Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 17:27
Tegelijk met eten?GenieInABottle schreef: ↑07-07-2017 17:22Leren snellezen, met de juiste app ben je dan in 15 minuten door 3000 posts heen
vrijdag 7 juli 2017 om 17:28
vrijdag 7 juli 2017 om 17:29
oooh wat balen zeg.GenieInABottle schreef: ↑07-07-2017 17:20![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon, omdat het gesprek verzet is naar waarschijnlijk morgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je daar de hele dag mee bezig en weet je nog niets
vrijdag 7 juli 2017 om 17:29
Lady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 17:19Zeg, hier op NP heeft ze er altijd de mond van vol, van haar toeter. Dus het is nou niet alsof we iets nieuws vertellen.
Nou, ik vind 'lege batterijen' toch wel ernstig genante privé-info.
Of is 'toeter' geen synoniem voor iets anders?
vrijdag 7 juli 2017 om 17:30
Ik heb geen zin om verder bij te lezen en ik vond de actie lakjes ook helemaal niets. Dat zegt verder niets over het verlies van dit kleine menneke en het intense verdriet dat ouders en andere familieleden voelen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 7 juli 2017 om 17:45
Het zou eigenlijk gistermiddag zijn geweestMother_Earth schreef: ↑07-07-2017 17:29oooh wat balen zeg.
Ben je daar de hele dag mee bezig en weet je nog niets
Het zou me niet mogen verbazen. Zo is het ook gegaan bij mijn collega en die vertelde net dat het altijd zo gaat.
Ik heb mijn tijd maar besteed aan voorbereidend regelwerk.
vrijdag 7 juli 2017 om 17:54
Dan hoop ik voor je dat morgen echt meer duidelijkheid komt.GenieInABottle schreef: ↑07-07-2017 17:45Het zou eigenlijk gistermiddag zijn geweest![]()
Het zou me niet mogen verbazen. Zo is het ook gegaan bij mijn collega en die vertelde net dat het altijd zo gaat.
Wel fijn om te weten hoe of wat, vooral met regelwerk en voorbereidingen.
vrijdag 7 juli 2017 om 17:55
Afrika was het toch? Ik heb me laten vertellen dat ze daar niet kijken op een uurtje, dus het komt vast goed.GenieInABottle schreef: ↑07-07-2017 17:45Het zou eigenlijk gistermiddag zijn geweest![]()
Inmiddels wil ik wel graag van mijn pleegbloemen af. Ik ben doodsbang dat ze hier ineens verwelken of zo.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:02
Eh ja? Ik ga vanavond alles netjes teruglezen
Nu ff gaan sporten.
Prrrr, mauw miawwwww.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:05
Ik heb ook de paarse. Prachtige kleur, alleen lak ik nooit.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑07-07-2017 17:57Gisteren mijn paarse Tijn lakje met de post ontvangen en die ga ik morgen op doen.
Voor Tijn![]()
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 7 juli 2017 om 18:11
Klopt, maar vandaag gaat het hem niet meer worden. Och ja, weet ik in ieder geval zeker dat ik morgen weer een spannende dag hebLady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 17:55Afrika was het toch? Ik heb me laten vertellen dat ze daar niet kijken op een uurtje, dus het komt vast goed.
Inmiddels wil ik wel graag van mijn pleegbloemen af. Ik ben doodsbang dat ze hier ineens verwelken of zo.
Als het warm is, de bloemen zo koel mogelijk zetten (eventueel in de koelkast leggen). Lukt dat niet, zilverfolie eromheen en een koel element daar tegen leggen (of zak erwtjes, of koele fles water).
vrijdag 7 juli 2017 om 18:11
Wie lakt er nu zijn huisdierenMother_Earth schreef: ↑07-07-2017 18:08Geen poes, kat hond of zoiets ?
Dan maak je buren er blij mee![]()
Ik zag het laatst voorbij komen op FB, echt wat een onzin. En zeker een kat likt het er geheid af, wat me niet erg gezond lijkt.