Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Afbeelding
Goedemorgen. Ik was weer tegen mezelf aan het praten op mijn plaatjes topic.
Dus nu maar even hier spammen.
Voelt toch minder eenzaam.
Hoe is het met iedereen?
Lekker geslapen?
O, ik moet gaan!
Later!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Nee slapen ging maar zo zo.
Werk vandaag tot en met donderdag halve dagen en dan wel vrijdag en zaterdag nog. Volgende week is een rustige week qua uren.
Goedemorgen. Hier ook héél slecht geslapen, steeds wakker. Meh. En helaas wel een hele dag werken. Maar even kijken hoe ver ik kom.
Werk ze iedereen!
The owls are not what they seem
Ik heb best ok geslapen, maar dat mag ook wel na het halve nachtje daarvoor. En de nacht daarvoor was nog erger. Nou nee, eigenlijk was de nacht goed. Ik heb wel 5 uur achter elkaar geslapen. Das echt een uitzondering. Die ik meteen mocht bekopen met zware hoofdpijn en misselijkheid in de morgen. Te vast geslapen. Het is ook nooit goed :nut:
Nu kom ik nog slaap te kort, maar ik ben het gewend om moe te zijn, dus ik overleef vandaag ook wel weer.
En nu iets heel leuks!
Ehhh, wat kan ik bedenken.
O ja, ik ben bijna jarig. Ik mag volgend schooljaar les/workshops geven op een basisschool (nog niks definities, maar vandaag een positieve reactie gehad op mijn voorstel). De zon schijnt :sun:
Nog 2 weken werken en dan heb ik vakantie.
Jane-Ice schreef:
07-07-2017 17:03
Hun, dat is even schrikken! Is je hond oud en is ze ziek?

Oudblond :hello:

Was even gaan eten met vriendin bij de vishandel en helaas verkochten ze oesters per kilo...
Wou echt 2 proeven maar een kilo durf ik niet aan...volgende keer dan maar. :|
Straks sporten. :cheer2:
Ze is 17 en takelt nu wel erg af....
Mag ik weer terug naar bed...?
Bah, dat is niet fijn.
17 is wel oud voor een hond. Je weet dat de dag dat ze er er niet meer is eens komt, maar leuk is het nooit.
En waar ligt de grens van het lijden? (ik spreek nu even uit eigen ervaring, ik weet niks van jouw situatie Hun, heb niet terug gelezen)
Hunniebunnie schreef:
10-07-2017 09:45
Mag ik weer terug naar bed...?
Van mij wel :cat:
Mogguh.

Zucht, dit was weer een weekend voor in de boeken. Maar ik ben moehoe.. Echt kapotmoe.
Ik voel m'n benen niet meer X-D
Hunnie voor jou een dikke :hug: Je huisdier moeten laten gaan is altijd erg.

Katjies, jij bent de eerste die ik meteen weet!

Hallo iedereen! Ik ben hier voorlopig wat minder, ben namelijk met een persoonlijk project bezig.
Je maakt het spannend Elfje! Toe dan, zeg dan, waar werk je aan :popcorn:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
10-07-2017 13:01
Je maakt het spannend Elfje! Toe dan, zeg dan, waar werk je aan :popcorn:
Als het echt wat wordt dan zeg ik er meer over. Nog even geduld dus. :bigkiss:
Oh ik ben benieuwd Elfje! Maar veel succes, hoe dan ook :smooch:
The owls are not what they seem
-Katjies- schreef:
10-07-2017 09:35
En nu iets heel leuks!
Ehhh, wat kan ik bedenken.
O ja, ik ben bijna jarig. Ik mag volgend schooljaar les/workshops geven op een basisschool (nog niks definities, maar vandaag een positieve reactie gehad op mijn voorstel). De zon schijnt :sun:
Nog 2 weken werken en dan heb ik vakantie.
Leuk!!!
Elfje112 schreef:
10-07-2017 13:03
Als het echt wat wordt dan zeg ik er meer over. Nog even geduld dus. :bigkiss:
Spannend!!!
Hunniebunnie schreef:
10-07-2017 09:42
Ze is 17 en takelt nu wel erg af....
:hug:
Ik ben al thuis, net op de markt twee gebraden kippenbouten gehaald voor vanavond. Sla erbij en klaar.
Nu even een bakje skyr en dan ga ik even " sporten" beetje fietsen en met wat gewichten stoeien en ondertussen een luisterboek aan.
LadyL0101 schreef:
10-07-2017 13:11
Oh ik ben benieuwd Elfje! Maar veel succes, hoe dan ook :smooch:
Dank je :lips: En juliie ook bedankt Dolfje en Aza!
SuccesElfje

Lekker Dolfje

Sterkte Hun

Katjie jou ken ik :D
Ik moet mezelf echt een schop verkopen hoor, heb zó geen zin meer, en ik heb pas over drie weken vakantie! Heb vannacht liggen piekeren over de hond, dus moe. Ook best wel moe van het dagelijks twee paarden verzorgen + stallen uitmesten, maar dat is morgen voor het laatst. Plus als ik ermee bezig ben, geniet ik er weer van.

Zaterdag spontaan bij vrinden gegeten, bbq in hun riante tuin. Heel gezellig om weer bij te kletsen. Onze oudsten waren ooit boezemvrienden, maar zijn nu uit elkaar gegroeid. Zitten ook op andere scholen nu. Dus je zag dat het weer even moest voegen, maar toen werd het ook weer gezellig. En het zag er heel vertrouwd uit. De twee jongsten kunnen het ook prima met elkaar vinden, ook al schelen ze twee jaar. Dus dat was een fijne avond.

Gisteren mocht oudste met een groep vrinden alleen de stad in, patat eten en naar de bios. Daarna belde hij zoet, om te vragen of hij nog even mocht blijven. Kwam vervolgens keurig op tijd thuis en toen ik vroeg of het leuk was en wat ze allemaal hadden gedaan, was het 'verstoppertje spelen op de Grote Markt.' Ach, zo groot en toch nog zo klein... :flirting:
Gekke vraag, hoe kom ik erachter dat ik koorts heb, zonder thermometer?
Beetje awkward om aan m'n collega's te vragen om aan m'n voorhoofd te voelen. X-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven