Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
woensdag 28 juni 2017 om 11:14
Je moet eerst twee mensen lid maken, anders kun je geen berichten zien. Of betalen natuurlijk.Aestas schreef: ↑28-06-2017 10:23Voor de IC gebruiksters hier, moeten jullie ook meerdere personen aangebracht hebben om PM's te lezen? Ik heb mezelf gewoon aangemeld en was binnen een dag geaccepteerd. Moest toen iemand anders aanbrengen, voor het gemak mijn ex maar gedaan omdat hij ook aan het daten is. Maar nu nog iemand, anders kan ik geen berichten lezen?
Er is weinig actie op IC trouwens, Tinder is toch het meest effectief geloof ik. Alleen gedragen de knappe koppies zich als zakken, en de attente heren vind ik helaas niet zo aantrekkelijk. Slechte smaak...![]()
Er is daar redelijk veel activiteit maar de mannen zijn behoorlijke ballen vaak. Ze noemen zich allemaal entrepreneur, nou dan weet je genoeg.
woensdag 28 juni 2017 om 11:24
ughbroodroostertje schreef: ↑28-06-2017 11:14Er is daar redelijk veel activiteit maar de mannen zijn behoorlijke ballen vaak. Ze noemen zich allemaal entrepreneur, nou dan weet je genoeg.

Rich as a jew, hung like a moose...
woensdag 28 juni 2017 om 11:29
woensdag 28 juni 2017 om 11:59

woensdag 28 juni 2017 om 12:45
Ik ben wel nieuwsgierig, wil wel even een kijkje nemen haha. Dus nodig mij maar uit! jempo@mail.com

woensdag 28 juni 2017 om 14:07
seriously :\ wat een sneu gedoe.Mezcal schreef: ↑28-06-2017 13:54Ik schreef vrij open over seks en m'n one night stands, en sommigen zagen daar blijkbaar een uitdaging in. Ik ben nogal een casual dater en er gebeurde altijd veel, was misschien ook wel een beetje een hoog soap gehalte![]()
Maar goed, die dingen zijn niet echt veranderd!
anders gewoon pb uitzetten

woensdag 28 juni 2017 om 14:35
Zij heeft mijn piemel nog niet toegeëigend. Met andere woorden, mijn piemel is dakloos. En het regent buiten. Dat zijn nou niet de omstandigheden die goed zijn voor mijn kleine (see what I did there?) vriend.Lepellepel schreef: ↑28-06-2017 14:25Bukowskey, ik dacht dat jij al een heeeeele leuke dame had gevonden?! Nu al weer overstag?![]()
Een beetje liefde aub voor een piemel die de daklozenkrant staat te verkopen bij de lokale supermarkt. Hij is vrolijk en aardig, en helpt graag vrouwen; maar het blijft een dakloze. Hij is geen junk of dief, maar iemand die af en toe minder geluk heeft.
Elke dag met een warme maaltijd en een warm bad is er één, en kan ik heel erg waarderen. Dus gun mij en mezcal deze poging tot liefdadigheid.
Let me have christmas early this year...
Rich as a jew, hung like a moose...

woensdag 28 juni 2017 om 14:49
Blijkt het gesprek dat ik onlangs met een man had jammer genoeg weer eens te kloppen.max schreef: ↑27-06-2017 22:08Zeiler heeft op 2 appjes na niets van zich laten horen...en dat waren ook nog reacties op een appje van mij...dus ik vrees dat hij er niets in ziet...jammer hoor, ik had echt een beetje de goede kriebels bij hem.... misschien dat ik over een dag of wat nog 1 poging waag. En anders is het weer jammer... ben wel een beetje moedeloos aan 't worden....
De mannen waar ik niets in zie blijven enthousiast me appen en mailen... de man die ik leuk vind...laat niets van zich horen...
Ik ben ook van initiatief nemen maar die man zei dat hij liefst een vrouw had waar hij achter moest jagen, waar hij zijn best moest voor doen en die zich niet zo gemakkelijk geeft. Op elk vlak.
Een man die interesse heeft gaat achter je aan komen als jij niets laat horen. Zelf initiatief nemen gaat soms echt afremmen als er al niet zo veel interesse is.
Hier lees je ook vaak van vrouwen dat ze zelf initiatief nemen maar het meestal niks werd met de mannen waarbij ze dat deden of moesten doen om het contact gaande te houden.
En ik merk dat het zelfs bij mijn vriend zo werkt.