Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 juli 2017 om 20:05
Hoe is het trouwens afgelopen met het "rest afval"vd bommen?Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 20:04Bij quoten ook. Maar ik ga er niet over zeuren, eerst wil ik die loepfunctie terug. En die PB-functie dus, om voornoemde redenen![]()
Hier knalt het ook inmiddels..maar das onweer.
donderdag 6 juli 2017 om 20:16
Ik houd niet van modder maar voor jou wil ik wel een uitzondering maken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 6 juli 2017 om 20:17
inmiddels weet ik blaise is
Maar ehum ik begrijp dat je geen moddergevecht met mij wil?
donderdag 6 juli 2017 om 20:18
Ik heb niks meer gehoord, dus het zal wel klaar zijn nu. Laatste wat ik ervan gelezen heb is dat ze alle ontstekers hebben laten ontploffen, en dan kunnen die brokstukken gewoon blijven liggen denk ik.
donderdag 6 juli 2017 om 20:19
Fee-de-Goede schreef: ↑06-07-2017 20:19Het is hier net losgebarsten, misschien hebben we zo modder.![]()
donderdag 6 juli 2017 om 20:21
Moeten ze de bewoners daar niet over inlichten dan?Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 20:18Ik heb niks meer gehoord, dus het zal wel klaar zijn nu. Laatste wat ik ervan gelezen heb is dat ze alle ontstekers hebben laten ontploffen, en dan kunnen die brokstukken gewoon blijven liggen denk ik.
donderdag 6 juli 2017 om 20:23
donderdag 6 juli 2017 om 20:23
Volgens mij woon jij bij mij in de buurt.Solivagant schreef: ↑06-07-2017 20:24Hier net een beetje gerommel. Zoals meestal gaat het onweer boven en onderlangs op de radar aan ons voorbij
Maar ach, dochter vindt onweer geweldig, die gaat voor het raam naar buiten zitten kijken dan. Nu slaapt ze tenminste![]()
Hier is het ook alweer over.
donderdag 6 juli 2017 om 20:24
Hier net een beetje gerommel. Zoals meestal gaat het onweer boven en onderlangs op de radar aan ons voorbij 
Maar ach, dochter vindt onweer geweldig, die gaat voor het raam naar buiten zitten kijken dan. Nu slaapt ze tenminste
Maar ach, dochter vindt onweer geweldig, die gaat voor het raam naar buiten zitten kijken dan. Nu slaapt ze tenminste
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
donderdag 6 juli 2017 om 20:25
Wat zielig
donderdag 6 juli 2017 om 20:25
HallelujaLady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 19:42Doe niet zo raar. Het is gewoon strontvervelend om pagina's lang conversaties door te moeten ploegen van het kaliber
'Ik heb een drol in je potje gelegd'
'Oh, ik ruik nog niks, hahahaha hihihihi'
'Anders leg jij eerst even een drol in mijn potje, misschien dat onze geuren elkaar dan wel ontmoeten'
'Hahaha hihihihi'
'Of je moet gewoon verder poepen in een bestaand potje, dan ruik je het vaak wel meteen'
'Maar we hadden nog geen potje'
'Hee, nou ruik ik het ineens wel, hoera!'
'Ah gelukkig maar!'
En dat niet één keer dus, maar elke keer maar weer. Dagen en wekenlang. Ik snap best dat het voor de PB-fans vervelend is dat die functie zo hapert, maar waarom moet dat in godsnaam elke keer weer hier?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 6 juli 2017 om 20:26
Ik heb er een heel verhaal van gemaakt; onweer was de drumband, flits waren de foto's die gemaakt werden tijdens het feest.
Natuurlijk weet hij wel dat het niet echt is,maar hij werd wel rustig van het omdenken zogezegd.
Ook sneu voor jouw zoontje.Gelukkig slapen ze er vaak doorheen.