Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 12 juli 2017 om 20:49
Balen zeg
woensdag 12 juli 2017 om 20:50
Inderdaad; die van mij begonnen al te miepen als mijn hond door de heg kwam rennen om hun bezoek weg te jagen.
woensdag 12 juli 2017 om 20:51
Waren je armen zo vies dan?MoirenPhae schreef: ↑12-07-2017 20:46O, ik wel. En om te zeggen dat ik mijn armen moest lappen, onkruid moest trekken, wat al die verschillende mannen dan wel niet bij mij over de vloer deden, en in dit huis vooral overlast van muziek bij mooi weer.
woensdag 12 juli 2017 om 20:53
MoirenPhae schreef: ↑12-07-2017 20:46O, ik wel. En om te zeggen dat ik mijn armen moest lappen, onkruid moest trekken, wat al die verschillende mannen dan wel niet bij mij over de vloer deden, en in dit huis vooral overlast van muziek bij mooi weer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 12 juli 2017 om 20:56
ThunderassMan schreef: ↑12-07-2017 20:50Inderdaad; die van mij begonnen al te miepen als mijn hond door de heg kwam rennen om hun bezoek weg te jagen.
Ja echt he. Alsof je niks beters te doen hebt dan je hond uit HUN tuin te halen of zo.
woensdag 12 juli 2017 om 20:57
Ik was te lui om Eausm te zoeken
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 12 juli 2017 om 21:01
Ik heb best leuke buren en we zullen zelf ook niet heel vervelende buren zijn, maar een vrijstaand huis midden in het veld lijkt me heerlijk: dan neem ik een sauna en een hottub en dan loop ik als het fijn weer is, in mijn blote kont in mijn eigen tuin. Dat zou nu ook wel kunnen, maar is wellicht wat ongemakkelijk.
Ik zit maar na te denken wat ik van turbozwemlessen vind, behalve dat ik het fijn vind dat mensen "turbo" gebruiken.
Ik zit maar na te denken wat ik van turbozwemlessen vind, behalve dat ik het fijn vind dat mensen "turbo" gebruiken.
woensdag 12 juli 2017 om 21:13
Ik zag net op FB iets over turbozwemlessen voorbij komen. Zal ik daar ook gewoon de zwemlesdiscussie starten?vrouwjagersma schreef: ↑12-07-2017 21:01Ik heb best leuke buren en we zullen zelf ook niet heel vervelende buren zijn, maar een vrijstaand huis midden in het veld lijkt me heerlijk: dan neem ik een sauna en een hottub en dan loop ik als het fijn weer is, in mijn blote kont in mijn eigen tuin. Dat zou nu ook wel kunnen, maar is wellicht wat ongemakkelijk.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 12 juli 2017 om 21:15
Turbo als woord of turbo als in snel zijn?vrouwjagersma schreef: ↑12-07-2017 21:01Ik heb best leuke buren en we zullen zelf ook niet heel vervelende buren zijn, maar een vrijstaand huis midden in het veld lijkt me heerlijk: dan neem ik een sauna en een hottub en dan loop ik als het fijn weer is, in mijn blote kont in mijn eigen tuin. Dat zou nu ook wel kunnen, maar is wellicht wat ongemakkelijk.
woensdag 12 juli 2017 om 21:17
Je weet dat ik je onpeilbaar intelligent vind, maar zwemlessen zijn wel een splijtzwam hier.
Turbo als voorvoegsel. Ik vind dat een mooi woord, het doet me denken aan vroeger toen je het nog vaak hoorde op de kermis.
woensdag 12 juli 2017 om 21:22
Splijtzwam......... wat een prachtig woord is dat toch.vrouwjagersma schreef: ↑12-07-2017 21:17Je weet dat ik je onpeilbaar intelligent vind, maar zwemlessen zijn wel een splijtzwam hier.
Turbo als voorvoegsel. Ik vind dat een mooi woord, het doet me denken aan vroeger toen je het nog vaak hoorde op de kermis.
woensdag 12 juli 2017 om 21:24
Gezellig.
woensdag 12 juli 2017 om 21:28
Daar was ik al bang voor. Ik ga zoeken. Linkje verschijnt elders.Lady_Voldemort schreef: ↑12-07-2017 21:27Moet je wel even een linkje doen. Anders lul ik zo in het luchtledige.