Geen wc boven
vrijdag 14 juli 2017 om 09:09
Ik heb boven een vermalingstoilet. Dan heb je een veel minder grote afvoer nodig. Bovendien zit er geen groot waterreservoir bij, wat ook scheelt in de benodigde ruimte. Bij mij zat deze al in mijn huis toen ik er kwam wonen, maar misschien is dat een optie voor jullie?
En moet je dochter wel echt naar de wc? Ik ken maar weinig kinderen van die leeftijd die s nachts naar de wc gaan, tenzij ziek of zo. Is het geen gewoonte, of maken jullie haar zelfs 'wakker'?
En moet je dochter wel echt naar de wc? Ik ken maar weinig kinderen van die leeftijd die s nachts naar de wc gaan, tenzij ziek of zo. Is het geen gewoonte, of maken jullie haar zelfs 'wakker'?
vrijdag 14 juli 2017 om 09:12
vrijdag 14 juli 2017 om 09:16
Bij mijn ouders hadden we ook geen wc boven, jarenlang gebruikten we een nachtemmer voor volwassenen die elke ochtend werd leeggemaakt en er stond altijd een laagje bleek in, ik word nog naar van de herinnering aan de geur alleen al.
Later stond er zo'n chemisch toilet dat je op campings gebruikt, dat was wel een verbetering.
(En we hadden strikt verbod om grote boodschap te doen boven)
Later stond er zo'n chemisch toilet dat je op campings gebruikt, dat was wel een verbetering.
(En we hadden strikt verbod om grote boodschap te doen boven)
vrijdag 14 juli 2017 om 09:17
Ik heb bij mijn ouders thuis nog nooit een wc boven gehad en kan mij geen moment herinneren dat ik of een van mijn broers/zussen ooit s'nachts van de trap zijn gevallen omdat wij te slaperig waren.
Alleen overdag wanneer we teveel speelgoed de trap op/af wilden nemen, maar ook daarbij is er nooit wat gebroken of iets anders ernstigs geweest
Alleen overdag wanneer we teveel speelgoed de trap op/af wilden nemen, maar ook daarbij is er nooit wat gebroken of iets anders ernstigs geweest
vrijdag 14 juli 2017 om 09:21
Normaal? Wie heeft dat bepaald?MinkeDeWit schreef: ↑14-07-2017 09:11Eigenlijk wel. Normaal is dat je doorslaapt. Ik moet ook wel eens maar dat is een beetje de leeftijd.
Volgens mij geeft je lichaam prima aan wat het nodig heeft en is het niet vreemd om een keer per nacht eruit te moeten voor een plas.
vrijdag 14 juli 2017 om 09:22
een paar keer per nacht? dat lijkt me niet goedLady_Vintage schreef: ↑14-07-2017 09:21Normaal? Wie heeft dat bepaald?
Volgens mij geeft je lichaam prima aan wat het nodig heeft en is het niet vreemd om een keer per nacht eruit te moeten voor een plas.
Dat je een keer moet plassen ´s nachts, oke dat kan. Maar het moet toch je nachtrust niet gaan verstoren.
Vroeger sliep ik op zolder, dus trap af om te plassen.
Nu hebben we een oud huis, dus trap af om te plassen (de kinderen ook) toen ze kleiner waren, kwamen ze even vragen of er iemand mee wilde.