Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hello! Geworstel met excel heeft eindelijk tot resultaat geleid :jump: ik ben blij!

Dolfje, wij eten vanavond chili, vanwege zomer maar wel frisjes... met tortillachips en zure room. Is dat wat?

Aza ik heb redelijk recent kort (1,5 jaar) in jouw stad gewoond, ik kan dus alleen wat over 'mijn' stukje zeggen. Maar dat was wel een buurt met wisselende verhalen, die mij erg goed bevallen is. Misschien is het de jouwe?

Blond, je krijgt zo PB :lijstje:
The owls are not what they seem
LadyL0101 schreef:
13-07-2017 15:10
Hello! Geworstel met excel heeft eindelijk tot resultaat geleid :jump: ik ben blij!

Dolfje, wij eten vanavond chili, vanwege zomer maar wel frisjes... met tortillachips en zure room. Is dat wat?

Aza ik heb redelijk recent kort (1,5 jaar) in jouw stad gewoond, ik kan dus alleen wat over 'mijn' stukje zeggen. Maar dat was wel een buurt met wisselende verhalen, die mij erg goed bevallen is. Misschien is het de jouwe?

Blond, je krijgt zo PB :lijstje:
Welke "stukje" was het?

Ik heb inmiddels in diverse stukjes gewoond en alles heeft zo z'n voors en tegens.
Azarole schreef:
13-07-2017 15:27
Welke "stukje" was het?

Ik heb inmiddels in diverse stukjes gewoond en alles heeft zo z'n voors en tegens.
Tuinzigt
LadyL0101 schreef:
13-07-2017 15:29
Tuinzigt
Daar woont m'n beste vriendin. Leuk stukje.
De wijk waar ik ga wonen lijkt op deze wijk. Net aan de andere kant (als ik me niet vergis, grenst het enigszins wel. Volgens mij.
Hunniebunnie schreef:
13-07-2017 15:02
Broodje (vegetarische) hamburger met sla?

Of wat ik altijd goed vindt: geroosterd brood met zalm. Word ik heeeel blij van! Dan wat cherrytomaatjes met mozzarella erbij en klaar is Dolfje!
Hamburgers hebben we zondag gegeten maar zalm vind ik echt niet zo heel lekker. :P
Het wordt een wrap met kipshoarma en sla en tomaat, ook lekker en makkelijk.
LadyL0101 schreef:
13-07-2017 15:10

Altijd lekker maar dat eten we denk ik zaterdag, dan moet ik werken en man boodschappen en koken en dat is zijn lievelings eten .
Azarole schreef:
13-07-2017 15:33
Daar woont m'n beste vriendin. Leuk stukje.
De wijk waar ik ga wonen lijkt op deze wijk. Net aan de andere kant (als ik me niet vergis, grenst het enigszins wel. Volgens mij.
Ik woonde redelijk aan de centrum-kant. Ik hoop dat jouw woning net zo leuk is!
Het is een hele levendige wijk (als in, veel verschillende culturen). Ik vond de wijk altijd wat hebben.
Dus dat zal wel goedkomen, nu de woning nog.
Levendige wijken zijn leuk.
Stond voor dit huisje ooit tweede. Mocht ik komen kijken met de rest van de top 10. Nummer 1 wilde niet in deze wijk wonen. Beetje vreemd dat hij dan wel gereageerd had, maar goed nieuws voor mij :)
Toen wij 9 jaar geleden deze flat kochten verkaarde iedereen ons voor gek. We wonen hier al die tijd zo fijn en de buurt ontwikkelt steeds meer naar wij ons fijn bij voelen. Intussen hebben we daar ook een aandeel en 'stem' in. De zoveekste toko aanvraag heeft bakzeil gehaald bij de plannen voor een grand cafe. Over 10 jaar is dit buurtje nog meer hip en happening. Ik geniet nu van de rust. Emnover dien jaar van de mogelijkheden in de buurt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Kijk eens wat ik kan!
Afbeelding
Mooi Katjies :cheer2:
Goedemorgen.
Had gehoopt een uurtje later wakker te worden maar helaas buiten was de groenvoorziening bezig herrie te maken.
En nu is het natuurlijk stil.
Goeiemorgen allemaal.
Hoera voor Katjies! :hello:
Oh Dolfje dat is naar. Meneer L kon ook uitslapen vandaag, maar toen ik weg ging zette net de schilder bij de buren met veel lawaai zijn ladder op, dus ik vrees het ergste.
Ik ga zo eens even wandelen en boodschappen doen het is mooi weer.
Maar eerst thee en een smoothie.
Welkom terug bij de plaatjes-plak-club Katje :cat:

Koffiepauze weer bijna om. :|
Ha koffie, dat ga ik ook maar eens pakken.
Koffie, lekker.

Ik ben momenteel op m'n werk. Had eigenlijk een vrije dag vandaag, maar dat ging toch niet door. Helaas
Afbeelding
Azarole schreef:
14-07-2017 11:49
Koffie, lekker.

Ik ben momenteel op m'n werk. Had eigenlijk een vrije dag vandaag, maar dat ging toch niet door. Helaas
Dat is jammer Aza!

Ik moet zo ook naar mijn werk. Morgen ook nog helaas.
Het is vrij druk, ben al sinds 8u op kantoor. Nu even een rustmomentje :P
Hé Aza, wel opletten dat je je vrije tijd krijgt hè! Hebbie recht op, ensoo. Hoe was het met het huis?

Hier een vroege middagpauze, dus ook maar weer even koffie.
Huisje is maandagmiddag.
Azarole schreef:
14-07-2017 12:51
Huisje is maandagmiddag.

Good luck Az!!
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven