Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 29 juni 2017 om 13:19
Ik heb een voorstel voor de mods. Die dat toch niet lezen, dus zet ik het maar hier, heb ik er tenminste zelf nog plezier van.
5 x staffen is een ban van 24 uur.
10 x staffen is niet terugkomen voordat er één bug is opgelost.
Staffen voor spam telt niet mee.
Staffen voor 'provoceren', 'op de man' tellen dubbel.
Staffen voor 'ik laat me niet alles zeggen' tellen driedubbel.
donderdag 29 juni 2017 om 13:22
Dat is dan ook precies waar je vergelijking mank gaat. Irritante posts op een forum zijn veel makkelijker te negeren dan voetballen in een hockeyveld. Als je de mazzel hebt een functionerende negeerknop te hebben, is het helemaal simpel, en als je die niet hebt, is het een kwestie van een beetje oefenen. Dat moet een hockeyer toch kunnen.Solomio schreef: ↑29-06-2017 11:13Als je bij een hockeyclub steeds maar weer gaat voetballen en de hele club blijft maar zeggen hoe irritant dat is, is de club dan niet tolerant? Of ben jij zo lekker 'anders dan de meute'? Of kun je beter een andere club zoeken, namelijk een voetbalclub?
Hier wordt gehockeyd en Missie komt daar steeds maar weer doorheen voetballen. Rete-irritant.
Negeren is lastig hè, omdat een voetbal in een hockeyveld nogal storend is.
En vandaag zijn Missies voetbalvriendjes ineens massaal het hockeyveld opgerend met hun voetbal.
En ja, elke vergelijking gaat altijd mank, maar ik vind deze toch best wel duidelijk.
(Maar eigenlijk lijkt het er gewoon op dat beide partijen het wel lekker vinden, al dat gedoe)
Trouwens, bij de hele jonge hockeyers rollen er om de haverklap ballen uit het buurveld het veld op. Gek genoeg lukt het die zesjarigen prima om die te negeren.
donderdag 29 juni 2017 om 13:23
Echt fv dit ga je niet winnen dat wordt nooit toegegeven , laat gaan laat gaanfashionvictim schreef: ↑29-06-2017 12:34Leugenaar, je hebt helemaal je excuses niet aangeboden, je vond dat ik jou mijn excuses moest aanbieden. En je had helemaal niks verkeerd begrepen, je ging ineens out of the blue in zowel het modtopic, dit topic en een ander topic beweren dat ik jou een ban had aangenaaid door je te staffen. Terwijl ik nooit staf.
donderdag 29 juni 2017 om 13:24
orkenflow schreef: ↑29-06-2017 13:19Ik heb een voorstel voor de mods. Die dat toch niet lezen, dus zet ik het maar hier, heb ik er tenminste zelf nog plezier van.
Wat is dat "de mods"? Nog nooit van gehoord
donderdag 29 juni 2017 om 13:26
Verkeerde quote is hier terecht gekomen, sorry FV was niet aan jou gericht!
Dubbele moraal Impala.
Jij noemt man en paard, geeft jouw mening en kritiek (op een helaas niet zo nette manier <= understatement) en dan is het oké. Noemt iemand jou bij naam en geeft diegene de mening en / of kritiek, dan is het per direct én niet waar én pesten én op de man én een leugenaar.
En waar Dana en FV de inhoud in ieder geval nog onderbouwen met uitspraken en gericht op gedrag, schop en sla jij om je heen.
En die dubbele moraal, tja, dat doe je toch echt zelf.
Dubbele moraal Impala.
Jij noemt man en paard, geeft jouw mening en kritiek (op een helaas niet zo nette manier <= understatement) en dan is het oké. Noemt iemand jou bij naam en geeft diegene de mening en / of kritiek, dan is het per direct én niet waar én pesten én op de man én een leugenaar.
En waar Dana en FV de inhoud in ieder geval nog onderbouwen met uitspraken en gericht op gedrag, schop en sla jij om je heen.
En die dubbele moraal, tja, dat doe je toch echt zelf.
anoniem_331193 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 13:40
Reden: verkeerde quote en daardoor ook verkeerde reactie...
Reden: verkeerde quote en daardoor ook verkeerde reactie...
35.01% gewijzigd
donderdag 29 juni 2017 om 13:33
Door iemand die last heeft van mij, maar midden in de nacht op het forum schrijft dat ze het wel weer jammer vind dat ze "de sensaassie" gemist heeft. Hoe kunnen ze last van mij hebben als ik nooit op haar reageer en hoe kunnen ze last van me hebben als ze liggen te slapen 'tijdens de sensaassie' en er juist bij hadden willen zijn?
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 29 juni 2017 om 13:42
Ik heb gereageerd op jouw pb. Maar ik denk niet dat je die ontvangen hebt want bij mijn postvak uit staat niets.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 29 juni 2017 om 13:44
Welk bericht was het langste geleden? 12 uur? 24 uur? Jullie hebben het wel steeds over mijn ouwe koeien terwijl die best mee vallen, maar nog niet zo heel lang geleden kreeg een forumster een ban voor een fout bericht dat meer dan een jaar oud was. En hoe vaak word hier gesproken over een scheldkanonnade die meer dan drie jaar geleden werd geschreven op FaceBook?Hugh-Jazz schreef: ↑29-06-2017 12:00
- Ik vind Missie irritant vanwege die multiquotes van berichten van lang geleden; voordat je door hebt dat oud nieuws herkauwd wordt, ben je al te ver om te stoppen met lezen
- Ik heb Missie daarom geblokkeerd; scheelt mij ergernis en Missie merkt er niets van
- Ik vind pesten stom
- Ik maak vanavond zelfgemaakte pizza met tonijn, kappertjes, salami, knoflook en een krokante laag van flinterdun gesneden ui
Hoeveel multiquotes heb je afgelopen maand geteld? 2 of misschien 3 ? En alle anderen doen nooit een quote plaatsen?
Waarom schrijf je dat je me onder de blokkeer hebt en reageer je wel steeds op me? En als je het hier even open en bloot schrijft merkt missie daar niks van?
Je vind pesten stom. Fijn dat we dat weten. En wat vind je van 'meelopen'?
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 29 juni 2017 om 13:47
Echt impala, wat laat jij je nu kennen zeg. Met welke reden staf jij nu en maakt de mods attent op die post? Wat staat er dan precies in wat tegen de huisregels is?
If you can't stand the heat, get out of the kitchen. Maar staffen? Of zitten we echt op de basisschool, is er ruzie op het schoolplein en moeten de juffen er nu bij worden gehaald?
donderdag 29 juni 2017 om 13:48
donderdag 29 juni 2017 om 13:48
Ik snap de mods ook wel hoor. Je wordt toch stapelgek van al die stafjes die om het minste geringste om je oren vliegen.
Alles wordt gestaft lijkt het wel. Misschien moet dat systeem eens op de schop.
Nu Impala weer, kan het niet met argumenten winnen en gaat vervolgens staffen.
Die mods zijn zo langzamerhand kleuterleidsters geworden. Ik zou er overspannen van raken.
Alles wordt gestaft lijkt het wel. Misschien moet dat systeem eens op de schop.
Nu Impala weer, kan het niet met argumenten winnen en gaat vervolgens staffen.
Die mods zijn zo langzamerhand kleuterleidsters geworden. Ik zou er overspannen van raken.
donderdag 29 juni 2017 om 13:50
Ha! Zelfde gedachteDoreia schreef: ↑29-06-2017 13:47Echt impala, wat laat jij je nu kennen zeg. Met welke reden staf jij nu en maakt de mods attent op die post? Wat staat er dan precies in wat tegen de huisregels is?
If you can't stand the heat, get out of the kitchen. Maar staffen? Of zitten we echt op de basisschool, is er ruzie op het schoolplein en moeten de juffen er nu bij worden gehaald?
donderdag 29 juni 2017 om 13:50
Dit inderdaad.Mother_Earth schreef: ↑29-06-2017 12:00Ik zie sommige hockeyers die weinig geduld hebben om iemand te leren hockeyen en het niet accepteren als iemand niet zo goed is in het spel.
Daarbij blijf ik erbij dat deze club zelf heeft bepaalt dat het een hockeyclub werd terwijl dat niet op de deur staat bij wijze van spreken.
Hockeyers die hun eigen spelregels erop nahouden zijn nu niet meteen de beste teamspelers.
En zoals in elk spel heb je de aanvallers, verdedigers, keepers en ook scheidsrechters.
Zo en nu ben ik wel even uit gehockeyd/gevoetbald.![]()
Klagen omdat ze last hebben van een voetballer terwijl ze zelf liggen te slapen is niet sportief.
Als ik wil hockeyen of voetballen dan word ik lid van een sportclub. Dit is een openbaar forum en geen hockeyclub.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 29 juni 2017 om 13:52
Huh? Mijn kleine kinderen leer ik al dat boos worden mag. Anderen pijn doen en schelden niet, boos worden wel. FV is boos, maar wel gewoon beschaafd boos. Wat valt daar nou aan te staffen?
donderdag 29 juni 2017 om 13:53
Dat ging niet eens over jou! Dat ging over dat raar bericht dat hier gisteren geplaatst werd! Missie, soms betrek je teveel op jezelf hoor.missie_m schreef: ↑29-06-2017 13:33Door iemand die last heeft van mij, maar midden in de nacht op het forum schrijft dat ze het wel weer jammer vind dat ze "de sensaassie" gemist heeft. Hoe kunnen ze last van mij hebben als ik nooit op haar reageer en hoe kunnen ze last van me hebben als ze liggen te slapen 'tijdens de sensaassie' en er juist bij hadden willen zijn?
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 29 juni 2017 om 13:56
O kijk, prima illustratie van wat ik zei over achteraf de discussie niet kunnen volgen. Dat ging over een bericht van K, dat allang weggehaald was door de mods.doornroosje9 schreef: ↑29-06-2017 13:53Dat ging niet eens over jou! Dat ging over dat raar bericht dat hier gisteren geplaatst werd! Missie, soms betrek je teveel op jezelf hoor.