Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 16:13
ooooh nu snap ik jouw nick, Jij hebt het ook!
vrijdag 7 juli 2017 om 16:14
Ik zou in ieder geval nergens schrijven dat we maar een beetje geduld met jou moeten hebben omdat je autistisch bent. Maar verboden is het niet, dus staffen vind ik nou weer het andere uiterste.Solomio schreef: ↑07-07-2017 16:08Vandaag werd een reactie van mij ergens 'onderuitgehaald', omdat iemand vond dat die niet strookte met iets wat ik in een ander topic had geschreven (wat ze expliciet beschreef).
Als ik het goed begrijp had ik dat dus mogen staffen omdat dit 'verboden' is?
Dus pas als ik in DIT topic zeg dat ik ASS heb mogen jullie het ook zeggen? Terwijl ik dat forumbreed vertel?
Uitspraken uit andere topics opgraven om iemands ongelijk/onbetrouwbaarheid/algehele slechtheid te bewijzen vind ik trouwens zo mogelijk nog irritanter. Maar ook dat staf ik niet, want het is niet verboden.
vrijdag 7 juli 2017 om 16:16
Ik bedoel het echt meer algemeen, want ik kreeg de indruk dat er geschreven werd dat dit echt een regel was, maar ik weet niet of dat klopt.
En wel of geen regel: prima dat je het weghaalt als iemand dat vraagt.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 7 juli 2017 om 16:17
In dit geval ging het niet over mijn autisme. En ik heb het niet gestaft, maar in het betreffende topic geschreven dat ik het irritant vond.Lady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 16:14Ik zou in ieder geval nergens schrijven dat we maar een beetje geduld met jou moeten hebben omdat je autistisch bent. Maar verboden is het niet, dus staffen vind ik nou weer het andere uiterste.
Uitspraken uit andere topics opgraven om iemands ongelijk/onbetrouwbaarheid/algehele slechtheid te bewijzen vind ik trouwens zo mogelijk nog irritanter. Maar ook dat staf ik niet, want het is niet verboden.
En vervolgens uitgelegd waarom mijn uitspraken helemaal niet met elkaar in tegenspraak waren. Uiteraard.
vrijdag 7 juli 2017 om 16:18
In dit geval snap ik het ergens wel.Desbetreffende forummer krijgt al genoeg kritiek over zich heen,ongeacht het op dat moment terecht is of niet. Ik zou dan ook argwanend worden.doornroosje9 schreef: ↑07-07-2017 16:17Ik twijfel ook absoluut niet aan de goede bedoelingen van Bambi. Niet dat mijn mening zo belangrijk is, maar soms kan een mens TE argwanend zijn.
vrijdag 7 juli 2017 om 16:19
Je hoeft niks weg te halen omdat ik iets niet prettig vind. Niet van mij en niet van de mods. Ik heb daar ook helemaal niet om gevraagd. Ik heb zelfs niet eens aangegeven, dat ik het niet prettig zou vinden. Omdat ik dat helemaal niet relevant vind. Ik weet zelf niet eens, of ik het echt onprettig vind.
De enige reden om het weg te halen is dat het tegen de regels is en je een maatregel kon verwachten.
En wat ik zéker onprettig vind, is het meten met twee maten hier.
impala wijzigde dit bericht op 07-07-2017 16:21
20.59% gewijzigd
.
vrijdag 7 juli 2017 om 16:20
Dat is dus mijn vraag: tegen welke regel is het?impala schreef: ↑07-07-2017 16:19Je hoeft niks weg te halen omdat ik iets niet prettig vind. Niet van mij en niet van de mods. Ik heb daar ook helemaal niet om gevraagd. Zelfs niet aangegeven dat ik het niet prettig zou vinden.
De enige reden om het weg te halen is dat het tegen de regels is en je een maatregel kon verwachten.
vrijdag 7 juli 2017 om 16:20
vrijdag 7 juli 2017 om 16:21
vrijdag 7 juli 2017 om 16:22
wel terugkomen he!
vrijdag 7 juli 2017 om 16:22
Dit begrijp ik niet.
vrijdag 7 juli 2017 om 16:23
Het is niet tegen de regels. Quoten uit een ander topic is tegen de regels. Parafraseren, of zelfs een linkje plaatsen, mag wel.impala schreef: ↑07-07-2017 16:19Je hoeft niks weg te halen omdat ik iets niet prettig vind. Niet van mij en niet van de mods. Ik heb daar ook helemaal niet om gevraagd. Ik heb zelfs niet eens aangegeven, dat ik het niet prettig zou vinden.
Dit begrijp ik niet.
Staan er hamburgers op het menu vanavond?
vrijdag 7 juli 2017 om 16:24
Dat was mijn volgende vraag
vrijdag 7 juli 2017 om 16:25
Dit dus.Lady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 16:23Het is niet tegen de regels. Quoten uit een ander topic is tegen de regels. Parafraseren, of zelfs een linkje plaatsen, mag wel.
Als iemand hier iets zegt over mijn ASS kan ik natuurlijk op de kast springen en zeggen dat ze dat 'quoten' uit een ander topic.
Maar dat lijkt me toch niet aan de orde.