Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

10-05-2017 16:31 2999 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
:redrose: De stand van zaken
Wachten op start miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje
Prikken & slikken rojali
Wachten op cryo-tp Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4
In de wachtweken Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug)
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(29/41)
okt
2014
okt
2015
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) ICSI2 wachten op start
(sept)
VUmc
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH
IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x
IVF3 2 cryo's IVF1&2: NL
IVF3:Dusseldorf
Duufje
(39/43)
2013 Dec 2015 zeer slechte zaadkwaliteit
ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆
ICSI2 start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt ?
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
abusu
(39)
2014 2014 alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad
ICSI1 niet zwanger
ICSI2 verse tp niet zwanger
(1 cryo)
MCK
Animal2307
(36/36+)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) niet gelukt
IVF/ICSI3 wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp Dusseldorf
boulu
(?)
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w)
miillaa IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie IVF1.2 wachten op verder onderzoek
MevrouwStippel
(36/39)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
wachten op start
(±augustus '17)
AMC
Lilly53 verstoring LH, azoospermie ICSI1 wachten op start
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's ICSI2 start mei '17, 2e ronde aug'17? LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider
IVF1 wachten op start
(Sept)
Zizo
(33/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel
doces
(28/30)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit ICSI ICSI 1 mei '17 privé
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF
IVF2 wachten op start september
windmolen
(32/38)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI gehad IVF/ICSI1 eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos
rojali Okt 2015 Jul 2017 HSG gehad, verkleving door chlamidia IVF 1 ?
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar IVF/ICSI Start prikken 5/8
X
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
:heart: Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
:duckie: Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@ dazzle ik heb geen ervaring mee, maar hoop heel erg juist dat het de oorzaak is waarom het niet lukt en dat er een goede oplossing voor is. Gun het je zo meid.
animal had ook lage AMH, weet niet welke waarde en zij kreeg ' 'verjongingskuur' van DD. Heeft nu hele mooie resultaten geboekt.

Dank je wel weija voor je moedigende woorden. Ik ben ergens ook hoopvol, omdat het niet doorzet. Maar ben ook bang dat het vruchtje niet meer leeft of zo door de bloeding of dat mk later op van komt. Ben ontzettend zenuwachtig en bang. In de middag heb ik afspraak.
Dazzle: hebben ze nooit eerder naar je AMH gekeken?

Zizo: succes met de echo!

Angel: je angst is logisch. Eerst ben je bang om te testen, dan is het eindelijk positief en ben je bang of het goed blijft gaan en vervolgens wat er allemaal mis kan zijn met je kindje. De zorgen stoppen nooit! Ik duim voor je!

Weija: Morgen de TP? Heel veel succes! Duim modus gaat nu aan voor jou!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Even snel: Angel, ik denk aan je vanmiddag en duim voor goed nieuws :redrose:
Even snel want heb een drukke dag...

Angel heel veel succes vanmiddag. Ik duim voor je en hoop toch op goed nieuws.

Selin goed dat je je hebt laten checken. Geruststellende gedachte inderdaad dat je vader huisarts is. Dat wisten wij niet. En volgens mij waren we hier allemaal best bezorgd over je. Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter met je gaat.

Flipje ik wens je morgen een hele mooie trouwdag met flipman. Het lijkt me erg dubbel onder de huidige situatie maar de liefde tussen jullie is volgens mij heel mooi en sterk. Op naar een mooi en liefdevol huwelijk en ik hoop dat morgen een prachtige dag wordt.

Weija yes eindelijk weer actie in de taxi. Op naar de terugplaatsing morgen. Spannendddd!!!

Miekje wat verdrietig dat het niet gelukt is. En stom dat je je gelijk weer op moet peppen voor een nieuwe poging.

Best druk op de wachtbank. Ik leef zo met jullie mee en vind het spannend... Doces het klinkt wel goed maar het kan net zo goed zijn dat je jezelf helemaal gek zit te maken. Er zit niets anders op dan wachten en dan testen denk ik. Ik hoop het onwijs voor je zodat je niet weer het hele traject doorhoeft ivm je leverproblemen. Sta je voor de klas? Lekker druk dan inderdaad zo op het einde van het schooljaar, ach ja, wel genoeg afleiding.
Doces heel veel sterkte en succes..ik weet hoe slopend en het kan zijn en hoe je lichaam je soms zo voor de gek kan houden en hoe oplettend je dan overal op bent erg lastig is. :-? Wel een goed teken dat je nog geen bloed bent verloren ook al kan het liggen aan Utro, wanneer moet je daarmee stoppen?
Angel ik denk aan je, heel veel succes vanmiddag, hopelijk krijg je nu wat meer duidelijkheid en dan wel in positieve zin. :hug:
Selin goed dat je op tijd aan bel hebt getrokken, hoop dat het nu weer wat beter met je gaat. En idd rust houden is dan ook geen probleem, hopelijk kan je genieten van zon. ;) :sun:
Zizo dank je voor de uitleg, goed dat ze dat doen, hopelijk mag je beginnen met stimuleren en heb je een mooie echo. Ik moet volgende week beginnen met Gonal
Flipje dank je wel dat wist ik niet. Ik wens jullie morgen een hele mooie dag toe, hoop dat jij en je man er ondanks al het verdrietige nieuws de afgelopen tijd toch van kunnen genieten..Jullie liefde is sterker dan ooit, op naar een mooie huwelijk samen. :heart:
Animal oeeeh wat spannend dus zondag testen haha
Chevrolet Heel veel succes en wie weet lukt het gewoon in je natuurlijke cyclus in het buitenland, wat zou dat mooi zijn. Je geduld wordt idd aardig op de proef gesteld in dit traject.
Dazzle ik heb er geen ervaring mee.
Weija succes met TP morgen!
Shine bright like a diamond
Angel ik wenscje heel veel sterkte en succes toe. Ik hoop dat je goed bericht krijgt.

Flipje, ik wil jou ook alvast een hele mooie trouwdag toewensen. Het is heel dubbel allemaal, maar hoop dat je echt kunt genieten van deze dag.

Ik heb zojuist de uitgangsecho gehad. Ze telde 6 eiblaasjes aan de ene kant en 7 aan de andere. Voor mijn gevoel zijn dit weinig. Hoop zo dat het wel wat oplevert.
Helaas heb ik nog de cyste in mijn eierstok. Ze twijfelt of ik daarom door kan gaan voor de icsi. Ze gaat overleggen met de gynaecoloog. Ik word vanmiddag gebeld. Als ik door mag, dan moet ik straks Menopur spuiten. Ik hoop toch niet dat ik moet stoppen met deze poging.
Zizo, ik hoop het met je mee! Die hoeveelheden aan antrale follikels is mooi hoor! Ik had er maar beide kanten een stuk of 4. Maar ja, nooit anders gehad. Hoeveel heb je er normaal liggen? Ik hoop dat die cyste geen roet in het eten gooit...

Angel en Dazzle, mijn AMH is wel goed voor mijn leeftijd. 2,2 in NL in DD na DHEA 2,4. Dazzle, 1,2 is volgens mij wel wat laag voor jouw leeftijd, maar echt geen hele slechte score hoor dat ze daarmee de handdoek in de ring gaan gooien. Ook vrouwen met een AMH van onder de 0,2 raken regelmatig zwanger. Is jouw DHEA ook getest? Mogelijk dat daar winst met gehaald kan worden. Hebben ze hem in NL nog nooit getest? Ik hoorde van DD dat hij in NL lager dan gebruikelijk uit kan vallen omdat ze de test regelmatig niet vaak genoeg uitvoeren en hij dus te lang staat en dus een te lage waarde aangeeft. Met mijn uitgangsecho en toen werd mijn AMH hertest, gaf ze aan dat het niet bij elkaar paste en ze dus verwachte dat mijn AMH lager zou zijn. Wie nu de waarheid spreekt: mijn eierstokken of mijn AMH, ik weet het niet, ik weet wel dat ik met hun schema alle antrale follikels heb weten te laten groeien met van de 8 eicellen, 6 geschikt voor PICSI en 5 bevruchtingen, die het tot nu toe allemaal goed gedaan hebben. Dus er is zeker nog goede hoop voor je!

