Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 13 juli 2017 om 17:20
Dat is ze ook al 100 keer gezegd, maar lijkt niet aan te komen.Eleonora-2 schreef: ↑13-07-2017 17:18Gooi gewoon dicht dat forum en werk er aan tot het klaar is en naar behoren werkt.
We redden ons wel hoor.
Dit slaat nergens op.
Alsof ik naar een zinkend schip sta te kijken wat stug doorvaart ipv te gaan hozen.
donderdag 13 juli 2017 om 17:30
donderdag 13 juli 2017 om 17:32
Ja, ik blijf nou eenmaal een naïeve pathologisch optimistische linkse bomenknuffelaar
donderdag 13 juli 2017 om 17:38
Normaliter ik ook hoor, maar ik heb voor de zekerheid alvast mijn reddingsvest aan getrokkenLady_Voldemort schreef: ↑13-07-2017 17:32Ja, ik blijf nou eenmaal een naïeve pathologisch optimistische linkse bomenknuffelaar![]()
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
donderdag 13 juli 2017 om 17:39
En als iedereen nou zou quoten viel er nog wel chocola van te maken.Eleonora-2 schreef: ↑13-07-2017 17:37Soms is het echt moeilijk om een discussie te voeren. Gesprekken slaan nergens op als de boel doorlopend door elkaar staat.
donderdag 13 juli 2017 om 18:01
Ik vind dat het nou gewoon eens een keer moet werken.Lady_Voldemort schreef: ↑13-07-2017 17:39En als iedereen nou zou quoten viel er nog wel chocola van te maken.
Sanoma zet zichzelf voor schut met deze flauwekul.
donderdag 13 juli 2017 om 18:21
Nou inderdaad.Eleonora-2 schreef: ↑13-07-2017 17:37Soms is het echt moeilijk om een discussie te voeren. Gesprekken slaan nergens op als de boel doorlopend door elkaar staat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 13 juli 2017 om 19:12
donderdag 13 juli 2017 om 19:21
Wel raar dan dat ze die rotzooi van vanmiddag wel meteen op konden lossen en die andere bugs, waar we inmiddels al maanden mee verveeld worden, niet. Heb ik ook in het bugtopic gezet trouwens, tegen beter weten in.
donderdag 13 juli 2017 om 19:22
Het zal niet meer dan pleisters plakken op een opengesneden slagader zijn. Heel even wordt het bloed tegengehouden en dan spuit het er weer vrolijk op los.Lady_Voldemort schreef: ↑13-07-2017 19:21Wel raar dan dat ze die rotzooi van vanmiddag wel meteen op konden lossen en die andere bugs, waar we inmiddels al maanden mee verveeld worden, niet. Heb ik ook in het bugtopic gezet trouwens, tegen beter weten in.
donderdag 13 juli 2017 om 19:25
Mooi gesproken.MoirenPhae schreef: ↑13-07-2017 19:22Het zal niet meer dan pleisters plakken op een opengesneden slagader zijn. Heel even wordt het bloed tegengehouden en dan spuit het er weer vrolijk op los.
donderdag 13 juli 2017 om 19:41
Freakeh.