Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 13 juli 2017 om 19:49
Wiezemoeder?Joostisandersgeaard2 schreef: ↑13-07-2017 19:47Vraag me af of ze bewijzen dat scrum/agile niet werkt voor dit soort trajecten.
Ik ben maar een eenvoudige wasvrouw hoor.
donderdag 13 juli 2017 om 19:54
En ik doe pabo en daar schijn je ook heel dom voor te moeten zijn.
donderdag 13 juli 2017 om 19:55
Het is hip om niet meer vantevoren helemaal uit te denken hoe het moet werken, dit te maken en dan in een keer helemaal klaar neer te zetten.
Het is nu hip om telkens kleine stukjes beschikbaar te stelken. Maar dat werkt dus niet met een forum wat voorheen goed draaide en veel kon.
Eigenlijk wordt er geen flikker getest, maar gelijk online gezet. Lekker goedkoop.
donderdag 13 juli 2017 om 19:55
Dat sowieso. Ik ben op de pabo gesjeesd omdat ik niet dom genoeg was.MoirenPhae schreef: ↑13-07-2017 19:54En ik doe pabo en daar schijn je ook heel dom voor te moeten zijn.
donderdag 13 juli 2017 om 19:57
donderdag 13 juli 2017 om 19:58
Webdeveloper bijMoirenPhae schreef: ↑13-07-2017 19:54En ik doe pabo en daar schijn je ook heel dom voor te moeten zijn.
Sanoma moet dan ook lukken...
donderdag 13 juli 2017 om 20:01
Ah zo. Nou, met de adverteerders hijgend in je nek kan ik me dat nog een beetje voorstellen ook. Maar wat ik me dan weer niet kan voorstellen is dat je de boel dan met alle bugs maar de boel laat.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑13-07-2017 19:55Het is hip om niet meer vantevoren helemaal uit te denken hoe het moet werken, dit te maken en dan in een keer helemaal klaar neer te zetten.
Het is nu hip om telkens kleine stukjes beschikbaar te stelken. Maar dat werkt dus niet met een forum wat voorheen goed draaide en veel kon.
Eigenlijk wordt er geen flikker getest, maar gelijk online gezet. Lekker goedkoop.
En natuurlijk is er niet getest. Eerst dacht ik nog dat wij de testers waren, maar het interesseert ze gewoon geen fuck.
donderdag 13 juli 2017 om 20:30
Zijn daar geen kinderen? Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan kinderen.
Behalve op een toastje met smeersel. Dan kan ik ze wel waarderen.
donderdag 13 juli 2017 om 20:34
donderdag 13 juli 2017 om 20:35
Ben jij familie van Redbulletje?MoirenPhae schreef: ↑13-07-2017 20:30Zijn daar geen kinderen? Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan kinderen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 13 juli 2017 om 20:35
Ik heb een hekel aan de mensen waar ze in zitten.MoirenPhae schreef: ↑13-07-2017 20:30Zijn daar geen kinderen? Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan kinderen.
donderdag 13 juli 2017 om 20:46
Ik denk dat mijn DIS wat opspeelt.
donderdag 13 juli 2017 om 20:55
Ik verklap graag geheimen.
PABO is een lerarenopleiding.
donderdag 13 juli 2017 om 21:00
Sorry.
donderdag 13 juli 2017 om 21:01
Huh?? Ik zat hier en plaatse een reacite en die werd in het modtopic geplaatst??? Ik haalde de hele boel weer weg en vul netjes in dat ik in het foute topic plaatste, Krijg een venster met de boodschap 'dank je wel, wil je terug naar je laatste' En dan kom ik weer hier.
Wie het begrijpt????? Ik denk dat ik maar een fles open ga maken. Misschien snap ik het dan wel.
Wie het begrijpt????? Ik denk dat ik maar een fles open ga maken. Misschien snap ik het dan wel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 13 juli 2017 om 21:03
Misschien moest je ze eens dicht latenOudblond schreef: ↑13-07-2017 21:01Huh?? Ik zat hier en plaatse een reacite en die werd in het modtopic geplaatst??? Ik haalde de hele boel weer weg en vul netjes in dat ik in het foute topic plaatste, Krijg een venster met de boodschap 'dank je wel, wil je terug naar je laatste' En dan kom ik weer hier.