Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

10-05-2017 16:31 2999 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
:redrose: De stand van zaken
Wachten op start miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje
Prikken & slikken rojali
Wachten op cryo-tp Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4
In de wachtweken Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug)
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(29/41)
okt
2014
okt
2015
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) ICSI2 wachten op start
(sept)
VUmc
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH
IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x
IVF3 2 cryo's IVF1&2: NL
IVF3:Dusseldorf
Duufje
(39/43)
2013 Dec 2015 zeer slechte zaadkwaliteit
ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆
ICSI2 start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt ?
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
abusu
(39)
2014 2014 alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad
ICSI1 niet zwanger
ICSI2 verse tp niet zwanger
(1 cryo)
MCK
Animal2307
(36/36+)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) niet gelukt
IVF/ICSI3 wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp Dusseldorf
boulu
(?)
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w)
miillaa IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie IVF1.2 wachten op verder onderzoek
MevrouwStippel
(36/39)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
wachten op start
(±augustus '17)
AMC
Lilly53 verstoring LH, azoospermie ICSI1 wachten op start
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's ICSI2 start mei '17, 2e ronde aug'17? LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider
IVF1 wachten op start
(Sept)
Zizo
(33/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel
doces
(28/30)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit ICSI ICSI 1 mei '17 privé
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF
IVF2 wachten op start september
windmolen
(32/38)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI gehad IVF/ICSI1 eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos
rojali Okt 2015 Jul 2017 HSG gehad, verkleving door chlamidia IVF 1 ?
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar IVF/ICSI Start prikken 5/8
X
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
:heart: Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
:duckie: Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Miekje: een bruin streepje kan alles zijn: een innestelling, een beginnende menstruatie of een geknapt adertje bij in brengen Utro (al had ik dan rood bloed verwacht). Een menstruatie lijkt mij wat vroeg, 11 dagen na de punctie, maar het zou kunnen... Afwachten.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Boulu :high5: :yes: :cheer: :hello:
Super!!!!
piene1987 schreef:
30-06-2017 19:36
flipje ik denk nog steeds aan je hoor trouwens :rose: hoop op een lampje wonder haar embryo loopt onverklaar ook een week achter. ga ondertussen heel hard duimen lieverd!
Bij lampje was toch het vruchtje goed maar liep alleen de vruchtzak achter..? Toch?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Miekje, ik had gisteren ook een bruin streepje bij het afvegen. Verder geen enkele druppel bloed verloren. Ik heb vrijdag 23/06 de punctie gehad en maandag 26/06 de terugplaatsing. Ik probeer er maar niet te veel achter te zoeken. Stiekem hoop ik natuurlijk op een innesteling... Wachten, wachten, wachten...
Na een dag hard werken en nu eindelijk eens kunnen kijken, ga ik eerst juichen voor BOULU!! :cheer: :high5:
Gefeliciteerd Boulu en Boulu-man! Het lijkt me ook erg onvoorstelbaar!

Ik ga eerst de rest lezen en kom dan misschien nog wel terug, als er nog iets bijzonders is natuurlijk!
Ik gebruik nog utrogestan nu. Vanavond verder niets meer.... geen kramp. Dit is vager dan ik aankan grrr twijfel twijfel ik hou er niet van. Nu maar slapen
Ook bij mij kwam menstruatie door tijdens gebruik utrogestan op dag 10-11 na punctie. (Bij meerdere tp zelfs) Dus het kan. Hoop het niet voor je. Ik duim voor je.

In dd vonden ze dit trouwens ook erg snel en vreemd... mijn Wachtweek was telkens maar 1 week hierdoor...
Hoe is het nu Miekje?

Hoe is het met Animal, Doces en Sofie op het wachtbankje?

Flipje, ik denk veel aan je. Hopelijk heb je ondanks alle onzekerheid een fijn weekend met veel afleiding (en voorbereidingen voor jullie bruiloft?).
Weija, Hier gaat het goed op het wachtbankje. Ik voel van alles in mijn buik wat ik niet kan plaatsen, maar of dat aan de medicatie ligt of niet, weet ik niet zo goed. En eigenlijk heeft het toch geen zin om me er druk over de maken, dus doe ik dat maar ook niet.

Dazzle, ik heb in mijn natuurlijke cyclus 1-3 dagen spotting voor ik ongesteld wordt. Vonden ze in DD ook niet "normaal" en ik heb nu neusspray suprefact gekregen om de LF te ondersteunen. Zou maar zo zijn dat jij dat ook krijgt. Of misschien moet je wel meer bolletjes gebruiken? Of willen ze het progesteron gaan meten?

Nogmaals een knuffel voor Flip en Flipman... En ik blijf hopen op een wonder. Hopelijk hebben jullie wat afleiding, hoewel ik me voor kan stellen dat je nu geen zin hebt om dingen voor jullie bruiloft te regelen.
Die spotting heb ik ook. Dat zei dd idd ook dat dat eigenlijk niet hoort. En in Nederland trouwens ook. Schema medicijnen krijg ik nog te horen. Na uitslag onderzoeken.
Weija, ik vind het spannend. Ik zou zo graag IETS weten... Ik hoop op een goede uitkomst, maar meteen de eerste poging raak zou misschien te mooi zijn om waar te kunnen worden...
Oh dames wat is die wachtbankje toch spannend! Animal jij staat er lekker nuchter in. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen. Knap hoor. En Miekje, wat maakt dan het bloedverlies het onzeker en spannend zeg. Ik duim zo voor jullie dat het raak is!

Mijn hormonale bui gaat lekker door. Ik barste vanochtend in tranen uit in de supermarkt toen ik ontdekte het boodschappenlijstje vergeten te zijn. O_O :bonk: Alsof dat zo verschrikkelijk is. :rofl:
Animal, oh wanneer mag je testen? Zo spannend dat wachten, maar goed dat je er rustig onder blijft!

Zizo, hahaha die hormonale buien herken ik zo erg :D , als er een klant op het werk iets op een 'bottere' manier zegt voel ik me meteen aangevallen en kan ik wel beginnen huilen terwijl ik er anders zo zwaar niet aan til!

Miekje, je niet laten gekmaken door wat bloedverlies, kan inderdaad vanalles zijn! Nog niet wanhopen!

Doces, jij dus ook in afwachting... al bijna een weekje na de terugplaatsing! Ga je testen of ga je bloed laten trekken of.. ? Mijn man heeft liever dat ik geen test doe op 2 weken na terugplaatsing, maar ik ken mezelf ... :-$

Ik zit nu ook aan de utrogestan maar vind het maar niets.. 3 keer per dag zo'n bolletje, maar merkte vanmorgen al dat die er precies terug was uitgekomen (sorry voor de details), dacht nochtans echt dat ik het diep genoeg gestoken had, maar goed, hopelijk is dat niet te erg!

Ze belden me trouwens vanmorgen van het ziekenhuis met het goede nieuws dat alle 9 eicellen bevrucht zijn!! En ik panikeerde eerst nog dat er 'maar 9' eicellen waren! Ze leken het zelf ongelooflijk te vinden en klonken ook heel blij met mij mee :-D dus ik ben blij!! Maandag terugplaatsing en dan weet ik ook hoeveel van de eicellen er verder delen en hoeveel we kunnen invriezen!!
Zizo heel fijn zo'n bui :facepalm:

Animal klinkt alsof je er nuchter in staat. Wel of niet wat voelen zegt helaas niet zoveel idd en het scheelt zo per persoon als je al wat voelt. Succes in de komende spannende week afwachten.

Doces het is ook onwijs spannend. Het zou heel fijn als het raak is voor je bij de allereerste poging (zeker gezien je medische geschiedenis) maar mocht het niet zo zijn heb je gelukkig ook nog cryo's als bonuspogingen.
Crosspost Selin. Wow wat een mooie score 9 bevruchtingen!!!! Op naar de tp as maandag en hopelijk een stel mooie cryo's. Worden de embryo's bij jullie op dag 3 of dag 5 ingevroren?
Allereerst boulu gefeliciteerd met de goede echo! ik begrijp dat het nog steeds pril en onzeker is maar dit is weer een hele flinke stap in de goede richting.

Animal wat fijn dat er gewoon twee embryo's in je buik zitten. Ik doe eens gek en hoop dat ze allebei uitgroeien tot gezonde blakende baby's.

Flipje ook hier wordt enorm veel aan je gedacht en against all odd's ook voor je geduimd. Ik voel zo met je mee en vind het zo verrekte oneerlijk en klote. Je verbaast me telkens weer waar je de kracht en de moed vandaan blijft halen dus ik hoop stilletjes op een wonder of dat je alsnog in de toekomst de kracht vind om door te gaan.

Doces mss zit jij nu eens aan de goede kant van de statistieken en heb je geluk dat het de eerste poging raak is. Ik hoop het onwijs voor je.

Ohhh zizo toch. Sorry maar het klinkt zo aandoenlijk en schattig. Ik zie je al staan daar. En is je hoofd ook zo wattig dat je niet kan onthouden welke boodschappen je wilde of is het toch gelukt.

Dazzle wat fijn dat je met een goed gevoel voor DD kan kiezen. Wel vervelend dat je voor het cellen onderzoek nog even moet wachten. Maar ik begrijp de keuze om de omstandigheden zo optimaal mogelijk te maken. Wij hebben ook voor extra wachten gekozen en ik ben daar nu achteraf erg blij om. Ik wil in dit traject alles op alles zetten en niet naderhand denken had ik maar.

Miekje wat is het spannendddd. Ik hoop dat het innestelingsbloed of weet ik veel wat was. Sofie ik duim uiteraard ook voor jou.

De wachtbank lijkt me heeel spannend maar wel eindelijk zo dat je een kans maakt op een zwangerschap. Ik hoop dat ik er ook ooit op kom te zitten.

Mijn hoofd is nogal wattig en de tabel is volgens mij niet helemaal up to date. Dus sorry als ik dingen vraag die niet kloppen of die een paar pagina's geleden gezegd zijn...

Maar Angel had toch een positieve test toch? Hosta hoe gaat het met jou? En naar Millaaa ben ik ook benieuwd. Volgens mij heb ik haar al erg lang niet gelezen.

Duufje, abusu, Fruity en Weija ik hoop dat jullie snel ook weer op de wachtbank zitten.
Selin, wat een topscore! Is het IVF of ICSI geworden? Op naar maandag!
Ik mag volgende week zondag testen.

Zizo, ik had ook niet verwacht dat ik er vrij relax onder ben. De andere 2 x was ik ook veel zenuwachtiger, maar ik "ken" het nu natuurlijk al een beetje. En vond de laatste week vooral erg spannend. Morgen ga ik al de laatste week in. Gaat lekker snel zo :-) Iedereen vraagt aan mij of ik me wel goed voel etc (behalve mijn man, die vraagt alleen of ik nog steeds wat voel...) Ik vraag me ondertussen af of ik er erg beroerd uit zie of zo. Heb wel een halve cup-maat extra en een opgezette buik. Dankzij de "vieze-kut-bolletjes" natuurlijk! Ik heb er eigenlijk geen andere benaming voor. Ik zet me er overheen en dien ze braaf toe, maar ik kan er nog niets prettigs aan ontdekken. Ik heb af en toe het idee dat er waterig vocht uit mijn vagina loopt. Ik "voel" het en mijn onderbroek is dan ook onder het inlegkruisje vochtig. Als ik hard zweet, is het vochtige patroon anders, dus ik denk dat het echt van vocht komt. Herkent iemand dat?
Sorry, maar ik moest wel lachen om jouw hormonale huilbui om het vergeten van het boodschappenlijstje. Uiteraard is het ontzettend onhandig en niet praktisch, want als je een beetje op mij lijkt, kun je de helft nog niet onthouden en zal je nog een keer terug moeten. Die vergeetachtigheid herken ik echt van de vorige keer. Ik heb nog nooit mijn huissleutels vergeten en net toen mijn man aan de ander kant van NL zat, mijn ouders 30 km verder op een feestje zaten, liet ik ze 's avonds met de laatste wandeling met de hond om 22.30 binnen liggen. Gelukkig wonen mijn schoonouders op 10 min rijden :-) MIjn man, ouders en schoonouders hebben bij voorbaat al aangegeven best elke week dit soort problemen om te willen lossen als ik zwanger zou zijn! We zien er de humor maar van in.
Nu ook al... heb ik mezelf naar het wachtbankje verplaatst, ben ik vergeten de tabel aan te passen... Ach ja... kan ook de leeftijd zijn hoor!

Doces, je hebt het hier vast meerdere keren gezien, maar het kan echt! Ik hoop het zo voor je meid! Natuurlijk wil je het graag weten, maar je zult nog even geduld moeten hebben.

Dazzle, gaven ze bij jou ook aan dat het probleem dan in de eerste helft van de cyclus moest zitten? Dat gaf Dr. S. bij mij aan. Ik weet alleen niet wat er dan fout gaat, ik heb niet doorgevraagd. Weet jij dat? Ik heb dat eigenlijk pas een paar maanden nadat we zijn gaan proberen. Daarvoor had ik het nooit. Ik denk dat ik 8 of 10 jaar geleden voor het laatst de pil heb geslikt, dus daar ligt het niet aan.
Welke bloedonderzoeken hebben ze gedaan? Bij IVF 1 hadden jullie wel een superscore met embryo's. Enig idee waarom het resultaat daarvan bij IVF2 zo tegenviel?

Weija, ontdooien ze bij jullie er net zo lang 1 tot het goed gaat? Of moet je een maand wachten als het ontdooien niet goed gegaan is?
Hé, hoe kan dat nou. Ik heb geprobeerd alle namen vetgedrukt te zetten en het is bij niet 1tje gelukt :confused:

Ben ik trouwens de enige hier die bij het AMC onder behandeling is?
Ik heb wat specifieke vragen over het protocol en de informatiemiddag en het inplannen van de behandeling daarna.

Dank jullie wel voor alle lieve en steunende reacties dames. We staan 17 augustus ingepland voor de informatiemiddag. En voor zover ik begrijp uit de folder moet ik daarvoor met de pil starten en wordt dan gelijk de ICSI behandeling in overleg met mij ingepland. Ik krijg die dag prik instructie, er wordt bloed geprikt, mogelijk ook een echo gemaakt en ik krijg een koelbox vol hormonen mee :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Eindelijk beginnen. Ik kan niet wachten. Ik ben zo opgelucht en blij om verder te kunnen. Ik heb besloten dat ik gelijk met het traject wil beginnen en niet ga wachten door de burn out waar ik in zit. Ik word in oktober 37 en ik ga niet mijn kansen laten afnemen door nog een halfjaar te wachten. Daarnaast voel ik me strijdvaardig en denk ik dat ik het wel aan ga kunnen.
Het gaat na een terugval in klachten van een paar weken ook weer beter nu. Ik wijt de terugval (en de burn out) voor een heel groot deel ook aan het traject, de operatie bij man en al de spanning daar rond.

Mijn man heeft nog wel een beetje last maar het gaat al beter. Hij heeft alleen blue ball's. :proud: We zitten er maar een beetje grapjes om te maken. Ik ben hem zo dankbaar voor al het prikken en zo blij dat hij ook heeft ingestemd met de operatie.
Het lijkt me niet niks voor een man en dan heeft hij eerder ook al de hersteloperatie ondergaan.
Hij moet nog een maand blijven prikken en dan na 2-4 weken niet prikken moet hij bloed laten prikken om zijn testosteron te meten. Morgen avond gaat hij weer aan het werk, een aantal nachtdiensten op rij.
Wat een mooi nieuws Selin. Wat een topscore zeg!
O het kan altijd erger.... wat n dag!
Mijn auto total loss (geen gewonden) en ik stond al op huilen.... Dus net met mama aan de tel maar ff de boel laten lopen. Nu dus vette hoofdpijn. Heel onhandig omdat ik ipv ov komende week paar keer met auto zou gaan ivm laatste spullen mee van werkplek.

Spotting heb ik soms eerder gehad begin dit jaar. Eerder nooit. Overigens vandaag gelukkig nog geen bruin of rood te zien. Ook geen kramp. Borsten doen veel minder pijn dan eerder deze week dat vind ik verdacht en verontrustend.
En dus hoofdpijn maar dat komt van huilen.

Het huis is een bende....
Ik heb samengevat dus niet zo'n leuke dag en het is pas half 3 :-(
Selin wat goed nieuws! Dat is echt een topscore!

MwStippel: ik vind het zo fijn voor jullie dat er zaad is ingevroren. Fijn dat jullie grapjes kunnen maken over de blue balls. Klinkt wel erg pijnlijk hoor! Brrr!
Ik snap ook heel goed dat je direct door wilt, ondanks je burn-out. Misschien kan het je ook wel wat helpen om van je burn-out te herstellen als het traject succesvol verloopt. Al is het emotioneel ook erg zwaar en gaat het helaas ook gepaard met veel teleurstellingen. Ik heb geen ervaring met een burn-out, dus hopelijk zeg ik niks verkeerds, maar ik hoop echt dat je weer op de weg vooruit komt.
Overigens ben ik niet onder behandeling bij het AMC.
Bij mijn zkh was de voorlichting erg chaotisch. Erg ging vanalles mis. Ik kreeg een tas met medicijnen waar een deel ontbrak en niet klopte. Gelukkig had ik dat direct door omdat ik ook in het andere zkh bij iui ook hormonen heb gebruikt en dingen herkende. Bovendien was het bloedheet die dag en hadden ze geen koeltasjes. Gelukkig hadden wij geen prikinstructie nodig en wonen wij in de buurt en kon het thuis snel in de koelkast.

Animal, Haha jij ook al van die domme acties! Lieve reactie van je man en familie.
Ik heb het redelijk goed gedaan met de boodschappen. Vriendlief haalt de ontbrekende spullen nog op. De schat.
Och Miekje! Wat zielig voor je! :hug:
Miekje, wat een rotdag meid! Soms kan echt alles even tegenzitten... :hug: Gelukkig geen spotting meer! Je bent nog in de race, ik blijf duimen voor je

Doces, herkenbaar. Ik heb toch al littekens op mijn buik vanwege de endo operaties, ze hadden best een kijkgaatje mogen maken van mij :P Het is gewoon ontzettend spannend. Durf je eerder te testen denk je?

Zizo, ohjee ook hier zijn die hormonale buien heel herkenbaar. Ik was een keer ontroosbaar omdat ik vergeten was mijn favo nieuwe shirtje in de was te doen. Dikke dikke tranen. Is het nog goed gekomen met de boodschappen? Of kwam je uit ellende gewoon met een berg chocolade thuis? :D

mvstippel, fijn dat er meteen een icsi ingepland kan worden na de intake. En humor is heel belangrijk, zeker als je straks gek gaat doen van de hormonen ;)

Boulu, hoe is het nu? Al een beetje het goede nieuws laten inwerken? :)

Selin, top 9 bevruchtingen! Super score! Ik had ook 9 bevruchtingen dus hoop dat je mij achterna gaat. Straks eentje warm in je buik en een paar in de vriezer. Ik duim voor je!

Verder fijn weekend voor iedereen, ik duim voor iedereen op het gezellige drukke bankje :heart:
Reageer ff kort:
Selin woww wat een prachtige score!! 9 bevruchtingen!
Zizo haha ik lag dubbel van je.
Och Miekje wat een rot dag zeg. Sterkte!
Flipje denk aan je meid..

Ik heb net mn eerste lucrin spuit gezet..de plek waar ik heb gezet jeukt enorm..herkent iemand dit?
Shine bright like a diamond
Animal2307 schreef:
01-07-2017 14:09
Weija, ontdooien ze bij jullie er net zo lang 1 tot het goed gaat? Of moet je een maand wachten als het ontdooien niet goed gegaan is?
Gelukkig gaan ze bij ons door totdat er één goed ontdooid is. En aangezien er nog 5 cryo's op voorraad zijn, maak ik mij eigenlijk geen zorgen of de tp wel doorgaat.
Wat grappig (en lastig) dat je zo vergeetachtig wordt door de hormonen. Die bijwerking had ik nog niet eerder gehoord (zwangerschapsdementie dan weer wel). Ik merk ook dat het erg per ronde verschilt welke bijwerkingen je hebt.

Miekje wat fijn dat de spotting niet doorzet. Maar wat een rotdag. Sterkte!

Diamond bij mij jeukt het altijd wat als ik vloeistof heb ingespoten (ongeacht welke vloeistof), maar als het heel erg jeukt of je uitslag krijgt dan zou ik zeker even met je ziekenhuis bellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven