Stamcafe XXXI
maandag 3 juli 2017 om 18:11
Nee, ik vind dat mijn katten zeker lekker ruiken!! Misschien niet naar rozen
Wat eten jullie straks? Ik word niet verwend, ik moet later koken...naja koken, kip uit de oven, pasta en salade.
Prrrr, mauw miawwwww.
maandag 3 juli 2017 om 18:14
dolfje schreef: ↑03-07-2017 17:59Jane ik heb ook prikkelbare darmen. De laatste tijd heel veel last van.
Welk dieet weet ik nog niet, ik ben toen met Sonja Bakker 20 kilo afgevallen die er nu weer dik bij zit dus ik moet iets blijvends veranderen aan mijn eetpatroon maar ben er nog niet goed achter hoe of wat.
Prikkenbare darmen is echt vervelend vooral als je niet oppast met wat je eet. Ik past helaas tevaak niet op
wat ik eet dus regelmatig zit ik krom van mijn onrustige darmen.
En succes met afvallen! (Ik wou afwassen typen)
Prrrr, mauw miawwwww.
maandag 3 juli 2017 om 19:10
Lidmaatschap bibliotheek staat ergens op mijn to-do vanwege cursussen die je dan kunt doen....
Vandaag maar eens begonnen aan de gratis versie. https://vakantiebieb.nl/ Mijn virtuele boekenkast wordt vanzelf weer leeggehaald op of na 31 augustus. Nee ik heb geen aandelen en ben ook geen auteur
Vandaag maar eens begonnen aan de gratis versie. https://vakantiebieb.nl/ Mijn virtuele boekenkast wordt vanzelf weer leeggehaald op of na 31 augustus. Nee ik heb geen aandelen en ben ook geen auteur
maandag 3 juli 2017 om 19:46
Vanavond at poes haar brokken of ze nooit andere had gehad. Misschien was het kotsen toeval. Het was ook niet heel veel per keer, maar wel 4 of 5 keer dus. Ik weet het niet. Maar nog 1x kotsen is exit brok.
Mijn ogen doen gewoon zeer omdat ik zo moe ben. Ik zit er aan te denken toch maar weer eens bloed te laten prikken. Alhoewel ik niet veel hoop heb dat het iets op gaat leveren. Ik zou zo graag een paar dagen (of 1!) vrij zijn, maar ik moet nog een paar weken wachten.
Vanmorgen zou ik tussen mijn werk door een planning maken omdat ik nog zo veel moet. Maar ik heb nog zo weinig van de zon kunnen genieten dat ik een half 'pauze' heb genomen en foto's heb gemaakt.
Mijn ogen doen gewoon zeer omdat ik zo moe ben. Ik zit er aan te denken toch maar weer eens bloed te laten prikken. Alhoewel ik niet veel hoop heb dat het iets op gaat leveren. Ik zou zo graag een paar dagen (of 1!) vrij zijn, maar ik moet nog een paar weken wachten.
Vanmorgen zou ik tussen mijn werk door een planning maken omdat ik nog zo veel moet. Maar ik heb nog zo weinig van de zon kunnen genieten dat ik een half 'pauze' heb genomen en foto's heb gemaakt.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:11
Goeiemorgen! Beter geslapen dan de voorgaande nachten, dus wie weet wordt het nog wat vandaag! Gistermiddag is er toch het één en ander gelukt in Excel, met een omweggetje. Dus vandaag weer vol goede moed verder. Maar Exel blijft stom.
Ik heb sinds een jaar of wat ook last van prikkelbare darmen, maar ik kan eigenlijk maar één etensdingetje aanwijzen waar ik duidelijk op reageer, en dat is makkelijk te vermijden. Ik reageer dan wel weer vrij heftig op stress, blijkt. Iets minder makkelijk te ontlopen, helaas.
Werk ze iedereen vandaag!
Ik heb sinds een jaar of wat ook last van prikkelbare darmen, maar ik kan eigenlijk maar één etensdingetje aanwijzen waar ik duidelijk op reageer, en dat is makkelijk te vermijden. Ik reageer dan wel weer vrij heftig op stress, blijkt. Iets minder makkelijk te ontlopen, helaas.
Werk ze iedereen vandaag!
The owls are not what they seem
dinsdag 4 juli 2017 om 11:57
Goedemiddag vanuit de kantoorkoelkast! Kan je gericht solliciteren Aza? Als in 'heb je een interessante vacature gezien'?
Lady, ik heb ook vaak ruzie met Exel en lijk het ook gewoon niet te leren. Komt waarschijnlijk ook omdat ik dit soort dingen meteen over de schutting zwik richting handige collega
Lady, ik heb ook vaak ruzie met Exel en lijk het ook gewoon niet te leren. Komt waarschijnlijk ook omdat ik dit soort dingen meteen over de schutting zwik richting handige collega
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 4 juli 2017 om 12:00
Oh, ik kom even naar je zwaaien!-Puss-in-Bootz- schreef: ↑04-07-2017 11:54Mogguh
Ik ontbijt heerlijk met skyr, lijnzaad en frambozen. En koffie, veel koffie![]()
Vanmiddag naar Robbie Williams in het Goffertpark en het lijkt een mooiweerdag te zijn![]()
![]()
Heel veel plezier, ik zie hier al de hele week borden staan met richtingaanwijzingen voor parkeerplaatsen etc. Wordt vast heel druk.
dinsdag 4 juli 2017 om 12:06
dinsdag 4 juli 2017 om 12:09
Ja, ik heb een leuke vacature gezien. Dus dat komt goed.Oudblond schreef: ↑04-07-2017 11:57Goedemiddag vanuit de kantoorkoelkast! Kan je gericht solliciteren Aza? Als in 'heb je een interessante vacature gezien'?
Lady, ik heb ook vaak ruzie met Exel en lijk het ook gewoon niet te leren. Komt waarschijnlijk ook omdat ik dit soort dingen meteen over de schutting zwik richting handige collega![]()
Althans, dit is de enige die ik gezien heb.
dinsdag 4 juli 2017 om 12:10
dinsdag 4 juli 2017 om 12:11
Haha, dan vliegen de slipjes weer in het rond.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑04-07-2017 12:07Ja 65.000 mensen geloof ik. Zullen wel voornl 40+ dames zijn![]()