Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 12:20
Het zou wel waar kunnen zijn toch? Wel vind ik dat als het zoon en schoondochter zo voor de wind gaat ze TO en haar man een deel van de studie terug zouden mogen betalen. Hebben TO en haar man ook nog een leuk extra zakcentje
vrijdag 7 juli 2017 om 12:29
Klopt maar er zijn er meerdere geweest.
Met eentje heb ik zelfs onder haar normale nick nog eens gepbt bleek later ook een trollebol.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
vrijdag 7 juli 2017 om 12:42
Fijn dat er nog íemand enigszins redelijk is.Star* schreef: ↑07-07-2017 11:23De gedachtegang dat er over de rug van een ziek kind winst wordt gemaakt? Net als bij de Postcodeloterij bijvoorbeeld? Wat is daar raar aan? Toch wel redelijk publiek geheim dat er bij grote organisaties vrij veel aan de strijkstok blijft hangen, dus ik snap de stap naar deze actie wel.
Vandaar dat ik zeg dat de timing nu ruk is en het niet ok is om het in dat topic te plaatsen, maar de discussie an sich snap ik.
Ik begrijp dat de reactie in het herdenkingstopic Overleden op Entertainment is gewist. Dat had ik zelf al aangegeven daar, dat dát niet de plek was.
Maar dat andere topic staat notabene op Actueel en gaat notabene over de nagellak-actie.
En over die actie mag je dan alleen zeggen dat je dat geweldig vind, maar je mag er geen kritische noot bij plaatsen? Compleet on topic?
Van de gekke.
De stennis die daarover in dat topic geschopt werd, die was pas ongepast en off topic.
Maar goed, klagen over het functioneren van de mods is hier onmogelijk, want je bericht bereikt de CM helemaal niet ook als is hij aan de CM gericht, dus ze beoordelen zichzelf.
.
vrijdag 7 juli 2017 om 12:44
Jammer dat je nog steeds niet inziet dat het ventileren van jou mening op dat topic ongepast was.impala schreef: ↑07-07-2017 12:42Fijn dat er nog íemand enigszins redelijk is.
Ik begrijp dat de reactie in het herdenkingstopic Overleden op Entertainment is gewist. Dat had ik zelf al aangegeven daar, dat dát niet de plek was.
Maar dat andere topic staat notabene op Actueel en gaat notabene over de nagellak-actie.
En over die actie mag je dan alleen zeggen dat je dat geweldig vind, maar je mag er geen kritische noot bij plaatsen? Compleet on topic?
Van de gekke.
De stennis die daarover in dat topic geschopt werd, die was pas ongepast en off topic.
Maar goed, klagen over het functioneren van de mods is hier onmogelijk, want je bericht bereikt de CM helemaal niet ook als is hij aan de CM gericht, dus ze beoordelen zichzelf.
vrijdag 7 juli 2017 om 12:45
Het topic dat bij actueel staat gaat níet over de actie, maar over het overlijden van Tijn. Dus ja, je reactie was ongepast. Mocht je het niet willen geloven, lees de OP van dat topic nog eens.impala schreef: ↑07-07-2017 12:42Fijn dat er nog íemand enigszins redelijk is.
Van de gekke.
Je mag van mij best kritisch zijn op de actie, maar maak daar je eigen topic van, want nogmaals - in dit topic was het ontzettend ongepast. Als je niet snapt waarom er meerdere mensen je reactie ongepast vonden daar, moet je daar misschien eens even over nadenken.
vrijdag 7 juli 2017 om 12:46
Niet bedacht dat je timing ook ietwat verkeerd is ?impala schreef: ↑07-07-2017 12:42Fijn dat er nog íemand enigszins redelijk is.
Van de gekke.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 7 juli 2017 om 12:53
Dat is niet waar. Dat topic gaat over Tijn, en dat ie overleden is. Staat duidelijk in de topictitel. De toevoeging 'nagellak actie' (sic) staat erbij om te verduidelijken over welke Tijn het gaat.
vrijdag 7 juli 2017 om 12:53
O, ik dacht dat er een apart topic zou staan over de nagellakactie , maar je bedoelde dus echt het topic " Tijn VAN DE nagellakactie " . Daar gaat het dus NIET !!!!!!!!! over de nagellakactie, maar puur over het overlijden van Tijn.
Zie je dat nou echt niet ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 7 juli 2017 om 12:58
Dat jij het van de gekke vindt dat is duidelijk. Dat heel veel anderen het van de gekke lijken te vinden dat jij niet wil begrijpen dat het niet gepast is, dat is de andere kant van het verhaal. En als je aangesproken wordt, dan gooi je het op rechten en het is altijd de ander schuld. Het staat je vrij om te reageren zoals jij wil reageren, net zo als anderen op jou mogen reageren zoals zij reageren. Dit is simpelweg het effect van de onderlinge dynamiek. En voor jouw aandeel ben jij en alleen jij 100% verantwoordelijk, net als ik voor mijn aandeel.impala schreef: ↑07-07-2017 12:42Fijn dat er nog íemand enigszins redelijk is.
Van de gekke.
En ik heb idd elke post van jou in het topic en de posts met de quotes gestaft en gevraagd of ze deze wilden verwijderen. De mods waren het ermee eens, gelukkig.
Als je zo'n grote meid bent om overal te roepen dat je het recht hebt en dat anderen stom zijn, dan mag je wat mij betreft ook handelen als een grote meid als je aangesproken wordt op ongepast gedrag. En dat doe je niet. Je begint te schoppen en te slaan en rent naar de mods. Tja, voor mij ben je dan in ieder geval gediskwalificeerd als serieuze en gelijkwaardige gesprekspartner.
En ik zal nu best net zo'n hork zijn als dat jij kunt zijn in je posts. Dat "ik ben zielig en de hele wereld is tegen mij alleen maar omdat ik het recht heb om te posten en anderen het daar niet mee eens zijn en de mods moeten me beschermen" is zo kinderachtig en ben ik zo beu. Dus ik adopteer je strategie en zal elke post van je, die ik over het randje vind, staffen. Ik sla het gedeelte huilen bij de mods over, dat past niet bij mij.