Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrouwjagersma schreef:
07-07-2017 16:25
Ik begrijp die hamburgeropmerking niet, dus.
En ik haat tijdreizen.
Ik ging ooit offline en zei op napraat voor ik ging; Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
De tijd van gaan is nu gekomen.Dat was het. Toen ik terug kwam las ik een aantal reacties dat ze dachten dat ik voorgoed van het forum zou verdwijnen. Ik was alleen maar even hamburgers bakken... Dussss als je nu even tijdelijk offline gaat, ben je even hamburgers bakken. Ik heb het niet bedacht he :-D
anoniem_350138 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 16:28
2.89% gewijzigd
Solomio schreef:
Dit dus.

Als iemand hier iets zegt over mijn ASS kan ik natuurlijk op de kast springen en zeggen dat ze dat 'quoten' uit een ander topic.
Maar dat lijkt me toch niet aan de orde.
Welnee.

Ik vind het dan zelf niet kies, maar wat je vindt moet je naar de politie brengen zei mijn oude opa altijd.
Solomio schreef:
Dit dus.

Als iemand hier iets zegt over mijn ASS kan ik natuurlijk op de kast springen en zeggen dat ze dat 'quoten' uit een ander topic.
Maar dat lijkt me toch niet aan de orde.
Het verschil is dat jij in dit topic zelf over je ASS schrijft en hebt geschreven.
En dan nóg vind ik het niet echt kies om daar hier opmerkingen over te gaan maken tegenover ánderen - niet eens tegen jou zelf.
impala wijzigde dit bericht op 07-07-2017 16:30
16.25% gewijzigd
.
charlottew88 schreef:
07-07-2017 16:29
Spaanse denk ik dan kan er daarna de Flamenco worden gedanst met castagnetten.
Was het maar zo'n feest :|
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 16:23
Staan er hamburgers op het menu vanavond?
Spaanse denk ik dan kan er daarna de Flamenco worden gedanst met castagnetten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
impala schreef:
07-07-2017 16:28
Het verschil is dat jij in dit topic zelf over je ASS schrijft en hebt geschreven.
En dan nóg vind ik het niet echt kies om daar hier opmerkingen over te gaan maken tegenover ánderen - niet eens tegen jou zelf.
Niet kies is altijd nog wat anders dan verboden.

En wat iemand over zichzelf schrijft moet ie helemaal zelf weten.
Oh, nu begrijp ik het.
Ik weet nog niet hoe lang ik hamburgers ga bakken. Wellicht doe ik ook gewoon een napraatpauze, ik voel me telkens zo aangesproken hier. In die zin, een paar mensen hier vertegenwoordigen telkens redelijkheid en fatsoen en ik voel me dan een rellerige onbenul als ik wel eens boos over iets word en dat wil ik niet, want ik wilde soeverein en koel en onaardig en afstandelijk zijn. Wellicht is dat experiment mislukt en moet ik mezelf heruitvinden.
vrouwjagersma schreef:
07-07-2017 16:32
Oh, nu begrijp ik het.
Ik weet nog niet hoe lang ik hamburgers ga bakken. Wellicht doe ik ook gewoon een napraatpauze, ik voel me telkens zo aangesproken hier. In die zin, een paar mensen hier vertegenwoordigen telkens redelijkheid en fatsoen en ik voel me dan een rellerige onbenul als ik wel eens boos over iets word en dat wil ik niet, want ik wilde soeverein en koel en onaardig en afstandelijk zijn. Wellicht is dat experiment mislukt en moet ik mezelf heruitvinden.
Geen mens is altijd redelijk en fatsoenlijk. Wen er maar aan.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 16:33
Ja, dat is wellicht ook waar. (Zie je, het lukt al beter)
impala schreef:
07-07-2017 16:28
En ik heb daar dan weer geen probleem mee.
Bambi verwijderde het omdat jij het niet prettig vond, ook al vroeg je dat niet van haar.
Zo vonden vandaag heel veel mensen jouw opmerking over de Tijn-lakjes-actie niet kies, maar dat was voor jou niet genoeg om em te verwijderen.
Jammer, maar verder je goed recht.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
vrouwjagersma schreef:
07-07-2017 16:32
Oh, nu begrijp ik het.

Ik vind je een lieverd en kijk zo door je gekke ava en motto heen. Zou het jammer vinden als je niet meer terugkomt nav wat er hier zoal besproken wordt.
Doe gewoon lekker zoals je je op dat moment voelt en maak je niet druk om wat anderen van je vinden. Je bent hoe dan ook een topper (al is dat een stom woord), Vrouw J.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Zo, hallootjes.
Ik kom net uit mijn werk.

Oftewel, tvp.
vrouwjagersma schreef:
Dus geen hamburgers op het menu vanaaf :cheer2:
Lady_Voldemort schreef:
Dit. Absoluut dit. Soms kan ik ook absoluut niet redelijk/verstandig of fatsoenlijk zijn. Heel menselijk, lijkt me.
Life is short. Eat dessert first.
vrouwjagersma schreef:
Goed bezig VJ :rose:
Blaise* schreef:
07-07-2017 16:38
Dus geen hamburgers op het menu vanaaf :cheer2:
Nee zeg, nieuwe aardappelen! :-9
Life is short. Eat dessert first.
Nou, ik ga wel even hamburgers bakken. Ik heb nou eenmaal voor al die kinderen gekozen..zucht.
ciao!
doornroosje9 schreef:
07-07-2017 16:40
Nee zeg, nieuwe aardappelen! :-9
Hoe lang blijven die aardappelen nieuw?
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Zo heb ik vandaag iets gedaan wat ik gezworen had nooit meer te zullen doen: ik heb een pakje aangenomen voor de buren. Nou ja een pakje, het was een prachtige bos bloemen. En dat kon zelfs ik niet over mijn hart verkrijgen, om zo'n mooie bos achterin een bestelauto te laten verpieteren vanwege mijn zielige principes. Dus nu staat er hier een schitterende ruiker op zijn nieuwe baasje te wachten met zijn voetjes in een pan water (want een vaas heb ik niet wegens nooit snijbloemen in huis, ook al zo'n zielig principe).
Blaise* schreef:
07-07-2017 16:20
:hug:

Ik moest wel heeeel ver terug voor deze knuffel
Wat van ver komt, is goed. :smooch:
Blaise* schreef:
07-07-2017 16:43
Nou, ik ga wel even hamburgers bakken. Ik heb nou eenmaal voor al die kinderen gekozen..zucht.
ciao!
Ik hoef vandaag alleen mijn portemonnee maar aan zoon mee te geven naar de Turk om de hoek. Lekker rustig.
Lady_Voldemort schreef:
Ik wel hoor. Altijd. :A:
tvp-tje
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 16:23
Het is niet tegen de regels. Quoten uit een ander topic is tegen de regels. Parafraseren, of zelfs een linkje plaatsen, mag wel.
Precies. Vandaar ook dat mensen "betrapt" worden op wisselende aantallen kinderen die magischerwijs ook best van geslacht kunnen veranderen :proud:

Overigens mag het niet als het om een geannonimiseerde gaat, want die mogen niet besproken worden.

Maar goed, van mij mag de loepfunctie weg blijven of alleen heel beperkt terug komen (bijvoorbeeld maar tot 2 maanden terug, of alleen voor gebruik in 1 topic zodat je snel even de reacties van TO kunt achterhalen zodat je niet 40 pagina's hoeft te lezen). Ik denk dat het uiteindelijk meer rust oplevert. Ooit, eens, waarschijnlijk, misschien, hoop ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven