Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 juli 2017 om 13:15
Ha! Dat dacht je!Renaissance_ schreef: ↑05-07-2017 13:16Ja, dat heb ik maar even niet genoemd. We moeten de ballotagecommissie echt even een beetje uit de wind houden. Bij die andere groepjes is het toch "the more the merrier".
woensdag 5 juli 2017 om 13:16
Ja, dat heb ik maar even niet genoemd. We moeten de ballotagecommissie echt even een beetje uit de wind houden. Bij die andere groepjes is het toch "the more the merrier".
woensdag 5 juli 2017 om 13:17
woensdag 5 juli 2017 om 13:19
Dus je neemt wel de moeite om een ps die er niet stond aan een eerdere post toe te voegen, zodat je daarna kan zeggen dat er in die eerdere post wel een antwoord stond op een niet beantwoorde vraag door middel van de teruggeplaatste verwijderde ps, waardoor mijn opmerking over de niet beantwoorde vraag met terugwerkende kracht beantwoord is.
Maar gewoon de vraag beantwoorden was te veel moeite begrijp ik?
woensdag 5 juli 2017 om 13:20
woensdag 5 juli 2017 om 13:20
woensdag 5 juli 2017 om 13:22
Ik bij mijn blije witte propje.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 5 juli 2017 om 13:22
SallySpectra schreef: ↑05-07-2017 13:17Heb je nou echt niet door dat je een beetje ziekelijk gedrag vertoont?
Beetje?