Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 3 juli 2017 om 22:13
Wij hadden een gymleraar die vreemd dit. Hadden we totaal niet door.Eleonora-2 schreef: ↑03-07-2017 22:10Drie vriendinnen van mij op de havo deden het in het laatste jaar met dezelfde leraar.
Een van de drie is nog steeds met hem samen. Maar ten tijde van dat gerotzooi was hij getrouwd.
maandag 3 juli 2017 om 22:17
Hier les gehad van (wat later bleek) een pedo die zich voor deed als 14 jarige knul om met andere 14 jarige knulletjes af te spreken. Internet was toen nog niet eens helemaal gemeengoed. Brrr.
En 1 tienerzwangerschap van een grietje die toch al was blijven zitten.
En 1 tienerzwangerschap van een grietje die toch al was blijven zitten.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 3 juli 2017 om 22:17
Wiki ook 85
maandag 3 juli 2017 om 22:19
George Orwell
maandag 3 juli 2017 om 22:44
holy shit. Tijden zijn wel veranderd zeg. Dat gebeurt toch nu niet meer, of hooguit in het geniep?Eleonora-2 schreef: ↑03-07-2017 22:10Drie vriendinnen van mij op de havo deden het in het laatste jaar met dezelfde leraar.
Een van de drie is nog steeds met hem samen. Maar ten tijde van dat gerotzooi was hij getrouwd.
maandag 3 juli 2017 om 22:54
Waarom waren het altijd de gymleraren en de leraren Nederlands die hun handen en andere lichaamsdelen niet thuis konden houden? De eerste categorie was vooral echt eng, de tweede categorie werd eerder echt verliefd en ging relaties aan met leerlingen.
Herkenbaar?
Herkenbaar?
impala wijzigde dit bericht op 03-07-2017 22:55
4.78% gewijzigd
.
maandag 3 juli 2017 om 22:55
Dit gebeurde ook in het geniep.
Maar drie meiden, vriendinnen van elkaar ook nog.
Er werden er twee loslippig.
Het zal vast nog steeds gebeuren. Toen was het ook niet normaal of zo.
Ik was zelf een jaar ouder en vond het maar smoezelig.
maandag 3 juli 2017 om 22:56
Ja bij ons was het ook de leraar Nederlands.
En de handtastelijke was de handenarbeid leraar.
maandag 3 juli 2017 om 22:57
De handtastelijke gymleraar herken ik meteen. Qua relaties met leerlingen maakte het niet zo veel uit welk vak de heren doceerden (het waren bij mijn weten wel altijd heren).
maandag 3 juli 2017 om 23:10
Nee dat niet. Maar de gymleraar was handtastelijk. Jaren en jaren later, toen mijn zoon op dezelfde school zat als ik, werd ie geschorst. Toen werden de meiden mondiger. Wij hadden niet door dat het niet oké was.MoirenPhae schreef: ↑03-07-2017 23:04Er waren bij mij op school echt geen relaties tussen docenten en leerlingen.
maandag 3 juli 2017 om 23:30
Bij mij wel.MoirenPhae schreef: ↑03-07-2017 23:04Er waren bij mij op school echt geen relaties tussen docenten en leerlingen.
Gelukkig.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.