Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Schandalig. Echt.
fashionvictim schreef:
27-06-2017 14:19
Dat was denk ik begin mei, want Viva gaf toen het boek van Anouscha Nzume weg vanwege Bevrijdingsdag. Haar uitgever heeft toen namelijk nog contact met Viva gehad omdat ze enerzijds wel haar boek weggaven, maar anderzijds op hun forum racistische uitlatingen over haar publiceerden. Naar wat ik begrepen heb is destijds ook aan hen toegezegd dat ze bezig waren met maatregelen tegen racisme. Dat is ook aan mij toegezegd.
Klopt.
fashionvictim schreef:
Dat was denk ik begin mei, want Viva gaf toen het boek van Anouscha Nzume weg vanwege Bevrijdingsdag. Haar uitgever heeft toen namelijk nog contact met Viva gehad omdat ze enerzijds wel haar boek weggaven, maar anderzijds op hun forum racistische uitlatingen over haar publiceerden. Naar wat ik begrepen heb is destijds ook aan hen toegezegd dat ze bezig waren met maatregelen tegen racisme. Dat is ook aan mij toegezegd.
Echt?
LOEP ME MAAR aub.
Ik ga straks onmiddellijk bijlezen.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
27-06-2017 14:53
Ik ga straks onmiddellijk bijlezen.
:proud:
Life is short. Eat dessert first.
Roosje, was bij jou de pb snel overgekomen naar ontvanger en weer terug?

Ik heb er net een verzonden, hoop dat die niet dagen blijft hangen in de sanoma ether.
Knuffelheks schreef:
27-06-2017 12:27
Dit is echt mijn eerste nick ;-D
Owwww! Dat had ik niet verwacht.
Renaissance_ schreef:
27-06-2017 15:02
Roosje, was bij jou de pb snel overgekomen naar ontvanger en weer terug?

Ik heb er net een verzonden, hoop dat die niet dagen blijft hangen in de sanoma ether.
Ik kan alleen een PB versturen naar iemand die ik al eerder eentje gestuurd had (tijdens het vorige forum) en dat draadje nog in mijn inbox heb staan. Een nieuwe PB gaat verloren. Staat wel in postvak uit, maar komt nooit aan.
blijfgewoonbianca schreef:
27-06-2017 14:09
Maar is toch TE erg, dat we dat gewoon vinden ? Hoe lang is dat nou geleden, dat FV die ban kreeg ?
Ja dat is erg. En elke keer blijf ik tegen beter weten in dat er wat veranderd. Maxima zou zeggen ze is een beetje dom.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
doornroosje9 schreef:
27-06-2017 15:05
Ik kan alleen een PB versturen naar iemand die ik al eerder eentje gestuurd had (tijdens het vorige forum) en dat draadje nog in mijn inbox heb staan. Een nieuwe PB gaat verloren. Staat wel in postvak uit, maar komt nooit aan.
Ok, dan hoop ik maar dat dat bij mij anders is.
Renaissance_ schreef:
27-06-2017 15:08
Ok, dan hoop ik maar dat dat bij mij anders is.
Even in een topic vermelden waar de ontvanger soms schrijft?
fashionvictim schreef:
Ja, klopt. Ik vind echt dat we belazerd worden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
doornroosje9 schreef:
27-06-2017 15:10
Even in een topic vermelden waar de ontvanger soms schrijft?
Ja, doe ik.
Gatverredamme, wat een zuigerige , treiterige uitlokkerij. FV , laat je niet ver/misleiden ; het is niet bedoeld als discussie.
:nope:
Het gros vd posters zou iets weghalen uit een bericht als bijv. ik, zou aangeven het niet prettig te vinden wat er over/tegen mij geschreven is.
Klinkt veelbelovend :-D
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
simbalabimba schreef:
27-06-2017 15:31
Het gros vd posters zou iets weghalen uit een bericht als bijv. ik, zou aangeven het niet prettig te vinden wat er over/tegen mij geschreven is.
Klinkt veelbelovend :-D
Ik zou dat zeker doen. Ik kan niet bepalen voor een ander wat hij of zij te persoonlijk vindt. Kleine moeite om het dan weg te halen.
doornroosje9 schreef:
27-06-2017 15:35
Ik zou dat zeker doen. Ik kan niet bepalen voor een ander wat hij of zij te persoonlijk vindt. Kleine moeite om het dan weg te halen.

Er zijn natuurlijk grenzen :proud:
BridgetteDubois schreef:
27-06-2017 15:39
:lol: Ja, dat dacht ik al.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
BridgetteDubois schreef:
27-06-2017 15:39
Slecht mens ben je. :whip:
doornroosje9 schreef:
27-06-2017 15:55
Slecht mens ben je. :whip:

:moon:
Ren, ik heb al twee keer op het nieuwe forum gehad dat ik een nieuw draadje dacht te starten via PB, maar die eerste PB kwam nooit aan. Als diegene dan vervolgens mij een PB stuurde, lukte het wel. Alsof er dan toch al een soort connectie was?
Weird. Maar als het werkt, werkt het. Dus idd een alert ergens op een topic kan helpen.
The owls are not what they seem
Ik vraag me steeds vaker af wat ik hier eigenlijk nog doe, zo tussen de gekken, stokers en racisten.

(Wie de schoen past, trekke hem aan)
(Of hange de vlag uit, dat kan natuurlijk ook nog)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
27-06-2017 16:20
Ik vraag me steeds vaker af wat ik hier eigenlijk nog doe, zo tussen de gekken, stokers en racisten.

(Wie de schoen past, trekke hem aan)
(Of hange de vlag uit, dat kan natuurlijk ook nog)
Ik vraag me steeds vaker af wat die hier nog doen. Zo moeilijk kan het niet zijn, om ze te wieberen, met dit beleid.
Ik ben wel gek, maar geen racist of stoker. We kunnen samen een groepje beginnen, Dana :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven