Uitgerekend 1-15 februari 2018

28-05-2017 16:04 696 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend begin februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647

Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Babbes 34 2e/3e 1 februari Jongen!
Jongen!
:love: .. januari bevallen! :heart: :heart:
Sunshine85 33 1e 1 februari Jongen! :love: .. januari bevallen! :heart:
theo75 30 2e 2 februari Meisje! :love: 26 januari bevallen! :heart:
Lara89 29 3e 10 februari Jongen! :love: 5 februari bevallen! :heart:
Wannabe79 38 Tweede 15 februari Jongen! :love: 12 februari bevallen! :heart:
Floress 31 Derde 1 februari nnb :heart:
Lawtist 26 1e 1 februari nnb :heart: 1x miskraam
coconutthree7 Tweede 3 februari nnb :heart:
Limbogirly 31 Eerste 4 februari Jongen! :heart: PCOS, spontaan zwanger!
Jarja 23 1e 4 februari Meisje! :heart:
Inspiratie 24 Tweede 6 februari nnb :heart:
Valiente 26 Tweede 7 februari Verrassing! :heart: 2x vroege miskraam
Lilly89 27 Tweede 10 februari nnb :heart: 1e kindje met 32 wk geboren
Lisboeta 29 1e 11 februari nnb :heart:
Jayla2 30 Tweede 13 februari Verrassing! :heart: 6x miskraam, zwanger via IVF
Anoekzo 29 Eerste 14 februari Meisje! :heart:
Kleinmormel 28 Eerste 14 februari nnb :heart:
Sarina87 29 Tweede 14 februari Jongen! :heart: Jan '17 mk
Tiepvout 27 Eerste 14 februari Jongen! :heart: PCOS, spontaan zwanger!
s-sweetheart 26 Eerste 15 februari nnb :heart:
Bluesheep 27 Tweede 17 februari nnb :heart:
:hug: Fitz
:hug: Wished
:hug: Koekjeerbei
:hug: flipje2 :rose:
:hug: leentjes89
:hug: mamamaria81
:hug: Kreukel792
anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 13:08
89.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ooh noo flipje wat een rot nieuws! Hoop op een wonder voor je volgende week!!

Hier vanavond een echo gehad.. een kloppend hartje gezien! Maar stuk minder ver dan ik dacht, ben nog maar net 6 weken. Zit waars pas in de tweede helft februari! Maar heel speciaal om het zo te zien!
@flipje :hug:
A flipje wat ontzettend rot en verdrietig, het was je zo gegund! Snap dat je weinig hoop hebt nu voor volgende week, sterkte met het wachten en het verwerken de komende dagen! :hug:
ach nee, flipje

Toen ik gisteren thuis kwam heb ik meteen hier gekeken naar jouw bericht. Wat ontzettend verdrietig. Anderen worden ongepland zwanger, bij jou is het zo'n traject en dan nu dit. Ik hoop dat je veel steun vindt bij je partner en dat het gauw gaat lukken :hug:

Mijn echo was verwarrend. In het beste geval minder ver dan gedacht. Vanmiddag of in de loop van de avond word ik gebeld met de uitslag van de bloedafname die gisteren is gedaan.

flipje wat erg zeg veel sterkte :(

Gefeliciteerd meiden met goede echos!
Zo, even weggeweest hier maar wat veel leuk nieuws erbij!
Ik zat zelf vooral op de fb groep die via dit topic aangemaakt is maar ga hier nu ook weer wat meer meeschrijven.

Wij hebben vorige week maandag een echo gehad via de buik, alleen een vruchtzakje en een vruchtje maar nog geen hartje.
De verloskundige zei dat ik in de 5e week zat dus nu in de 6e week.
Gek want ik had mijzelf wat verder geschat maar we zullen zien!

Wij mogen 10 juli helaas pas weer voor een echo dus nog even geduld.

@polonaise Vervelend dat onzekere..
Ik duim voor je dat het toch allemaal gewoon goed zit!
Blueship en polonaise; wat vervelend die onzekerheid. Ik ga voor jullie duimen.

Ik heb vandaag een extra echo gehad op eigen verzoek omdat ik niet kan slapen van de zenuwen. Gelukkig helemaal gerust gesteld. De 2 zijn helemaal op groei en hartjes waren perfect. 8+3 nu, dus de 'veilige' 12 weken komen heel langzaam dichterbij.
Dat is wel balen Polonaise en Bluesheep.. ik hoop op een goede afloop. 😊 Het zou best gewoon kunnen dat jullie minder ver zijn dan gedacht.

Fijn Babbes! En inderdaad zeg, langzaam maar zeker kom je in het tweede trimester!
Olla Mommy's en Mommy's to be,

@Flipje Veel Sterkte ik hoop toch voor een wonder !!!!

En de rest allemaal gefeliciteerd met Kloppende hartjesss :heart:

Ik had vandaag mijn eerste Echo en ik had ook een kloppende hartje ik ben veel verder dan ik had gedacht 8+3 dagen. De tijd vliegt nu al snel... :"-( :"-( :"-( .
Hier ook nog last van extreme misselijkheid en moeheid. Vind het best zwaar de combinatie van me werk en een dreumes :cry:
Maar goed het word allemaal wel weer beter :cheer:
Gefeliciteerd met de kloppende hartjes!!

Ik kan toch niet wachten op 18 juli en heb voor 8 juli een echo aangevraagd. Gelukkig een druk weekend en drukke werkdagen voor de boeg, zodat de tijd sneller voorbij gaat :)

De vermoeidheid heeft enorm toegeslagen. Na werk, eet ik snel een hapje en lig ik gelijk op de bank. Doe dan een dutje, merk dat ik s nachts nog steeds kan doorslapen. Ondanks de dutjes. Voel me ook moe wanneer ik weer opsta. Hopelijk snel voorbij! T is niet zo leuk voor m'n partner, maar gelukkig houdt hij volop rekening met mij. En de misselijkheid.. die komt met vlagen...
Wij hebben vanochtend vroeg een klein wezentje van 12mm met een kloppend hartje gezien :flirting:
Lara, Floress en Koekje, benieuwd hoe het bij jullie vandaag gaat/gegaan is!!!

Theo en Nena, hoe is het bij jullie? Hoe zijn jullie echo's vorige week gegaan?
bluesheep ik was ook minder ver dan gedacht! Kan indd heel goed dat het nog te vroeg is om het hartje te zien, nu nog even geduld hebben!

Coconut gefeliciteerd wat super! Liever wat verder toch dan dat je 1 week wordt teruggezet, ik baal er zo van haha.

Lisboeta gefeliciteerd wat super! hoe ver ben je nu?
7w3d, exact wat ik dacht! Hebben ook redelijk gepland geklust haha.
wat een hoop hartjes in het schema, mooi!

Hoe gerust ik gister was, hoe ongerust vanmorgen. Had flink bloedverlies dus raakte aardig in paniek, gezien mijn miskraamverleden. Ik mocht vanmorgen meteen komen voor een nieuwe echo en gelukkig geen gekke dingen gezien en die 2 zaten nog steeds helemaal goed. pffff... wat een spanning allemaal.
Gelukkig alles goed, Babbes!

Hier ook een kloppend hartje en minder ver dan gedacht (ze heeft niet gemeten, dat doet de echoscopiste). Over 2.5 week de termijnecho.
floress schreef:
28-06-2017 13:10
Gelukkig alles goed, Babbes!

Hier ook een kloppend hartje en minder ver dan gedacht (ze heeft niet gemeten, dat doet de echoscopiste). Over 2.5 week de termijnecho.

Gelukkig een kloppend hartje, gefeliciteerd! Is het minder ver zijn iets om je zorgen over te maken of kan het zijn dat je eisprong later was? Hoe ver zou je ongeveer moeten zijn?

Bij mij heeft ze ze toevallig vandaag wel gemeten en ze waren tussen de 21 en 22 mm, precies goed voor een kleine 9 weken zei ze.
wat fijn, al die goede berichten! @babbes Oeff, bij bloedverlies is altijd schrikken hé... Gelukkig was alles goed met de 2!

Ik heb gisteren nog een telefoontje gekregen van de arts, uit de bloedtest bleek ik inderdaad zwanger, maar het blijft echt afwachten of alles goed is. Heb de opdracht gekregen om bij bloedverlies direct naar het ziekenhuis te gaan. De dokter is bang voor een eventuele buitenbaarmoederlijke zwangerschap, hoewel er ook iets IN de baarmoeder te zien was. Over 2 weken weer echo.. Ik ga nog niets hopen.
@bluesheep voor jou hoop ik dat je gauw iets zult zien!

Bijna vergeten :Bedankt voor het invullen van de tabel :D
polonaise schreef:
28-06-2017 14:11
wat fijn, al die goede berichten! @babbes Oeff, bij bloedverlies is altijd schrikken hé... Gelukkig was alles goed met de 2!

Ik heb gisteren nog een telefoontje gekregen van de arts, uit de bloedtest bleek ik inderdaad zwanger, maar het blijft echt afwachten of alles goed is. Heb de opdracht gekregen om bij bloedverlies direct naar het ziekenhuis te gaan. De dokter is bang voor een eventuele buitenbaarmoederlijke zwangerschap, hoewel er ook iets IN de baarmoeder te zien was. Over 2 weken weer echo.. Ik ga nog niets hopen.
@bluesheep voor jou hoop ik dat je gauw iets zult zien!

Bijna vergeten :Bedankt voor het invullen van de tabel :D
o jeetje... dit moeten zenuwslopende weken voor je zijn. Ik ga hard voor je duimen en hopen op het beste...
Spannend nog, polonaise. 😕

Late eisprong, check. Vandaar ook dat het me niet verbaast. Vind het alsnog wel spannend, duurde ook den hele tijd voor ze ook maar iets van een holte kon vinden.
is er hier trouwens iemand ongepland zwanger? (brutale vraag maar ok) onze 4jarige was niet gepland dus durf ik het te vragen.

En misschien leuk om iets over onszelf te vertellen?

Voor de tabel: ik ben 32,man 37. 11-7 echo
anoniem_63bd847a5120d wijzigde dit bericht op 28-06-2017 15:44
0.43% gewijzigd
Sarina87 schreef:
23-06-2017 19:03
@Leentjes: ik zit woensdag en zondag volgende week vanaf 12:00 in de koffiecorner! Ben je er dan ook? Xxx
Ik kom je zondag even opzoeken! Ik heb dan vroege dienst van 7:00 tot 13:30, doe tegenwoordig floorwalken totdat ze een plekje hebben voor mij bij Sherlock. Heb een beetje gezeur met mijn groene pas. Pas nog maar net aan in mijn uniform, beetje teveel gesnoept afgelopen tijd. Heb jij onze prachtige zwangerschapsjurk al aan?

En andere meiden: wat fijn al die hartjes in de tabel! Gefeliciteerd allemaal. En een hele dikke virtuele knuffel voor Flipje en ik ga hopen dat er alsnog een hartje mag zijn voor je! Ik gun het je heel erg.

Ik ben nu 7w+1 volgens mijn eigen berekening, ik vind het allemaal super spannend. Volgende week woensdag de echo en ben echt aan het aftellen. De klachten worden ietsje meer, begin nu ook misselijk te worden al heb ik nog niet gespuugd. Eten lijkt wel te helpen om de misselijkheid te verminderen, het zijn wel echt "vlagen" overigens. Verder nog altijd zere borsten, emotioneel (boos, blij, boos blij haha) en eetbuien.

Heel veel succes nog met de komende echo's allemaal!

Oja, zitten jullie ook in de "geheime" facebook pagina waarvoor je uitgenodigd moet worden? Volgens mij is het via het oudersvannu forum. Het heet "Coming soon - Feb '18".
@lisboeta lief dat je het vraagt! Echo was goed, leek 7 wkn ipv 7wkn4dgn maar dat kon ook komen omdat bij zo vroeg het nog niet goed meetbaar is. We zijn nu lekker paar daagjes erop uit met de kleine dus dagen gaan snel, en toen ik eraan dacht om nog even te laten weten hier dat de echo goed was, las ik het berichtje van flipje dus het voelde even niet zo goed.
Met de medicijnen tegen de misselijkheid gaat het gelukkig heel goed! Wel allerlei andere klachten zoals kortademig en hartkloppingen maar is volgens vk normaal dus wachten naar even af.
Deze week hebben we het onze dochter van 2 verteld, maar ik geloof niet dat ze het snapt haha. Van het weekend de familie het maar vertellen, leuk!

Hoop dat iedereen zich goed voelt! Liefs
Hey allemaal ik heb helaas slecht nieuws we hebben geen kloppend hartje gezien op de echo. Ik ga mezelf dus uit de tabel halen.

Ik hoop dat de rest allemaal wel goed nieuws krijgt bij de echo. En wens jullie een fijne zwangerschap!
Ah nee Koekjeerbij, wat jammer :(. Dikke knuffel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven