Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb er geen mening over, Solo.
Impala vond het in dit geval niet prettig dus is dat al voldoende om mijn actie als foute inschatting te zien.
ThunderassMan schreef:
07-07-2017 16:11
*test*

ASS
ooooh nu snap ik jouw nick, Jij hebt het ook!
Solomio schreef:
07-07-2017 16:08
Vandaag werd een reactie van mij ergens 'onderuitgehaald', omdat iemand vond dat die niet strookte met iets wat ik in een ander topic had geschreven (wat ze expliciet beschreef).
Als ik het goed begrijp had ik dat dus mogen staffen omdat dit 'verboden' is?

Dus pas als ik in DIT topic zeg dat ik ASS heb mogen jullie het ook zeggen? Terwijl ik dat forumbreed vertel?
Ik zou in ieder geval nergens schrijven dat we maar een beetje geduld met jou moeten hebben omdat je autistisch bent. Maar verboden is het niet, dus staffen vind ik nou weer het andere uiterste.

Uitspraken uit andere topics opgraven om iemands ongelijk/onbetrouwbaarheid/algehele slechtheid te bewijzen vind ik trouwens zo mogelijk nog irritanter. Maar ook dat staf ik niet, want het is niet verboden.
Blaise* schreef:
07-07-2017 16:13
ooooh nu snap ik jouw nick, Jij hebt het ook!
Geen humor. :whip:
Blaise* schreef:
07-07-2017 16:17
wellus ;-D
:calimero:
-bambi- schreef:
Impala vond het in dit geval niet prettig dus is dat al voldoende om mijn actie als foute inschatting te zien.
Ik bedoel het echt meer algemeen, want ik kreeg de indruk dat er geschreven werd dat dit echt een regel was, maar ik weet niet of dat klopt.
En wel of geen regel: prima dat je het weghaalt als iemand dat vraagt.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
-bambi- schreef:
Je bent al genoeg door het stof gegaan hoor. Het is nu wel duidelijk.
ThunderassMan schreef:
07-07-2017 16:15
Geen humor. :whip:
wellus ;-D
Ik twijfel ook absoluut niet aan de goede bedoelingen van Bambi. Niet dat mijn mening zo belangrijk is, maar soms kan een mens TE argwanend zijn.
Life is short. Eat dessert first.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 16:14
Ik zou in ieder geval nergens schrijven dat we maar een beetje geduld met jou moeten hebben omdat je autistisch bent. Maar verboden is het niet, dus staffen vind ik nou weer het andere uiterste.

Uitspraken uit andere topics opgraven om iemands ongelijk/onbetrouwbaarheid/algehele slechtheid te bewijzen vind ik trouwens zo mogelijk nog irritanter. Maar ook dat staf ik niet, want het is niet verboden.
In dit geval ging het niet over mijn autisme. En ik heb het niet gestaft, maar in het betreffende topic geschreven dat ik het irritant vond.
En vervolgens uitgelegd waarom mijn uitspraken helemaal niet met elkaar in tegenspraak waren. Uiteraard.
doornroosje9 schreef:
Ik twijfel ook absoluut niet aan de goede bedoelingen van Bambi. Niet dat mijn mening zo belangrijk is, maar soms kan een mens TE argwanend zijn.
In dit geval snap ik het ergens wel.Desbetreffende forummer krijgt al genoeg kritiek over zich heen,ongeacht het op dat moment terecht is of niet. Ik zou dan ook argwanend worden.
-bambi- schreef:
Je hoeft niks weg te halen omdat ik iets niet prettig vind. Niet van mij en niet van de mods. Ik heb daar ook helemaal niet om gevraagd. Ik heb zelfs niet eens aangegeven, dat ik het niet prettig zou vinden. Omdat ik dat helemaal niet relevant vind. Ik weet zelf niet eens, of ik het echt onprettig vind.

De enige reden om het weg te halen is dat het tegen de regels is en je een maatregel kon verwachten.
En wat ik zéker onprettig vind, is het meten met twee maten hier.
impala wijzigde dit bericht op 07-07-2017 16:21
20.59% gewijzigd
.
impala schreef:
07-07-2017 16:19
Je hoeft niks weg te halen omdat ik iets niet prettig vind. Niet van mij en niet van de mods. Ik heb daar ook helemaal niet om gevraagd. Zelfs niet aangegeven dat ik het niet prettig zou vinden.

De enige reden om het weg te halen is dat het tegen de regels is en je een maatregel kon verwachten.
Dat is dus mijn vraag: tegen welke regel is het?
Ik stop ermee, kinderen. Dit schiet niet op zo.
ThunderassMan schreef:
07-07-2017 16:15
:calimero:
:hug:

Ik moest wel heeeel ver terug voor deze knuffel
Solomio schreef:
In dit geval ging het niet over mijn autisme. En ik heb het niet gestaft, maar in het betreffende topic geschreven dat ik het irritant vond.
En vervolgens uitgelegd waarom mijn uitspraken helemaal niet met elkaar in tegenspraak waren. Uiteraard.
Heel goed :-)
vrouwjagersma schreef:
07-07-2017 16:20
wel terugkomen he!
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 16:23
Staan er hamburgers op het menu vanavond?
Dit begrijp ik niet.
impala schreef:
07-07-2017 16:19
Je hoeft niks weg te halen omdat ik iets niet prettig vind. Niet van mij en niet van de mods. Ik heb daar ook helemaal niet om gevraagd. Ik heb zelfs niet eens aangegeven, dat ik het niet prettig zou vinden.

Het is niet tegen de regels. Quoten uit een ander topic is tegen de regels. Parafraseren, of zelfs een linkje plaatsen, mag wel.
Lady_Voldemort schreef:
Dit begrijp ik niet.
vrouwjagersma schreef:
07-07-2017 16:20
laat ook maar
.
Lady_Voldemort schreef:
Dat was mijn volgende vraag :)
Ik begrijp die hamburgeropmerking niet, dus.
En ik haat tijdreizen.
Lady_Voldemort schreef:
Het is niet tegen de regels. Quoten uit een ander topic is tegen de regels. Parafraseren, of zelfs een linkje plaatsen, mag wel.
Dit dus.

Als iemand hier iets zegt over mijn ASS kan ik natuurlijk op de kast springen en zeggen dat ze dat 'quoten' uit een ander topic.
Maar dat lijkt me toch niet aan de orde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven