Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
CherokeeRose1977 schreef:
30-06-2017 13:22
Ik wil btw wel een whatsapp groep aanmaken. Jullie kunnen mij jullie nummers sturen in een PB. Dan voeg ik jullie toe :)
Je hebt een pb!
Fuck privacy haha
Ik ben op het werk,dus lees even tussendoor bij en kan niet goed reageren.....

Maar komt er echt een Vivameet?? 8-.

Ik durf niet.....Weg privacy :rofl:
Nu ben ik ook rete :moon: nieuwsgierig naar jullie,maar mijn privaasie :cencored:
[quote=Lovestar post_id=27260365 time=1498824789 user_id=82224]
Ik ben op het werk,dus lees even tussendoor bij en kan niet goed reageren.....

Maar komt er echt een Vivameet?? 8-.

Ik durf niet.....Weg privacy :rofl:
Nu ben ik ook rete :moon: nieuwsgierig naar jullie,maar mijn privaasie :cencored:
[/quote

Ach we zitten allemaal in hetzelfde schuitje .... zijn onzeker, verdrietig, sloeren hier en daar wat. Dus kom nou maar gezellig, we zullen niemand verklappen wie je bent :cheer2:
Hhahah mogen oudgedienden ook komen :)?
Haha, ik heb mijn nummer gestuurd! Wel gek om ineens gezichten bij jullie te zien ja. :-D
Maar leuk!!
Ik moet er niet aan denken jongens, sorry ;-D
CherokeeRose1977 schreef:
30-06-2017 13:22
Ik wil btw wel een whatsapp groep aanmaken. Jullie kunnen mij jullie nummers sturen in een PB. Dan voeg ik jullie toe :)
Poging gedaan om een pb te sturen. Als het niet gelukt is, wil je mij dan een pb sturen? Daar kan ik vaak wel op reageren.
Oooh leuk een meeting... Denk ik😉

Vannacht weer bij Date geslapen, heerlijke avond gehad, vanmorgen moest ie al vroeg werken, ben nog even blijven liggen, ik was vrij.
Hij onverwacht ook, en toen is ie vanmiddag voor t eerst bij mij spontaan op zijn initiatief langs gekomen, en hij is net weg.
Tjongejonge wat ik me druk heb gemaakt, ga t nu niet meer doen. Zit gewoon goed en is hartstikke leuk.
:flirting:
Ik ga nu even mijn pbs checken en de groep aanmaken.
Kan best leuk zijn. PB gestuurd.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Wat fijn Smee, heerlijk voor je!
missmadame schreef:
30-06-2017 14:44
Hhahah mogen oudgedienden ook komen :)?
Natuurlijk!
greenbean schreef:
30-06-2017 15:24
Ik moet er niet aan denken jongens, sorry ;-D
Geen probleem! :)
Ik durf niet :$
Ik wil wel.....Laat de gedachte maar even sudderen.
Het is hartstikke gezellig op de applicatie Lovestar, zet je eerst ff je profielfoto uit voor je niet contacten. Kan je altijd nog bedenken of je naar de echte meet komt :)
Ow wel leuk, een minder van Tinder meeting. Ben wel alweer gestopt met Tinder en niet heel bekend in dit topic nog. Ik denk er even over na.
Tuurlijk durf je wel Lovestar.

Leuk toch. Ik wil ook mee.

@Smee, wat fijn!

@Lavieestbellexx, welkom!

@littlemissy, jammer van expat. Wel een leuke avond met hem gehad?

Alleen maar intensiever appcontact, met date die ik niet date, en nu op vakantie is. Hopeloos. :facepalm:
Kan ook alle afleiding wel goed gebruiken, eigenlijk toch wel, stiekem.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Cherokee, ik had ook een pb gestuurd, is die aangekomen?
Ik heb van jou geen pb gekregen Smee. Ik stuur jou wel even een pb.
Je hoeft natuurlijk ook niet te zeggen wie je bent op het forum he. Kunt ook gewoon zeggen dat je meeschrijft. Wordt vast gezellig!

Jullie gaan direct raden wie ik ben als guppie van de groep haha!
Zo, weekend :D

@Smee
Dekhengst :hihi: Super om te horen dat jullie het leuk hebben! Geniet ervan zolang het duurt.

@Jempo
Dick-pic man :proud:

@Femme
GOOOOOOOOOOOOOO :cheer2:

@Lavie
Jeetje.....Dat is dan ook jammer en klote. Je hebt er geen ruk aan, maar ik sta wat dat betreft er zo in dat het niet zo had moeten zijn.

@Littlemissy
Moet eerlijk zeggen dat ik het idee had dat ie niet echt genoeg zijn best deed voor de 2e date. Dit zat ergens in de lijn van de verwachting. Jammer, maar hopelijk was de sex wel goed :)
Gelukkig heb je het weg kunnen sexen :D

Lepellepel schreef:
30-06-2017 18:32
Het is hartstikke gezellig op de applicatie Lovestar, zet je eerst ff je profielfoto uit voor je niet contacten. Kan je altijd nog bedenken of je naar de echte meet komt :)

Oh ja! Dat is een idee. Ergens had ik zoiets van: helemaal of niet. Maar zo kan ik nog een beetje de kat uit de boom kijken :) Ik vind het geloof ik erg spannend :whistle:
Toch wel grappig hoor. Om van een aantal echte profielfoto te zien. bij mij staat het gewoon open hoor. Ik doe helemaal mee of niet mee. Maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk
Wees meester en vormgever van jezelf
@Cher
:mail:
Robertooooh schreef:
30-06-2017 20:26
Toch wel grappig hoor. Om van een aantal echte profielfoto te zien. bij mij staat het gewoon open hoor. Ik doe helemaal mee of niet mee. Maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk
Yesss zo sta ik er ook in! Als jullie me toch al in real life zien maakt het toch niet uit haha.

Ik ga even pb sturen Cherokee!
Zal ik mij ook maar aanmelden?, ik heb nu ook wel een goede!

Matchte met iemand en kreeg een onwijs leuke reactie van haar.
Een aantal maal behoorlijk lang zitten chatten over van alles, leuke gesprekken en op de foto's ook een heel leuke dame.
Het gaat haar vooral om een connectie, 'mooi!' dacht ik, herkenbaar!
Ging op een gegeven moment wat naar de pikante kant toe ( ik begon niet! ) maar goed, ze had ooit eens iemand gehad met een dick van 25cm, waarop ik zei dat ik maar een kleintje had :-D
Stuurt ze me zojuist een berichtje dat dat toch wel heel erg in haar hoofd heeft gezeten vandaag, maar op oprechte interesse reageerde ze niet.
Toen ik vroeg wat ze klein vond gaf ze '18cm' aan, met opvolgend de vraag 'jij bent kleiner he' geen idee want ik heb het nooit gemeten maar heb haar toen gezegd dat we niet gaan matchen als de dick size haar enige reactie is op mijn vragen aan haar, ik ga toch ook niet vragen hoe strak haar foef is!? ( dat laatste heb ik niet gezegd )
En poef! weg was ik hahaha, hoe leuk de gesprekjes ook waren, dit kan ik echt niet jammer vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven