Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
shifty schreef:
11-07-2017 19:45
Tis in 'Relaties' deze keer. In de sekspijler zwaai ik met mijn andere staf :biggrin:
Daar heet dat dan ook 'swaffelen'.
charlottew88 schreef:
11-07-2017 19:48
Negeerknop :lightbulb:
Ben je helemaal belatafeld? :bonk:

Ik heb een hekel aan posts die ik niet kan lezen. Veels te nieuwsgierig.
ThunderassMan schreef:
11-07-2017 19:54
Daar heet dat dan ook 'swaffelen'.
:biggrin:
-Katjies- schreef:
11-07-2017 19:39
Kan ik iemand blij maken met een "Landleven' (inspiratietijdschrift voor buitenkomen & buitenleven). Kreeg ik alvast voor mijn verjaardag van mijn collega's (ik woon in een rijtjeshuis). Ja ik hou van de natuur enseauw, maar hier heeft iemand toch flink de plank misgeslagen. Ik moet hoognodig iets aan mijn imago gaan doen :O
Even navragen of ze graag willen dat je verhuisd of ze ze je een promotie gunnen zodat je een landhuis kan kopen?

Dat is echt hilarisch. Nu heb jij het gedaan :rofl:
Star* schreef:
11-07-2017 19:58
Dat is echt hilarisch. Nu heb jij het gedaan :rofl:

ja vond ik ook een knappe wending in het plot :applause:
shifty schreef:
11-07-2017 19:57
Even navragen of ze graag willen dat je verhuisd of ze ze je een promotie gunnen zodat je een landhuis kan kopen?
Ik hoop het laatste.
ThunderassMan schreef:
11-07-2017 19:55
Ben je helemaal belatafeld? :bonk:

Ik heb een hekel aan posts die ik niet kan lezen. Veels te nieuwsgierig.
Nou lekker dan. Nu moet ik weer over die post(s) heen scrollen :|
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
shifty schreef:
11-07-2017 19:36
Er werd in het topic volop gestaft; ook ik ben gestaft en ik heb ook die persoon gestaft en mezelf gestaft.
Tjongejonge
Je bent zelf een theepot
Zijn die pleegbloemen al opgehaald eigenlijk?
SuzanneSuus schreef:
11-07-2017 20:19
Tjongejonge
Nou, rsi is niet niks hoor!
Goh bijzonder hoe zo'n topic kan lopen alleen maar omdat jij kritisch bent geweest ben jij ineens de gebeten hond.
Inderdaad.
Er was ook Iemand die zegt dat ze hoopt dat de walgelijke TO betrapt wordt, aan haar haren gesleurd wordt en een paar klappen krijgt. :facepalm:
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 11-07-2017 20:29
27.18% gewijzigd
Katalina schreef:
11-07-2017 20:20
Zijn die pleegbloemen al opgehaald eigenlijk?
:rofl:

Ik heb ze zelf maar weggebracht. Ze waren nog niet dood (wel een paar bloemblaadjes weggewaaid onderweg maar wat niet weet wat niet deert) en de mevrouw was er heel blij mee.
shifty schreef:
11-07-2017 20:28
Inderdaad.
Er was ook Iemand die zegt dat ze hoopt dat de walgelijke TO betrapt wordt, aan haar haren gesleurd wordt en een paar klappen krijgt. :facepalm:
Ja dat gaat echt veel te ver
shifty schreef:
11-07-2017 20:28
Inderdaad.
Er zitten hier een paar forummers die elke keer weer helemaal mataglap worden als ze een minnaressentopic spotten. Ik heb een paar keer geprobeerd ze tot rede te brengen, maar er is geen goed garen mee te spinnen dus ik laat ze verder maar. Waarschijnlijk zijn ze zelf ooit verlaten voor een minnares, wat natuurlijk heel zielig is maar ergens kan ik me het nog voorstellen ook van zo'n kerel :proud:
Lady_Voldemort schreef:
11-07-2017 20:30

Ik heb ze zelf maar weggebracht. Ze waren nog niet dood (wel een paar bloemblaadjes weggewaaid onderweg maar wat niet weet wat niet deert) en de mevrouw was er heel blij mee.
Hoe kwam je eigenlijk aan die blommen? Iemand die mij pleegbloemen geeft moet wel heel wanhopig zijn.
Lady_Voldemort schreef:
11-07-2017 20:30

Ah kijk jij bent goed bezig haha!
Ik kan ook weer rustig slapen nu dit vraagstuk is afgesloten. Ik zou echt kriegel worden van pleegbloemen :D
Huh? Ik had Shifty gequoteerd en er op gereageerd, maar die post is nooit doorgekomen.
-Katjies- schreef:
11-07-2017 20:36
Hoe kwam je eigenlijk aan die blommen? Iemand die mij pleegbloemen geeft moet wel heel wanhopig zijn.
De bezorger kwam ze brengen, omdat de gelukkige krijgster (mijn buurvrouw) niet thuis was. En het was bloedheet, dus ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om die arme bloemen weer achterin die zinderende bestelauto te laten stoppen.

Ik wist ook niet dat ik het in me had hoor, want eigenlijk vind ik zo'n bos bloemen echt een heel stom concept.
Lady_Voldemort schreef:
11-07-2017 20:33
Er zitten hier een paar forummers die elke keer weer helemaal mataglap worden als ze een minnaressentopic spotten. Ik heb een paar keer geprobeerd ze tot rede te brengen, maar er is geen goed garen mee te spinnen dus ik laat ze verder maar. Waarschijnlijk zijn ze zelf ooit verlaten voor een minnares, wat natuurlijk heel zielig is maar ergens kan ik me het nog voorstellen ook van zo'n kerel :proud:
Deze forumer die zo te keer ging beweert bij hoog en laag dat haar man nooit vreemd gegaan is en haar al helemaal niet verlaten heeft
Lady_Voldemort schreef:
11-07-2017 20:33

Nope :proud:
-Katjies- schreef:
11-07-2017 19:48
Maar wil je dan geen mobiele werkbank kunnen maken of lezen over de fokveedag voor jonge boern en boerinnen?
:yes: altijd al op zitten wachten!
-Katjies- schreef:
11-07-2017 20:37
Huh? Ik had Shifty gequoteerd en er op gereageerd, maar die post is nooit doorgekomen.
Misschien komt het nog een keer door? Of is het een pagina terug geplaatst?
Het is een heel flexibel forum :proud:
dolfje schreef:
11-07-2017 20:46
:yes: altijd al op zitten wachten!
Ik kom vast nog wel een keer in jouw stad, dus pb je adres maar even :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven