Stamcafe XXXI
donderdag 6 juli 2017 om 10:37
Dank jullie wel.
Hun, familieleden hebben al gevierd met zoon zonder mij
ik moest werken.
Mijn ouders en zoon lusten niet alles dus het is even puzzelen qua restaurants
dus ik denk dat we vanavond gewoon Indiaasfood ga bestellen.
Stammers die niet van mosselen houden, lusten jullie wel oesters?
Hun, familieleden hebben al gevierd met zoon zonder mij
Prrrr, mauw miawwwww.
donderdag 6 juli 2017 om 10:39
Lusten wel ja.Jane-Ice schreef: ↑06-07-2017 10:37Dank jullie wel.
Hun, familieleden hebben al gevierd met zoon zonder mijik moest werken.
Maar die heb ik nooit ontleed.
donderdag 6 juli 2017 om 10:45
Lijkt me een goed plan Jane. Iedereen bestelt wat hij of zij lekker vindt en kan al het andere proeven. Gezellig in de tuin. Veel leuker dan in een restaurant!
En ook voor oesters mag je me wakker maken! Rauw met een beetje peper of kort gegrild of gestoomd of gegratineerd.... Man blieft ze niet maar maakt ze wel voor mij open. Dat lukt mij met mijn reumahandjes niet. Ik heb ooit heel gefrustreerd naar een dozijntje staan kijken. Ik kreeg ze met geen mogelijkheid open. Was ook nog eens zwaar hormonaal jankerig,.. De buurman bleek de redder!
En ook voor oesters mag je me wakker maken! Rauw met een beetje peper of kort gegrild of gestoomd of gegratineerd.... Man blieft ze niet maar maakt ze wel voor mij open. Dat lukt mij met mijn reumahandjes niet. Ik heb ooit heel gefrustreerd naar een dozijntje staan kijken. Ik kreeg ze met geen mogelijkheid open. Was ook nog eens zwaar hormonaal jankerig,.. De buurman bleek de redder!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 6 juli 2017 om 11:02
Dat is jammer, Jane! Maar in de tuin is ook heel gezellig en makkelijker zo te lezen.Jane-Ice schreef: ↑06-07-2017 10:37Dank jullie wel.
Hun, familieleden hebben al gevierd met zoon zonder mijik moest werken.
En op je laatste vraag: Nee.
anoniem_313781 wijzigde dit bericht op 06-07-2017 11:06
7.17% gewijzigd
donderdag 6 juli 2017 om 11:02
donderdag 6 juli 2017 om 11:10
Jane ik vind rauw eigenlijk het lekkerst. Puur of met wat peper of een beetje limoen. En met ijskoude bubbels erbij. Goh, ik was al niet heel geïnspireerd op het werk, maar nu wil ik helemaal alleen nog maar op een terrasje gaan zitten en allemaal lekkers bestellen! *grijpt zichzelf bij de lurven en de kladden en aan het werk*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 6 juli 2017 om 11:19
Oudblond schreef: ↑06-07-2017 11:10Jane ik vind rauw eigenlijk het lekkerst. Puur of met wat peper of een beetje limoen. En met ijskoude bubbels erbij. Goh, ik was al niet heel geïnspireerd op het werk, maar nu wil ik helemaal alleen nog maar op een terrasje gaan zitten en allemaal lekkers bestellen! *grijpt zichzelf bij de lurven en de kladden en aan het werk*
Hmmmmm. Ik wil het proeven!
Misschien ga ik morgen naar een goede vishandel.
En hou je in! Werkse
Knuf aan kittens
Prrrr, mauw miawwwww.
donderdag 6 juli 2017 om 11:27
Vandaag eten wij trouwens een pasta salade en gazpacho. Lekker koel en fris maar wel met wat pit erin.
Heb vanmorgen al gesport en ik werd na 20 minuten fietsen even niet goed daar zeg, zweten en misselijk. Gelukkig nu weer normaal.
Nu maar eerst eens even de gazpacho maken en dan nog wat was doen en lekker buiten zitten lezen voor ik eind van de middag moet werken.
Heb vanmorgen al gesport en ik werd na 20 minuten fietsen even niet goed daar zeg, zweten en misselijk. Gelukkig nu weer normaal.
Nu maar eerst eens even de gazpacho maken en dan nog wat was doen en lekker buiten zitten lezen voor ik eind van de middag moet werken.
donderdag 6 juli 2017 om 11:32
donderdag 6 juli 2017 om 12:40
Ik heb het huiswerk van zondag uitgesteld naar vandaag.
Maar de hotel-wifi doet het en het is nu in de ff-negeren-dan-nalezen-en-inleveren-fase
Blof op YouTube-shuffle dat dan weer wel. En een ventilator. Ben benieuwd tegen wat voor warmtemuur ik oploop als ik dadelijk op zoek ga naar een eettentje voor late lunch/vroege avondeten..........
Blof op YouTube-shuffle dat dan weer wel. En een ventilator. Ben benieuwd tegen wat voor warmtemuur ik oploop als ik dadelijk op zoek ga naar een eettentje voor late lunch/vroege avondeten..........