Flip, ik hoop op een mooie dag voor je! Jullie hebben het verdiend meid!

Selin, gaat het wat beter met je?
sofie en nog een mooie test vandaag? wanneer mag je voor de echo?
Klinkt als veel Zizo, maar het hangt er natuurlijk vanaf welke straks meedoen en dat zijn de grootste. Wat vonden ze er zelf van? Oh wat jammer dat de cyste er nog zit. Hopelijk is het geen gemiste kans voor jullie, ik kan je beginnen met Menopur. Duimen voor je!
Zizo, dat is volgens mij een mooi aantal eiblaasjes, hoor! Gaat vast goedkomen! Hopelijk gooit de cyste alleen geen roet in het eten!

Angel, heel veel succes vanmiddag! Ik duim voor je!

Dazzle, mijn AMH is ook iets verlaagd. Ik had vorig jaar 1,8, maar denk dat dat inmiddels minder is omdat ik een endometriose-operatie heb gehad waarbij er ook aan m'n eierstok gezeten is, en dat schijnt het AMH te kunnen verlagen. Mijn arts gaf aan dat ze daardoor verwacht dat ik hogere dosis hormonen nodig heb om me goed te stimuleren, maar dat ze het niet zorgwekkend vondt. Wel raadde ze aan IVF geen jaren meer uit te stellen, maar dat was ik toch al niet van plan. Ik ben het ook eens met wat Animal schrijft, 1,2 is niet schrikbarend laag ofzo, daar zou echt nog genoeg mee te doen moeten zijn. Hoeveel eitjes had je bij je eerste en tweede IVF en hoeveel hormonen heb je daarbij toen gekregen?

Weija, succes alvast morgen met de terugplaatsing!

Doces, ik hoop dat het idd zwangerschapssymtomen zijn! Spannend! Nog ff volhouden, meis! Gelukkig heb je afleiding door je werk.

Chevrolet, poeh, twee pogingen en een jaar verder, dat duurt idd wel lang allemaal. Hopelijk gaat het voor jou nu ook snel verder! En buitenland-baby klinkt leuk, succes en veel plezier ;).

Selin, pfoeh, gelukkig niets heel ernstigs aan de hand. Hoe gaat het inmiddels? Hopelijk geen al te erge buikpijn meer?

Sofie, ben ook wel benieuwd of je nog getest hebt vandaag ;).

Duufje, fijn dat er een bod ligt! Lukt het met alles te regelen? En heeft je menstruatie inderdaad doorgezet?

LaFemme, hoe gaat het bij jou op het wachtbankje? Wanneer mag jij testen? Ik duim!

Animal, deze link zocht je volgens mij: https://schaduwviva.forum2go.nl. 't Zou idd wat zijn als het forum er ineens mee ophielt en we elkaar allemaal kwijt raakten...

Miekje, ik loop een beetje achter met reageren, maar nog een hele dikke knuffel van mij. Ik hoop dat je niet al te veel last hebt van je menstruatie en alvast veel plezier in London! Hopelijk kun je jezelf daar weer lekker opladen. En dan op naar een succesvolle tweede ronde.

Flipje: geen woorden voor wat jullie allemaal moeten doorstaan, zo oneerlijk. Hopelijk is morgen het begin van een nieuwe periode voor jullie, ik wens jullie een prachtige dag toe!

Sense, bedankt voor je uitleg. Lijkt me dan idd dat een natuurlijke zwangerschap mogelijk zou kunnen zijn. Lijkt me dan wel heel spannend als je zwanger bent. Hoe gaat het inmiddels? Heb je nog eens getest of wacht je tot morgen?
dank voor alle support, helpt enorm, al zit ik wel een beetje in een dip op het moment.
nog 1 1/2 dag werken dan afscheid en dan lekker even naar Londen. dat zal allemaal wel helpen. en dan idd maar weer opladen voor de volgende hoop succesvollere 2e ronde. hoop dat die er niet zo snel doorheen vliegt.

flipje geniet morgen!

doces spannend

klinkt goed zizo

de rest ik reageer niet op iedereen, maar leef en lees wel mee hoor. neem wat je nodig hebt: aanmoediging, knuffel, liefs, sterkte, gefeliciteerd, kop op, of wat je dan ook maar nodig hebt.
Zojuist Een positief telefoontje van de ivf-arts: na overleg met de gyn toch groen licht. Mijn eerste spuit Menopur 150 IE net gezet.
Dank voor jullie reactie over het aantal antrale follikels. Ik ben weer gerustgesteld. Animal dit is mijn eerste icsi, dus daar heb ik (nog) geen verstand van. Bij de iui's heb ik ook uitgangsecho's gehad, maar daarbij was het de bedoeling max 1 goede eicel te hebben.
Ik ben benieuwd hoe lang ik nu nodig heb om te stimuleren. Het zkh heeft mijn punctie gepland voor de week van 17-23 juli. Hoop dat het in die week ook lukt. Dan heb ik nl vakantie. Op mijn werk weten ze niet van dit traject, vandaar.
Nu nog hopen dat mijn man koortsvrij blijft...

Sofie, heb je een donkerder streepje?

Selin, hoe gaat het nu?

Angel, wat een spanning. :hug:
Zo blij en dankbaar voor het kloppend hartje :flirting:

Jullie zijn erg lief, bedankt voor steun afgelopen dagen. Sta elke keer versteld hoe meelevend meiden hier zijn met elkaar :heart:
*Breekt in*

Wat geweldig Angel! :cheer2: :jump:

*Breekt uit*
mssfiddler schreef:
06-07-2017 14:22
*Breekt in*

Wat geweldig Angel! :cheer2: :jump:

*Breekt uit*
:heart:
Oh Angel wat ontzettend fijn nieuws!! Gefeliciteerd!! Nu kun jij met een gerust hart naar Thailand! :cheer2: :high5: :sun:
Jeeeeeeehj!!! :cheer: Wat fijn Angel!!! :bigkiss:
Wat super fijn Angel!!!! En met 6 weken al een kloppend hartje is echt super fijn!!!!! :cheer:
Angel, wauw!!! Wat gaaf!!! Hele fijne vakantie en ik hoop dat je de hele vakantie geen bloedverlies meer hebt!!!

Zizo, fijn dat je mag beginnen! Succes met mengen van de menopur! Of heb je die al eerder gehad?
Yes, wat fijn, Angel! :cheer2: Gefeliciteerd! En nu lekker op vakantie! Veel plezier!

En Zizo, fijn dat je toch mag beginnen! Succes!
windmolen wijzigde dit bericht op 06-07-2017 14:43
Reden: toevoeging
22.37% gewijzigd
PIene, ik heb je nog een pb gestuurd, als je weer niets hebt, kun je dan kijken of je er 1 naar mij kan sturen?
Jeujjj Angel wat een opluchting zeg! Gefeliciteerd! Fijn nieuws zo vlak voor jullie vakantie. :cheer2: :heart:
Zizo Goed nieuws voor jou , nu kun je iig verder! :-D
Yes Angel wat een fijn nieuws!! :cheer:

Zizo, beterschap voor je man, hoop voor je dat de koorts wegblijft. Ik heb ook een cyste op de eierstok (die zit daar al een hele tijd, al voor de start van ivf) en kreeg toen antibiotica preventief voor de punctie om eventuele infecties te voorkomen. Gelukkig kan je gewoon beginnen met de menopur. Zet 'm op!

Diamond, fijn dat het prikken goed gaat. Ik had bloedverlies na het stoppen met de pil, maar niet heel heftig gelukkig. Wanneer is je eerste echo?

Wija, succes morgen!

Selin, goed wat van je te horen:) Goed dat je naar spoed bent gereden. Rust lekker uit en neem goed de tijd om je lijf weer op krachten te laten komen. Succes. En ik kwam er niet onderuit om het aan de vier mensen (mijn ouders en twee vriendinnen) te vertellen, ze zijn zo betrokken geweest in het hele traject. Met de rest gaan we zeker langer wachten trouwens.

Chevrolet, die buitenland baby klinkt als een top plan :D Veel plezier met de trouwerij alvast

Doces, die wachtweken zijn ook echt sh*t. Vond ze ook heel zwaar. Zeker al die symptomen waarbij ze van de utro of een zwangerschap kunnen komen, je gaat natuurlijk ook op alles letten! Dat deed ik wel, zeker de tweede week. Je bent je ultra bewust van je lijf. Ik hoop héél erg dat het inderdaad signalen zijn van je lichaam en dat je straks een positieve test in je handen hebt!!

Hier vanochtend weer een positieve test. Blijft onwerkelijk. Met ziekenhuis gebeld en kan 27 juli voor de eerste echo komen :heart:
Angel: ook hier: van harte!! :blob: en dat terwijl je er echt niet meer op durfde te rekenen!! Zie je nu wel :yes: Maar ik snap dat stuk zelfbehoud hoor - dat is onlosmakelijk met de MMM verbonden. En nu al een hartje! Dat is met deze termijn helemaal top.

Zizo: Dat is geen slecht aantal hoor! Hoop dat je man niet ziek wordt met koorts, want dat kan wel de zaad kwaliteit beinvloeden.

Chevrolet: de buitenland baby klinkt als een goed plan ;-) Hoe is het verder met je?

Diamond: Fijn dat het spuiten/prikken goed gaat!

Doces en animal: heel veel succes met de laatste dagen op de wachtbank.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Doces: Ik had voornamelijk last van misselijkheid na de eerste terugplaatsingen , vooral in de ochtend. Ook koffie kon ik niet verdragen. Terwijl ik ben geen mens zonder mijn eerste bakkie ;) Dit ontstond pas na gebruik Utro. Fijn die bijwerkingen. (en voor niets, want ben geen 1x zwanger geweest… :O ) Bijwerkingen zeggen niets, maar hopelijk heb je een positieve test!!

Animal: ze hebben niets verteld over DHEA. Ik zal dit volgende week navragen, dan ga ik weer naar DD. (voor hysteroscopie en vervolggesprek) Wel hebben TSH gemeten. Maar was OK.

Windmolen: IVF1: 11eitjes, 7 embryo’s. IVF2: 5 eitjes, 1 embryo. Maar kwaliteit van die embryo’s waren ook niet altijd goed. 112.5 gonal F

Baggal: Ik weet niet of daar eerder naar is gekeken. Er is iig niet eerder over gesproken tegen mij.

Angel: Wat fantastisch!! Met zijn “drietjes” op vakantie :)

Flipje: Fijne dag morgen! :hug:

Ik weet dat laag AMH niet het ergste is. Dat vertelde de arts. Maar vindt het wel confronterend qua leeftijd. (tik tak.. :sarcastic: ) Maar ik ben erg benieuwd naar uitkomst van biopt van mijn BMS. Ik denk dat daar ook nog "iets" niet "goed" zit. Dinsdag de Hysteroscopie (HSK) en dan 6-8 weken wachten op de uitslag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven