Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Gooi gewoon dicht dat forum en werk er aan tot het klaar is en naar behoren werkt.
We redden ons wel hoor.
Dit slaat nergens op.
Eleonora-2 schreef:
13-07-2017 17:18
Gooi gewoon dicht dat forum en werk er aan tot het klaar is en naar behoren werkt.
We redden ons wel hoor.
Dit slaat nergens op.
Dat is ze ook al 100 keer gezegd, maar lijkt niet aan te komen.
Alsof ik naar een zinkend schip sta te kijken wat stug doorvaart ipv te gaan hozen.
Ik denk dat de adverteerders daar niet mee akkoord gaan. Zullen ze niet meteen gaan muiten, maar een contractverlenging zit er natuurlijk niet in als het medium een half jaar uit de lucht is geweest. En een half jaar gaan ze wel nodig hebben, om deze bende op te lossen met dit wereldteam :roll:
Minstens. Ik ga eerder uit van een jaar. Of twee.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
13-07-2017 17:31
Minstens. Ik ga eerder uit van een jaar. Of twee.
Ja, ik blijf nou eenmaal een naïeve pathologisch optimistische linkse bomenknuffelaar :D
Soms is het echt moeilijk om een discussie te voeren. Gesprekken slaan nergens op als de boel doorlopend door elkaar staat.
Lady_Voldemort schreef:
13-07-2017 17:32
Ja, ik blijf nou eenmaal een naïeve pathologisch optimistische linkse bomenknuffelaar :D
Normaliter ik ook hoor, maar ik heb voor de zekerheid alvast mijn reddingsvest aan getrokken :mrgreen:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Eleonora-2 schreef:
13-07-2017 17:37
Soms is het echt moeilijk om een discussie te voeren. Gesprekken slaan nergens op als de boel doorlopend door elkaar staat.
En als iedereen nou zou quoten viel er nog wel chocola van te maken.
Moet je wel kúnnen quoten :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady_Voldemort schreef:
13-07-2017 17:39
En als iedereen nou zou quoten viel er nog wel chocola van te maken.
Ik vind dat het nou gewoon eens een keer moet werken.
Sanoma zet zichzelf voor schut met deze flauwekul.
Eleonora-2 schreef:
13-07-2017 17:37
Nou inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
He jammer, de '1x4 bug' kwam net te vroeg. Anders had ik snel plaatjes kunnen plakken.
(wat een zooitje zeg!)
Modtopic: ik val LV bij met toevoeging dat het wel stress in modland zal zijn omdat de gum ook niet werkt. Hoppa, meteen gegumd :rofl:
oudblond wijzigde dit bericht op 13-07-2017 19:15
0.74% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik vraag me af hoe zoiets ineens ontstaat. Al die foutmeldingen en dubbele postings. Dat gebeurt toch niet zomaar. Dan zijn ze toch bezig te sleutelen of zo.
Hugh-Jazz schreef:
13-07-2017 19:13
Ik vraag me af hoe zoiets ineens ontstaat. Al die foutmeldingen en dubbele postings. Dat gebeurt toch niet zomaar. Dan zijn ze toch bezig te sleutelen of zo.
Wel raar dan dat ze die rotzooi van vanmiddag wel meteen op konden lossen en die andere bugs, waar we inmiddels al maanden mee verveeld worden, niet. Heb ik ook in het bugtopic gezet trouwens, tegen beter weten in.
Lady_Voldemort schreef:
13-07-2017 19:21
Wel raar dan dat ze die rotzooi van vanmiddag wel meteen op konden lossen en die andere bugs, waar we inmiddels al maanden mee verveeld worden, niet. Heb ik ook in het bugtopic gezet trouwens, tegen beter weten in.
Het zal niet meer dan pleisters plakken op een opengesneden slagader zijn. Heel even wordt het bloed tegengehouden en dan spuit het er weer vrolijk op los.
MoirenPhae schreef:
13-07-2017 19:22
Het zal niet meer dan pleisters plakken op een opengesneden slagader zijn. Heel even wordt het bloed tegengehouden en dan spuit het er weer vrolijk op los.
Mooi gesproken.
Skull in CM :rofl:
Afbeelding
:-D
Skull schreef:
13-07-2017 19:34
Afbeelding
:rofl:
Zouden ze de truien al besteld hebben?

Afbeelding
Mooie trui HJ.

Ik wist al dat ie zou komen, want het forum kondigde hem al aan. Zevenendertig seconden heb ik vol spanning zitten wachten, maar eerlijk: het was het wachten waard :love:
Skull schreef:
13-07-2017 19:34
Afbeelding
Wat denken wij toch hetzelfde. Angstaanjagend soms.
MoirenPhae schreef:
13-07-2017 19:40
Wat denken wij toch hetzelfde. Angstaanjagend soms.
Freakeh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven