Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
zondag 2 juli 2017 om 17:50

zondag 2 juli 2017 om 18:13

zondag 2 juli 2017 om 19:00

Welkom weer! Ja dat stil blijven na een match verbaas ik mij ook regelmatig over. Als ik diegene ben die match, dan zeg ik wel hoi. Nou ja, graag of niet.
En herkenbaar over de onzekerheid of je in het echt tegenvalt. Ik heb wat dat betreft een rare relatie, want enerzijds vind ik mijzelf minder leuk op de foto's en leuker in het echt en vaak ook weer het tegenovergestelde

@Jempo
Ik had niet anders verwacht nu we allemaal op WA zitten

@Max
Gewoon niet doen dan. Je gevoel volgen is nooit een slecht ding. Kan leuk zijn, doelbewust voor sex gaan. Heb het 1x gedaan, maar dat is het ook niet voor mij. Merk toch dat een sexscharrel of een level hoger: fwb mij beter ligt. Je kan ook met hem afspreken of het klikt en dan sex hebben.
@Wriemeltje

Je hebt er niks aan, maar ik vind wel dat jullie een relatie hadden. Als je lief en leed deelt met elkaar, zo close bent als je zegt dat jullie waren, dan is het een relatie. Dat hij het niet zo wil noemen betekent niet dat het niet zo is. Ik weet niet hoe je het ziet, maar hij heeft in mijn beleving jou op een zekere afstand, van het domme gehouden . Dat is geen liefde.
En die chick....Die wilde gewoon een zaaddonor of een relatie met de vader van haar kind, maar in ieder geval ook koekoek

Ik hoop dat je dit snel achter je kan laten.
zondag 2 juli 2017 om 19:11
Wriemeltje, wat een verhaal.... Ik wens je heel veel kracht 
En het zal nu slechts een hele kleine troost zijn maar het wordt beter.... Ik ben een goed jaar geleden ook bedonderd en gedumpt maar ben nu op alle fronten beter af dan tijdens mijn relatie.

En het zal nu slechts een hele kleine troost zijn maar het wordt beter.... Ik ben een goed jaar geleden ook bedonderd en gedumpt maar ben nu op alle fronten beter af dan tijdens mijn relatie.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
zondag 2 juli 2017 om 20:31
@ Dreamchild
dankje
@ Bucephela
Ik sta op foto's gewoon zoals ik in het echt ben, maar pukkeltjes e.d. vallen dan niet op... "meisje, wat ben je lelijk van dichtbij"
. Jammer genoeg heb ik door stress de laatste tijd een slechte huid.
Ja, dat naturel hoor je veel van mannen. Maar wanneer ik eens wat extra's op deed voor een feestje ofzo, kreeg ik van mijn ex weleens te horen, 'waarom doe je dat nooit voor mij?'. Best dubbel dus.
@Jempo
Ik laat mezelf echt zien, maar ben gewoon onzeker daarin. Ik weet niet goed wat mannen van mij vinden, die mij in het echt zien... maargoed, is denk ik ook heel persoonlijk.
@Lovestar
Haha, ja ook soms denk ik dat ik in het echt leuker ben dan op een foto... is heel wisselend.
dankje
@ Bucephela
Ik sta op foto's gewoon zoals ik in het echt ben, maar pukkeltjes e.d. vallen dan niet op... "meisje, wat ben je lelijk van dichtbij"

Ja, dat naturel hoor je veel van mannen. Maar wanneer ik eens wat extra's op deed voor een feestje ofzo, kreeg ik van mijn ex weleens te horen, 'waarom doe je dat nooit voor mij?'. Best dubbel dus.
@Jempo
Ik laat mezelf echt zien, maar ben gewoon onzeker daarin. Ik weet niet goed wat mannen van mij vinden, die mij in het echt zien... maargoed, is denk ik ook heel persoonlijk.
@Lovestar
Haha, ja ook soms denk ik dat ik in het echt leuker ben dan op een foto... is heel wisselend.
zondag 2 juli 2017 om 20:38
@Wriemeltje
Wat naar voor je zeg. Hij heeft zichzelf behoorlijk in de nesten gwerkt, op allerlei gebieden eigenlijk
@Max
Kan ik me voorstellen dat je daar moeite mee hebt. Voor mij geld hetzelfde. Ik moet iemand toch wel vaker hebben gezien, denk ik. Maarja ik heb "maar" met 3 verschillende mannen het bed gedeeld.
Wat naar voor je zeg. Hij heeft zichzelf behoorlijk in de nesten gwerkt, op allerlei gebieden eigenlijk
@Max
Kan ik me voorstellen dat je daar moeite mee hebt. Voor mij geld hetzelfde. Ik moet iemand toch wel vaker hebben gezien, denk ik. Maarja ik heb "maar" met 3 verschillende mannen het bed gedeeld.
zondag 2 juli 2017 om 20:38
zondag 2 juli 2017 om 20:45
zondag 2 juli 2017 om 22:36
Jemig Wriemeltje...wat een verhaal. Je zult je behoorlijk bedonderd voelen.
Je zult nog door allerlei fases heen gaan...ongeloof, woede, verdriet, wraak, en uiteindelijk berusting en het besef dat je beter af bent zonder hem. Het ligt volledig aan hem...zoals ik het lees heb jij niets gedaan om dit te overkomen...
Ik heb ook iets meegemaakt en kan je zeggen... het komt goed... kleine troost, het zal tijd nemen... maar het komt goed!
Oh en mijn GTST Tinder match heb ik er weer afgegooid, vond hem toch niet zo leuk...
Je zult nog door allerlei fases heen gaan...ongeloof, woede, verdriet, wraak, en uiteindelijk berusting en het besef dat je beter af bent zonder hem. Het ligt volledig aan hem...zoals ik het lees heb jij niets gedaan om dit te overkomen...
Ik heb ook iets meegemaakt en kan je zeggen... het komt goed... kleine troost, het zal tijd nemen... maar het komt goed!
Oh en mijn GTST Tinder match heb ik er weer afgegooid, vond hem toch niet zo leuk...
noppes
zondag 2 juli 2017 om 23:04
Wriemeltje, ik heb hetzelfde meegemaakt twee jaar geleden. Ik dacht dat ik iets aan het opbouwen was maar toen bleek hij een andere vrouw zwanger gemaakt te hebben. Er zat helaas nog veel meer fout maar ik weet nog hoe ik me toen voelde. Stom genoeg ben ik daarna nog met hem doorgegaan en mezelf volledig kwijtgeraakt. Nu alweer een tijd alleen en proberen alles los te laten.
Veel sterkte, ik weet hoe je je voelt.
Veel sterkte, ik weet hoe je je voelt.