Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Wriemeltje, wat ontzettend heftig. Snap dat je even van de kook af bent.
Wat een domme beslissingen van die vent
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Dank je! Ik heb gelukkig veel vrienden om me heen waar ik mee kan bellen en snotteren, maar jezus wat voel ik mij ellendig. Had verwacht dat hij iets met een ander zou doen, maar dit zag ik écht totaal niet aankomen. Het lijkt een slechte aflevering van GTST waar ik in beland ben..
:hello: Electra
Welkom weer! Ja dat stil blijven na een match verbaas ik mij ook regelmatig over. Als ik diegene ben die match, dan zeg ik wel hoi. Nou ja, graag of niet.

En herkenbaar over de onzekerheid of je in het echt tegenvalt. Ik heb wat dat betreft een rare relatie, want enerzijds vind ik mijzelf minder leuk op de foto's en leuker in het echt en vaak ook weer het tegenovergestelde :?: Tot nu toe ben ik meestal leuk gevonden, een paar niet, maar hen vond ik dan ook niet leuk :hihi: Ach ja, je weet dat er eenmaal genoeg mensen zijn die jou niet leuk vinden en jij hen ook niet. Focus op het positieve en realistische is wat mij helpt.

@Jempo
Ik had niet anders verwacht nu we allemaal op WA zitten :rofl: Ik moet ook zeggen dat ik niet veel te melden heb....Oké, gisteren een onverwachte date gehad na een paar uur kletsen. Was leuk :hihi:

@Max
Gewoon niet doen dan. Je gevoel volgen is nooit een slecht ding. Kan leuk zijn, doelbewust voor sex gaan. Heb het 1x gedaan, maar dat is het ook niet voor mij. Merk toch dat een sexscharrel of een level hoger: fwb mij beter ligt. Je kan ook met hem afspreken of het klikt en dan sex hebben.

@Wriemeltje
:hug: Wat een verhaal! Ik vind het fijn voor je dat je je verhaal gedaan heb hier. Nu ben je het kwijt en gelukkig dat je inziet dat dit gewoon ronduit een klootzak eerste klas is.
Je hebt er niks aan, maar ik vind wel dat jullie een relatie hadden. Als je lief en leed deelt met elkaar, zo close bent als je zegt dat jullie waren, dan is het een relatie. Dat hij het niet zo wil noemen betekent niet dat het niet zo is. Ik weet niet hoe je het ziet, maar hij heeft in mijn beleving jou op een zekere afstand, van het domme gehouden . Dat is geen liefde.

En die chick....Die wilde gewoon een zaaddonor of een relatie met de vader van haar kind, maar in ieder geval ook koekoek :bonk: En dat hij hierin meeging :bonk: :bonk:

Ik hoop dat je dit snel achter je kan laten.
Wat erg Wriemeltje! :hug:
Oooh wriemeltje, wat een l*l!
Wriemeltje, wat een verhaal.... Ik wens je heel veel kracht :hug:

En het zal nu slechts een hele kleine troost zijn maar het wordt beter.... Ik ben een goed jaar geleden ook bedonderd en gedumpt maar ben nu op alle fronten beter af dan tijdens mijn relatie.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
@Missmadame
Hoe is het bij/met jou?
@ Dreamchild
dankje

@ Bucephela
Ik sta op foto's gewoon zoals ik in het echt ben, maar pukkeltjes e.d. vallen dan niet op... "meisje, wat ben je lelijk van dichtbij" :P. Jammer genoeg heb ik door stress de laatste tijd een slechte huid.

Ja, dat naturel hoor je veel van mannen. Maar wanneer ik eens wat extra's op deed voor een feestje ofzo, kreeg ik van mijn ex weleens te horen, 'waarom doe je dat nooit voor mij?'. Best dubbel dus.

@Jempo
Ik laat mezelf echt zien, maar ben gewoon onzeker daarin. Ik weet niet goed wat mannen van mij vinden, die mij in het echt zien... maargoed, is denk ik ook heel persoonlijk.

@Lovestar
Haha, ja ook soms denk ik dat ik in het echt leuker ben dan op een foto... is heel wisselend.
@Wriemeltje
Wat naar voor je zeg. Hij heeft zichzelf behoorlijk in de nesten gwerkt, op allerlei gebieden eigenlijk

@Max
Kan ik me voorstellen dat je daar moeite mee hebt. Voor mij geld hetzelfde. Ik moet iemand toch wel vaker hebben gezien, denk ik. Maarja ik heb "maar" met 3 verschillende mannen het bed gedeeld.
Ik denk dat je gewoon nog even heel wat ervaring op moet doen met daten... op een gegeven moment weet je wel wat je allemaal in huis hebt (ook qua looks) en ga je het meer omdraaien: heeft deze man iets toe te voegen aan mij? ipv denken: vind hij me wel leuk genoeg?
@Jempo
Inderdaad, niet zo met mezelf bezig zijn... maar vooral met wat ik van die ander vind :)
https://www.youtube.com/watch?v=xy11Tjxz97A

Het is weer Husseytijd! :jump:
Wriemeltje :hug:
Wriemeltje, wat pittig! wees even aardig voor jezelf en laat het nieuws zakken.
Heel veel sterkte voor jou.

Jempo, inderdaad hè, behoorlijk kansloos.

Cherokee, je hebt pb.
Mats ik heb je pb gestuurd. Ik had de jouwe niet ontvangen
Ik moet je teleurstellen Cherokee, niets ontvangen.
Nieuwe poging gedaan..
Mats ik heb jou ook een PB gestuurd
Rich as a jew, hung like a moose...
Weer niks ontvangen mats. Ik doe ook een poging.
@chero....heb je nog een PB gestuurd...poging 3...heb je mijn 06-nummer nu gekregen??
noppes
Geen pb's ontvangen, jullie ook niet? heel bijzonder...

Weer een poging gedaan en anders stop ik er mee voor vanavond.
Jemig Wriemeltje...wat een verhaal. Je zult je behoorlijk bedonderd voelen.
Je zult nog door allerlei fases heen gaan...ongeloof, woede, verdriet, wraak, en uiteindelijk berusting en het besef dat je beter af bent zonder hem. Het ligt volledig aan hem...zoals ik het lees heb jij niets gedaan om dit te overkomen...
Ik heb ook iets meegemaakt en kan je zeggen... het komt goed... kleine troost, het zal tijd nemen... maar het komt goed!

Oh en mijn GTST Tinder match heb ik er weer afgegooid, vond hem toch niet zo leuk...
noppes
Max ik had de jouwe gekregen. Van mats nog steeds niks ....
Mats, anders stuur je mij een bericht?
Done, ben benieuwd.
Wriemeltje, ik heb hetzelfde meegemaakt twee jaar geleden. Ik dacht dat ik iets aan het opbouwen was maar toen bleek hij een andere vrouw zwanger gemaakt te hebben. Er zat helaas nog veel meer fout maar ik weet nog hoe ik me toen voelde. Stom genoeg ben ik daarna nog met hem doorgegaan en mezelf volledig kwijtgeraakt. Nu alweer een tijd alleen en proberen alles los te laten.
Veel sterkte, ik weet hoe je je voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven