Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 15:27
vrijdag 7 juli 2017 om 15:33
Het heeft niet te maken met niet serieus nemen, bij mij althans niet.Lady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 13:35In dit eigenste topic is het al meerdere malen genoemd. En misschien vindt ze het helemaal niet erg hoor, maar ik vind het gewoon nooit zo kies om mensen om de oren te slaan met dingen die ze in een ander topic (andere omstandigheden, andere gesprekspartners) hebben genoemd. Plus dat er een bijsmaakje aan zit van 'neem haar maar niet serieus hoor, ze heeft ASS'.
Ik heb in het verleden toch regelmatig gezien dat bijv t.o.v. Hans er wat meer ruimte was voor zijn soms onhandige manier van posten.
Ik zie in een quote dat Bambi het prima heeft verwoord: laat het gaan, probeer er enigszins begrip voor te hebben, en denk vooral niet dat je het kunt veranderen.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 7 juli 2017 om 15:35
Ach ja, dat denk ik dan weer van de overspannen manier waarop er op mij gereageerd werd vandaag,
En aangezien Bambi zelf zei dat ze er heel bewust voor gekozen had om te posten , denk ik dat ze het ook heel bewust weer heeft weggehaald - en niet omdat het zo sneu was voor mij. Dus op haar begrip en excuus zit ik niet echt te wachten.
.
vrijdag 7 juli 2017 om 15:52
Ik vind dat niet moeilijk te geloven hoor, Die bestaan zéker. Gelukkig ken ik er genoeg.vrouwjagersma schreef: ↑07-07-2017 15:50Je mag ook altijd de mogelijkheid openhouden dat mensen iets doen omdat ze oprecht goede bedoelingen hebben.
Ik vind dat ook altijd moeilijk te geloven, maar ze bestaan echt.
.
vrijdag 7 juli 2017 om 15:53
Ik twijfel helemaal niet aan Bambi's goede bedoelingen , hoe kom je daar nou bij. Ik zou het alleen zelf helemaal niet leuk vinden als mijn medisch dossier hier uitgebreid werd besproken zonder dat ik dat gesprek zelf in gang heb gezet. Ondanks dat het goed bedoeld is dus. Net zo goed vond ik het helemaal niet leuk toen men ineens een inzamelingsactie ter mijner eer en glorie op touw zette hier. Was ook heel lief en goed bedoeld, maar ik vond het maar een genante bedoening.
vrijdag 7 juli 2017 om 15:55
Ik zei ook niet dat jij eraan twijfelt. Ik twijfel eraan. Heel erg sterk en daar heb ik mijn redenen voor. Maar dat zal wel aan mijn neiging liggen om overal complotten te zien (ik bespaar deze of gene graag wat tikwerk).Lady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 15:53Ik twijfel helemaal niet aan Bambi's goede bedoelingen , hoe kom je daar nou bij. Ik zou het alleen zelf helemaal niet leuk vinden als mijn medisch dossier hier uitgebreid werd besproken zonder dat ik dat gesprek zelf in gang heb gezet. Ondanks dat het goed bedoeld is dus.
impala wijzigde dit bericht op 07-07-2017 15:59
16.60% gewijzigd
.
vrijdag 7 juli 2017 om 15:57
vrijdag 7 juli 2017 om 15:58
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 7 juli 2017 om 15:59
Daar twijfel ik nog over.ThunderassMan schreef: ↑07-07-2017 15:59Is het toeval dat in twijfelen een lelijk synoniem voor 'vrouw' verwerkt zit?
dana wijzigde dit bericht op 07-07-2017 16:01
20.19% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 7 juli 2017 om 16:01
ThunderassMan schreef: ↑07-07-2017 15:59Is het toeval dat in twijfelen een lelijk synoniem voor 'vrouw' verwerkt zit?
vrijdag 7 juli 2017 om 16:02
vrijdag 7 juli 2017 om 16:04
Ik heb weldegelijk twijfel gehad het te posten omdat ik het niet netjes vond.impala schreef: ↑07-07-2017 15:35Ach ja, dat denk ik dan weer van de overspannen manier waarop er op mij gereageerd werd vandaag,
En aangezien Bambi zelf zei dat ze er heel bewust voor gekozen had om te posten , denk ik dat ze het ook heel bewust weer heeft weggehaald - en niet omdat het zo sneu was voor mij. Dus op haar begrip en excuus zit ik niet echt te wachten.
En dat vind ik nog steeds, niet netjes. Ik heb een verkeerde inschatting gemaakt wat betreft 'niet netjes volgens mijn morele kompas' en 'kan nuttig zijn te weten hier'.
Ik heb het inderdaad heel bewust weggehaald ja. Omdat ik een fout heb gemaakt door niet gewoon naar dat stemmetje in mijn hoofd te luisteren -
- om niet iets persoonlijks uit andere topics hier te melden.
Het is aan jou uiteraard hoe je dat leest en invult verder, ik ben echter niet zo 'op de man' als jij misschien denkt.
vrijdag 7 juli 2017 om 16:07
Deze napraat vind ik helemaal lezen als een memory spel. Erg irritant.ThunderassMan schreef: ↑07-07-2017 16:03Huh?! Wat?! Ik quote een post en dan staat er opeens een andere tekst?![]()
Soms verstuur ik iets en dan staat er uiteindelijk niks. En dat terwijl ik dan juist op dat moment erg intelligent uit de hoek kom. Zal je nou altijd zien.
anoniem_350138 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 16:08
25.61% gewijzigd
vrijdag 7 juli 2017 om 16:08
Irritant ja, nogal.
En wéér staat er iets anders dan ik in eerste instantie kwoot.
vrijdag 7 juli 2017 om 16:08
Vandaag werd een reactie van mij ergens 'onderuitgehaald', omdat iemand vond dat die niet strookte met iets wat ik in een ander topic had geschreven (wat ze expliciet beschreef).
Als ik het goed begrijp had ik dat dus mogen staffen omdat dit 'verboden' is?
Dus pas als ik in DIT topic zeg dat ik ASS heb mogen jullie het ook zeggen? Terwijl ik dat forumbreed vertel?
Als ik het goed begrijp had ik dat dus mogen staffen omdat dit 'verboden' is?
Dus pas als ik in DIT topic zeg dat ik ASS heb mogen jullie het ook zeggen? Terwijl ik dat forumbreed vertel?
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.