet elk verzoek hoef je te accepteren, niet elk verzoek hoeft geaccepteerd te worden
Maar je kunt altijd tegen onverwachte en ongewenste zaken aan lopen
-
Je bent zelf een theepot
Als het niet bevalt ontvriend je de niet bevallende.SuzanneSuus schreef: ↑25-06-2017 22:36Ik denk het goed is om na te denken over welke mensen je toelaat in/op je priveleven.
In al die jaren forummen ben ik één keer via fb lastiggevallen door iemand van hier.
Die dat deed onder een valse naam en wiens bericht in dat soort van prullenbakinboxje van fb terecht kwam. Dus niet direct op mijn fb want dat zit dicht en is alleen bereikbaar voor vrienden.
Vervelender vind ik dat postvak hier.
Daarom zit de mijne ook dicht.
zondag 25 juni 2017 om 22:52
Ik stap helemaal niet over, ik heb een terp als het hier weer eens overstroomt met wespennesten en andere insecten.
Ik vind het wel een veilig idee dat áls het ooit nodig mocht zijn er een plek is. En áls het ooit nodig mocht zijn, vinden de anderen het dan ook wel. Want het is er.
En ik Facebook anoniem. Ik heb redenen om onvindbaar te willen zijn met mijn echte naam. Degenen die ik vertrouw heb ik wel mijn echte naam laten weten, omdat ik het zo'n pokkende vind om te doen alsof ik Truusje Sufkut heet terwijl dat niet waar is en ik eigenlijk Truitje Nogveelsaaier ben. Beetje een erezaak om niet te liegen.
En ik weet dat er op viva bovengemiddeld veel 'bijzondere' persoonlijkheden meeschrijven, maar mijn mensbeeld is nog steeds best positief. Ik vind veel forummers behoorlijk leuk en betrouwbaar.
Ik vind het wel een veilig idee dat áls het ooit nodig mocht zijn er een plek is. En áls het ooit nodig mocht zijn, vinden de anderen het dan ook wel. Want het is er.
En ik Facebook anoniem. Ik heb redenen om onvindbaar te willen zijn met mijn echte naam. Degenen die ik vertrouw heb ik wel mijn echte naam laten weten, omdat ik het zo'n pokkende vind om te doen alsof ik Truusje Sufkut heet terwijl dat niet waar is en ik eigenlijk Truitje Nogveelsaaier ben. Beetje een erezaak om niet te liegen.
En ik weet dat er op viva bovengemiddeld veel 'bijzondere' persoonlijkheden meeschrijven, maar mijn mensbeeld is nog steeds best positief. Ik vind veel forummers behoorlijk leuk en betrouwbaar.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 25 juni 2017 om 22:53
Maar het bureau is verkocht dat dan weer wel.
zondag 25 juni 2017 om 22:54
Ja, mooi he. Ik kan het me idd ook van vroeger zo herinneren.
Maar goed, praten over eten mocht niet. Alhoewel ik iedereen een eigen forum gun, is de vindbaarheid en naamsbekendsheid van Viva niet iets om te onderschatten.
zondag 25 juni 2017 om 22:55
Sommigen posten hun hele hebben en houden daar he? Ik snap jeLady_Voldemort schreef: ↑25-06-2017 22:45Mwah, privéleven is wel een heel groot woord, voor mijn FB pagina![]()
Je bent zelf een theepot
zondag 25 juni 2017 om 22:57
Yep, eens.SuzanneSuus schreef: ↑25-06-2017 22:51Dan nog, ik denk dat het altijd goed is om over dit soort zaken na te denken.
Niet elk verzoek hoef je te accepteren, niet elk verzoek hoeft geaccepteerd te worden
Maar je kunt altijd tegen onverwachte en ongewenste zaken aan lopen
-
Life is short. Eat dessert first.
zondag 25 juni 2017 om 22:57
Suus, ze heeft het over haar eigen fb... niet over die van anderen.SuzanneSuus schreef: ↑25-06-2017 22:55Sommigen posten hun hele hebben en houden daar he? Ik snap jeniet heel goed eigenlijk, volgens mij heb ik het netjjes verwoord
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 25 juni 2017 om 22:59
Ik post helemaal niets op Facebook en heb het vooral voor de verkoopgroepen waar nog wel eens leuke dingen verkocht worden en om familieleden die wel hun hele hebben en houwen erop zetten te volgen. Dus mijn FB pagina is leeg, zelfs geen profielfoto.
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 25-06-2017 22:59
5.02% gewijzigd
zondag 25 juni 2017 om 23:01
zondag 25 juni 2017 om 23:03
Precies. Maar dan kan er toch al een niet-ok bericht zijn gepost.
En dat is niet altijd te voorkomen, als antwoord op Marana. Je kunt jarenlang iemand kennen en toch onaangenaam verrast worden.
Je bent zelf een theepot
zondag 25 juni 2017 om 23:05
Je vergeet dat ik hier blijf. En Solo en Moi.Lady_Voldemort schreef: ↑25-06-2017 22:46Ik denk zelfs dat de CM bereblij is als die lastpakken eindelijk weg zijn. Eindelijk geen gezeik meer op het CM topic over beleid en zo, alleen nog wat gekabbel op de zwangerpijler en wat andijvietopics.
anoniem_316897 wijzigde dit bericht op 25-06-2017 23:06
1.81% gewijzigd
zondag 25 juni 2017 om 23:05
Ja het was niet zo ver dus manlief rolde me zo weg, wel bijna de gracht in ik kon me nog net aan de kade vastklampen.