Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Ik ben even voor je gaan zoeken Impala. Het is al een heeeeeeel stuk terug blijkbaar op pagina 52. (Oeps!) :-$

Maar moesten er nog mensen zijn die net als Impala ongerust zijn over het wimperserum dan kunnen die op pagina 52 van dit topic terecht. Blijf daar even doorlezen want het is grondig geanalyseerd en genuanceerd. ;)
anoniem_304001 wijzigde dit bericht op 01-07-2017 18:12
0.77% gewijzigd
helena2 schreef:
01-07-2017 13:50
Hebben jullie het al over het indian clay-masker gehad? Dat is een pot met klei in poedervorm, wat je kunt aanmaken met water of appelazijn. Ik doe het laatste.
Ik heb hele grote porien op mijn neus en tot nu toe heeft niks geholpen om ze kleiner te maken. Maar dit wel! Ik geef toe dat het maar tijdelijk is, maar ik zie wel degelijk verschil.
Kennen jullie het?
Nee maar klinkt interessant!
MonicaG schreef:
01-07-2017 13:54
Benen ontharen: ik heb m'n epileerapparaat weggedaan, dat ding pakte alleen maar haren van >3 mm, heel fijn als je een bleke huid en donkere haren hebt, not.
Deze kost geen drol, is op 30 sec. gebruiksklaar, neemt ook de korte haartjes mee en spoel je gewoon af met warm water. Werkt trouwens ook prima voor wenkbrauwen:

Afbeelding
Wat is dat voor spul? Hoe vaak doe je dat?
Splinter dat is eigenlijk waxen zoals in een salon maar dan voor thuis. Heb er wel eens reclame van gezien.

Als je eens googled op "veet wax oriëntaals" kom je het zeker tegen.

Zelf ben ik niet voor waxen dus kan er verder niets over zeggen. :)
helena2 schreef:
01-07-2017 13:50
Hebben jullie het al over het indian clay-masker gehad? Dat is een pot met klei in poedervorm, wat je kunt aanmaken met water of appelazijn. Ik doe het laatste.
Ik heb hele grote porien op mijn neus en tot nu toe heeft niks geholpen om ze kleiner te maken. Maar dit wel! Ik geef toe dat het maar tijdelijk is, maar ik zie wel degelijk verschil.
Kennen jullie het?
Ja heb ik al eerder genoemd heb een pot in huis maar zoon gebruikt hem voornamelijk .
Werkt ook goed om een puistje uit te drogen, op je hele gezicht vind ik behoorlijk pittig daarna ook een knalrode kop.
anoniem_171074 wijzigde dit bericht op 01-07-2017 18:21
0.23% gewijzigd
En inderdaad Jitsie het serum is al eerder aan bod geweest merk dat er steeds meer producten genoemd worden die al eerder genoemd zijn.
Maar het topic is inmiddels zo groot dat bij lezen bijna niet meer te doen is ;)
Zoals iedereen inmiddels wel weet gebruik ik kokosolie als nachtcreme en heb ik sindsdien geen puistje meer gezien.

Maar vrijdagochtend had ik er toch plots 1 op mijn borst. (Moet ik ook maar eens kokosolie op gaan smeren dan) Ik heb er een druppel tee trea olie op gedaan en 's middags was de puist weg. Er zat enkel nog een rood plekje.

Dat werkt dus inderdaad goed. Is wel eens eerder gezegd in dit topic geloof ik. Maar nu kan ik dat dus bevestigen.
Alle reacties Link kopieren
Nu mijn haar wat korter is moet ik het stijlen met een stijltang. Ik gebruik nu een heat protection van Syoss. Hebben jullie nog andere tips? Het moet me haar niet vettig maken.
lisa198 schreef:
01-07-2017 19:24
Nu mijn haar wat korter is moet ik het stijlen met een stijltang. Ik gebruik nu een heat protection van Syoss. Hebben jullie nog andere tips? Het moet me haar niet vettig maken.
Ik gebruik die van de Lidl, ben er erg tevreden over en kost bijna niets!
Heeft iemand de gezichtsolie van Rituals al gebruikt?
En zo ja: is het wat?
lisa198 schreef:
01-07-2017 19:24
Ik heb hier een hele fijne spray voor van l'oreal. Mijn haar word er veel voller van en dat blijft ook echt even zitten. Is er in een volume versie, die heb ik, en een andere voor glad haar (stijltang denk ik). Ik vind hem heel fijn.
Afbeelding
En die indian clay:
Afbeelding

Daar krijg je inderdaad een rooie kop van, maar dat betekent wel dat het iets doet! En dat blijft maar een half uurtje hangen ;
(Dus niet vlak voor een feestje doen). Ik zie daarna echt beduidend kleinere porien op mijn huid.
Als je de azijn bij de klei doet, dan borrelt het ook helemaal. Ik vind dat er heerlijk uitzien! Lekker heksen :-)
Reviews zijn ook lovend! Google maar eens. Is volgens mij wel moeilij te verkrijgen jn nederland, aar voor 16 euro heb je een hele pot die echt heel erg lang meegaat.
helena2 schreef:
01-07-2017 22:46
En die indian clay:
Afbeelding

Daar krijg je inderdaad een rooie kop van, maar dat betekent wel dat het iets doet! En dat blijft maar een half uurtje hangen ;
(Dus niet vlak voor een feestje doen). Ik zie daarna echt beduidend kleinere porien op mijn huid.
Als je de azijn bij de klei doet, dan borrelt het ook helemaal. Ik vind dat er heerlijk uitzien! Lekker heksen :-)
Waar koop je deze?
Monica waar koop je die Veet? Online zie ik alleen zEngelse websites
Die Veet is idd wax die je in de microgolf opwarmt.
De strips en ev. geknoei kun je gewoon weer afspoelen met heet water.

Ik heb 'm toevallig gevonden bij Carrefour (Belgische supermarkt), kost ongeveer 8€.
Friet met mayo:
https://www.beautystuff.nl/winkel/aztec ... leem-454g/
Ik heb daar ook de fles appelazijn besteld, want ze raden aan het te gebruiken met biologische appelazijn met 'moeder'. Ik geloof dat het zo heet. Dan zijn er bepaalde bacterien nog aanwezig die effectief zijn op je huid. Ofzoiets...
Ik zie dat je die clay ook in de wallmart kan kopen. Over 4 weken ga ik naar Amerika koop ik hem daar.
Jitsie schreef:
01-07-2017 18:14
Splinter dat is eigenlijk waxen zoals in een salon maar dan voor thuis. Heb er wel eens reclame van gezien.

Als je eens googled op "veet wax oriëntaals" kom je het zeker tegen.

Zelf ben ik niet voor waxen dus kan er verder niets over zeggen. :)
Ah, bedankt. Misschien dat ik dat toch eens ga proberen, ook al ben ik niet zo'n fan van zelf waxen
Over 2 weken zit ik weer in België, dus dan even de Carrefour bezoeken!
Is er sinds zondag niets meer gepost??? ;)
Jammer, vind het zo leuk om hier te lezen haha. Ik was vorige week bij de Hema, toen heb ik even naar de wenkbrauwpen (van een pagina of 2 terug) gekeken. Ik vind dat hij geen superdunne streepjes zet. Ook niet dik ofzo, maar met een goed geslijpt potloodje kan ik echt mooie fijne streepjes zetten. Ik had getest op mn hand en de streepjes bleven er wel heel erg goed opzitten haha heel charmant maar dat is dus wel positief!

Ik ben ook online op zoek naar de Veet orientaalse wax, maar lijkt in Nederland niet echt verkrijgbaar.
Muisje, als je wil kan ik 'm wel voor je halen en naar je toezenden?
Muisje32 schreef:
05-07-2017 18:01
Is er sinds zondag niets meer gepost??? ;)
Jammer, vind het zo leuk om hier te lezen haha. Ik was vorige week bij de Hema, toen heb ik even naar de wenkbrauwpen (van een pagina of 2 terug) gekeken. Ik vind dat hij geen superdunne streepjes zet. Ook niet dik ofzo, maar met een goed geslijpt potloodje kan ik echt mooie fijne streepjes zetten. Ik had getest op mn hand en de streepjes bleven er wel heel erg goed opzitten haha heel charmant maar dat is dus wel positief!

Ik ben ook online op zoek naar de Veet orientaalse wax, maar lijkt in Nederland niet echt verkrijgbaar.
Bij de Hema waar ik was hadden ze 3 kleuren wenkbrauwpen. Een blonde, een lichtbruine/taupe en een donkerbruine.
Ik heb de taupekleurige gekocht, maar die is te donker voor mijn wenkbrauwen. Steekt te veel af bij mijn wit-grijze haar.
De "blonde" is te rood van tint.
Dus houd ik het maar bij mijn grijze wenkbrauwpotlood.
Misschien is het al eerder genoemd, maar om nu 110 pagina's terug te lezen.,...
heeft iemand ervaring met een IPL apparaat voor thuis ( voor ontharen) ? ik zit er over te denken er een aan te schaffen maar man gelooft niet dat het werkt...
IPL blijkt geen blijvend resultaat te hebben. Daarom heb ik gekozen voor een laserapparaat.
Dat werkt wel.
Splinter_ schreef:
02-07-2017 12:21
Ah, bedankt. Misschien dat ik dat toch eens ga proberen, ook al ben ik niet zo'n fan van zelf waxen
Over 2 weken zit ik weer in België, dus dan even de Carrefour bezoeken!
De wax is te bestellen via NewPharma.nl:
http://www.newpharma.nl/veet/601731/vee ... 06111610:s

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven