Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-bambi- schreef:
29-06-2017 17:15
Op Viva pagina staan, linkermuisknop 'inspecteren' en daarna Elements en Console. Pagina verversen.
Klikte her er der wat aan (mediation.js ) en ontdekte dat in Console dus echt volledig te lezen is hoe ter plekke met javascript allerlei bugs getracht werd aan te pakken. Echt heel grappig en ook heel interessant zelfs. Ze waren bezig met een knop, met 'yes or no' waarop die ICT-figuur nog zegt/typt: 'in their language ofcourse' :proud:
Bambi tnx, nu voel ik me echt dom :proud:
Ik vind het leuk om te lezen, je leest echt jouw plezier erin, maar ik kan er geen touw aan vastknopen.

Maar je hebt er vertrouwen in dat het goed komt met het forum?
En als je daar toch bent, kun je dan ook stiekem dingen veranderen? Bijvoorbeeld dat als er iemand gestaft wordt, dat dan een groot alarm afgaat, en als iemand geband wordt dat je dan een celdeur dicht hoort knallen en bij een perma ban een wc doortrekken of zo?
:A:
-bambi- schreef:
29-06-2017 17:26
Rasjeed was anders aardig knap bezig!
Nou, dat biedt hoop :proud:
-bambi- schreef:
29-06-2017 17:15
Op Viva pagina staan, linkermuisknop 'inspecteren' en daarna Elements en Console. Pagina verversen.
Klikte her er der wat aan (mediation.js ) en ontdekte dat in Console dus echt volledig te lezen is hoe ter plekke met javascript allerlei bugs getracht werd aan te pakken. Echt heel grappig en ook heel interessant zelfs. Ze waren bezig met een knop, met 'yes or no' waarop die ICT-figuur nog zegt/typt: 'in their language ofcourse' :proud:
En kun je ook even wat naar hun mailen? Ofzo? Dan kun je ze aansporen om een beetje op te schieten!
Lasagna hier ook, nou ja lasagnette. Uit een pak, met zelf nog tomaten en prei toegevoegd ( gehakt uiteraard ook).

+ gemengde salade.
simbalabimba wijzigde dit bericht op 29-06-2017 17:29
10.20% gewijzigd
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ttass30 schreef:
29-06-2017 17:22
Ik eet rijst met kip en kouseband. Oma gemaakt.
Jij woont te ver! :cry:
Life is short. Eat dessert first.
Katalina schreef:
29-06-2017 17:25
Tosti's!

Alweer? :proud:
Andijvie.
Lasagnette met verse bladspinazie, lekker. Hier vandaag maaltijdsalades!

Roosje, jij woont toch in dat andere landje met al die lekkere chocolade toch??

Ik heb een ietsiepietsieprobleempje... ik heb een verslaving, een Belgische verslaving. En nu leveren de Belgen niet meer aan Nederland...
In welke winkel (en daar rij ik graag voor om, heel ver voor om) is de kans het grootst om duo-penotti hagelslag te kunnen kopen? De Lidl en Aldi vallen al af!

Onze buurtsuper heeft heel veel besteld, maar helaas...
Renaissance_ schreef:
29-06-2017 17:26
Smaakt nauwelijks ergens naar. Slap en zacht en een beetje zoutig.

Echt geen aanrader.
Fijn dat jij er ook zo over denkt, ga ik het niet nog een keertje proberen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
BridgetteDubois schreef:
29-06-2017 17:29
Alweer? :proud:
Whaha ja! :D
Ik ben zwanger en de laatste paar dagen wil ik alleen maar tosti's en melk, ik droom er zelfs over :rofl:
anoniem_318595 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 17:45
0.00% gewijzigd
-Kia-Ora- schreef:
29-06-2017 17:32
Fijn dat jij er ook zo over denkt, ga ik het niet nog een keertje proberen.
Nee, zou ik ook niet doen. Echt zo'n fabrieksmengsel in slap deeg.
Renaissance_ schreef:
29-06-2017 17:34
Nee, zou ik ook niet doen. Echt zo'n fabrieksmengsel in slap deeg.
Meh, balen zeg. En nu? Eet je het op of ga je een boterham klaarmaken?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Of toen ik las dat mensen geen pb's ontvingen hier op Napraat. Dat klopte ja, dat hadden hunnie net uitgezet. :D
Zo, ik zit ff heerlijk in m'n achterkamertje te dineren! Moest het jammergenoeg deze avond wel zelf bereiden. Gelukkig vertoef ik vanaf morgen twee avonden in andere achterkamers en wordt er gekookt :cheer2:
Gezelligheid ten top en reken maar dat er menig forummer over de tong gaat. Sja, zo gaat dat nu éénmaal aan die tafels. Of ze nu A, B of IQ heten :cheers:
Weer bijgelezen, jeetje zeg.

Wij hebben trouwens besteld. Vriend is jarig en mocht beslissen wat we gingen eten
GenieInABottle schreef:
29-06-2017 17:31
Lasagnette met verse bladspinazie, lekker. Hier vandaag maaltijdsalades!

Roosje, jij woont toch in dat andere landje met al die lekkere chocolade toch??

Ik heb een ietsiepietsieprobleempje... ik heb een verslaving, een Belgische verslaving. En nu leveren de Belgen niet meer aan Nederland...
In welke winkel (en daar rij ik graag voor om, heel ver voor om) is de kans het grootst om duo-penotti hagelslag te kunnen kopen? De Lidl en Aldi vallen al af!

Onze buurtsuper heeft heel veel besteld, maar helaas...
Wow, ik wist niet eens dat dat bestond! Dat is hier niet in de winkels verkrijgbaar, vrees ik. Heb net een rondje google gedaan en het enige dat ik vond was dit:

https://www.worldwideholland.com/eten/o ... o-penotti/
broekrok schreef:
29-06-2017 17:37
Zo, ik zit ff heerlijk in m'n achterkamertje te dineren! Moest het jammergenoeg deze avond wel zelf bereiden. Gelukkig vertoef ik vanaf morgen twee avonden in andere achterkamers en wordt er gekookt :cheer2:
Gezelligheid ten top en reken maar dat er menig forummer over de tong gaat. Sja, zo gaat dat nu éénmaal aan die tafels. Of ze nu A, B of IQ heten :cheers:
Present :hyper:
-bambi- schreef:
29-06-2017 17:35
Of toen ik las dat mensen geen pb's ontvingen hier op Napraat. Dat klopte ja, dat hadden hunnie net uitgezet. :D
Hahahahaha, serieus?
Ik blijf erin dat Rasjesh en Sayeed echt zijn :proud:
Anyways, ik heb net de Napraatrechten verkocht aan Endemol.

"Napraat The Musical"

Binnenkort in uw theater.
doornroosje9 schreef:
29-06-2017 17:41
Wow, ik wist niet eens dat dat bestond! Dat is hier niet in de winkels verkrijgbaar, vrees ik. Heb net een rondje google gedaan en het enige dat ik vond was dit:

https://www.worldwideholland.com/eten/o ... o-penotti/
Tnx & jammer!
Ik heb bij onze super een reservering voor een hele doos staan. Ik ga morgen eens een mooie brief aan duo-penotti sturen. Dat ze me maar gewoon een pak van 10 kilo puur en 10 kilo witte hagelslag brengen of zo, dan ben ik wel een maandje zoet ;-D
yasmijn schreef:
29-06-2017 17:44
Anyways, ik heb net de Napraatrechten verkocht aan Endemol.

"Napraat The Musical"

Binnenkort in uw theater.
Wordt vast fantastisch, ik reserveer vast
GenieInABottle schreef:
29-06-2017 17:46
Tnx & jammer!
Ik heb bij onze super een reservering voor een hele doos staan. Ik ga morgen eens een mooie brief aan duo-penotti sturen. Dat ze me maar gewoon een pak van 10 kilo puur en 10 kilo witte hagelslag brengen of zo, dan ben ik wel een maandje zoet ;-D
Hebben ze dat niet gewoon in Duitsland?
GenieInABottle schreef:
29-06-2017 17:46
Tnx & jammer!
Ha, dat heb ik ook eens gedaan en toen kreeg ik idd een doos van dat product toegestuurd. Je had mij eens moeten zien toen ik die doos opende, compleet verrast! :jump:
Patatjes :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven