Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 juli 2017 om 19:45
Oh die illusie heb ik niet hoorFee-de-Goede schreef: ↑06-07-2017 19:39Ow weer een zelfverzonnen beperking op wat we mogen schrijven omdat iemand het irritant vind. Gaat vast werken.![]()
Ik moest het gewoon even kwijt. Viva, voor vrouwen met een mening en zo. Al is die mening nog zo futiel
donderdag 6 juli 2017 om 19:45
donderdag 6 juli 2017 om 19:46
Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 19:46Boordevol. Ik heb al een drol gelegd in het modpotje, maar ze ruiken hem nog niet.
Misschien even pb'en?
donderdag 6 juli 2017 om 19:47
Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 19:46Boordevol. Ik heb al een drol gelegd in het modpotje, maar ze ruiken hem nog niet.
donderdag 6 juli 2017 om 19:48
oh,het was al aangegeven dus..nou ja,dan gaan we toch fijn hier verder.
donderdag 6 juli 2017 om 19:48
wat heb je gegeten,misschien ligt het daaraan?
donderdag 6 juli 2017 om 19:49
Goed hoor
mijn laatste PB ging over het feit dat de humorlozen de wereld, het forum en in het bijzonder napraat willen gaan regeren
Afzender wil anoniem blijven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 6 juli 2017 om 19:51
Tja, als ik hier een keer kom neuzen zit ik daar ook niet op te wachten, maar waar moeten ze het anders over hun ontlasting hebben? Ik het café waar ze niet komen? (of komen ze daar wel, geen idee eigenlijk)Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 19:42Doe niet zo raar. Het is gewoon strontvervelend om pagina's lang conversaties door te moeten ploegen van het kaliber
'Ik heb een drol in je potje gelegd'
'Oh, ik ruik nog niks, hahahaha hihihihi'
'Anders leg jij eerst even een drol in mijn potje, misschien dat onze geuren elkaar dan wel ontmoeten'
'Hahaha hihihihi'
'Of je moet gewoon verder poepen in een bestaand potje, dan ruik je het vaak wel meteen'
'Maar we hadden nog geen potje'
'Hee, nou ruik ik het ineens wel, hoera!'
'Ah gelukkig maar!'
En dat niet één keer dus, maar elke keer maar weer. Dagen en wekenlang. Ik snap best dat het voor de PB-fans vervelend is dat die functie zo hapert, maar waarom moet dat in godsnaam elke keer weer hier?
Verrek, in de schaduw natuurlijk.
"Kom je even naar de schaduw om het over onze drollen te hebben" Kan makkelijk. Voor de (incidentele) meelezers ook handig.
donderdag 6 juli 2017 om 19:56
Ach, geeft wat variatie in het gezeik.Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 19:42Doe niet zo raar. Het is gewoon strontvervelend om pagina's lang conversaties door te moeten ploegen van het kaliber
'Anders leg jij eerst even een drol in mijn potje, misschien dat onze geuren elkaar dan wel ontmoeten'
'Hahaha hihihihi'
'Of je moet gewoon verder poepen in een bestaand potje, dan ruik je het vaak wel meteen'
'Ah gelukkig maar!'
En dat niet één keer dus, maar elke keer maar weer. Dagen en wekenlang. Ik snap best dat het voor de PB-fans vervelend is dat die functie zo hapert, maar waarom moet dat in godsnaam elke keer weer hier?
donderdag 6 juli 2017 om 19:57
Ik zit niet op in de schaduw of FB of appgroepjes. Dus als ik iemand van hier wil laten weten dat er misschien een pb is (of eerder niet...maar dat ik er wel een heb geprobeert te versturen) moet dat hier.
Ik was erg fan van de vogels die over de heg gemieterd werden.
Kan ook met katten en nog beter honden en ratten. Die laatste natuurlijk om een roddelPB aan te geven.
Nu PB ik al heel lang niet meer maar ga niet 'zeuren' over mensen die dat wel doen en dat hier moeten melden omdat de PB functie ook behekst is.
Beter dan dat gerel van de laatste 2 delen.
Ik was erg fan van de vogels die over de heg gemieterd werden.
Kan ook met katten en nog beter honden en ratten. Die laatste natuurlijk om een roddelPB aan te geven.
Nu PB ik al heel lang niet meer maar ga niet 'zeuren' over mensen die dat wel doen en dat hier moeten melden omdat de PB functie ook behekst is.
Beter dan dat gerel van de laatste 2 delen.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 06-07-2017 19:58
5.37% gewijzigd
donderdag 6 juli 2017 om 19:58
Er is zoveel vervelend hier. Maar ik ben het met Fee eens dat het rete irritant is dat allerlei mensen menen te moeten dicteren wat hier niet mag.Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 19:42Doe niet zo raar. Het is gewoon strontvervelend om pagina's lang conversaties door te moeten ploegen van het kaliber
'Hahaha hihihihi'
'Ah gelukkig maar!'
donderdag 6 juli 2017 om 19:59
ze uitte een ergernis...dat was toch geen dicteren?Renaissance_ schreef: ↑06-07-2017 19:58Er is zoveel vervelend hier. Maar ik ben het met Fee eens dat het rete irritant is dat allerlei mensen menen te moeten dicteren wat hier niet mag.
donderdag 6 juli 2017 om 20:00
Nou doe je alweer zo raar. Ik dicteer helemaal niks, ik spuug alleen maar mijn gal. En ik ben alweer uitgespuugd hoor, PB maar in alle rust verder.Renaissance_ schreef: ↑06-07-2017 19:58Er is zoveel vervelend hier. Maar ik ben het met Fee eens dat het rete irritant is dat allerlei mensen menen te moeten dicteren wat hier niet mag.
donderdag 6 juli 2017 om 20:03
Ja,dat zag ik ook vandaag pas.Heel vreemd.
donderdag 6 juli 2017 om 20:04
Bij quoten ook. Maar ik ga er niet over zeuren, eerst wil ik die loepfunctie terug. En die PB-functie dus, om voornoemde redenen