Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:13
De zoons mss.Mother_Earth schreef: ↑07-07-2017 18:08Geen poes, kat hond of zoiets ?
Dan maak je buren er blij mee![]()
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Huh? Lak je de nagels van je huisdier?Mother_Earth schreef: ↑07-07-2017 18:08Geen poes, kat hond of zoiets ?
Dan maak je buren er blij mee![]()
Zit die lang genoeg stil om te laten drogen?
Het komt echt voor.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑07-07-2017 18:13Huh? Lak je de nagels van je huisdier?
Zit die lang genoeg stil om te laten drogen?![]()
Ik wel, het duurt alleen uren voordat het droog is op mijn nagels. ALs ik ze 's ochtends lak, dan kan ik blij zijn als ze 's nachts droog genoeg zijn om geen strepen erin te krijgen van het kussen of zo. Ook de sneldrogendewonderlakjesdieheelveelgeldkosten.
Ik gebruik mijn nagellak dan ook vaker om mee te kleuren, leuke effecten!
vrijdag 7 juli 2017 om 18:18
Nou ikke niet en kan het ook niet waarderen bij anderen maar ik weet niet hoe gek Solo kan zijnLady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 18:11Wie lakt er nu zijn huisdieren.
Ik zag het laatst voorbij komen op FB, echt wat een onzin. En zeker een kat likt het er geheid af, wat me niet erg gezond lijkt.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:21
Dat zijn plastic hoesjes. Raken ze ook zo kwijt.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:22
Das net zo stom. Wie doet z'n kat nou plastic nagelhoesjes om.
Echt, de wereld wordt steeds gekker.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:23
De mijne heeft één krabplek: een plank bij de trap. Als die plank echt weggekrabd is vervang ik hem gewoon. De plank he, niet de kat.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑07-07-2017 18:23Die hoesjes doen sommigen bij meubelslopende katten.
Ik knip de nagels van mijn monstertje om de week.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:23
Vreselijk he
Laat een beest gewoon beest zijn vind ik.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:29
Een maatregel boeit me totaal niet. Al krijg ik een permaban. Als ik mezelf maar in de spiegel aan kan blijven kijken en dat kon ik vanmiddag niet nee. Ik dacht dat ik jou iets vervelends had aan gedaan. Fijn dat dat dus mee lijkt te vallen.impala schreef: ↑07-07-2017 16:19Je hoeft niks weg te halen omdat ik iets niet prettig vind. Niet van mij en niet van de mods. Ik heb daar ook helemaal niet om gevraagd. Ik heb zelfs niet eens aangegeven, dat ik het niet prettig zou vinden. Omdat ik dat helemaal niet relevant vind. Ik weet zelf niet eens, of ik het echt onprettig vind.
De enige reden om het weg te halen is dat het tegen de regels is en je een maatregel kon verwachten.
En wat ik zéker onprettig vind, is het meten met twee maten hier.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:29
Ik nooit.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑07-07-2017 18:23Die hoesjes doen sommigen bij meubelslopende katten.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:33
Ik ook. Wat stom die hoesjes.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑07-07-2017 18:23Die hoesjes doen sommigen bij meubelslopende katten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 7 juli 2017 om 18:43
Nou inderdaad. Net zo stom als mensen die hun hond,cavia,kat of konijn aankledenLady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 18:22Das net zo stom. Wie doet z'n kat nou plastic nagelhoesjes om.
Echt, de wereld wordt steeds gekker.

charlottew88 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 18:47
0.29% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:45
Echt vreselijkcharlottew88 schreef: ↑07-07-2017 18:43Nou inderdaad. Net zo stom als mensen die hun hond,cavia,kat of konijn aankleden![]()
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... y-hats.jpg[/img]
vrijdag 7 juli 2017 om 18:47
Ik heb geen huisdieren en mijn kinderen zijn nagelbijters.Mother_Earth schreef: ↑07-07-2017 18:18Nou ikke niet en kan het ook niet waarderen bij anderen maar ik weet niet hoe gek Solo kan zijn![]()
Ik denk dat ik het potje lak gewoon neerzet, voor de sier, om naar te kijken. Als iedereen dan allang geen lakje van Tijn meer heeft heb ik een collector's item.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:50
Als jouw monsters je huis niet slopen hoeft dat ook niet toch.