Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
We waren dus ons huis op aan het knappen de laatste 2 weken en elke dag draaiden we een Greatest Hits van een artiest (of meerdere artiesten) via mijn pc. UB40 was echt lekker, heel relaxed schilderen :biggrin:

Doe Maar ook trouwens. Tijdens Guns 'N Roses ging alles wel sneller ^^
https://www.youtube.com/watch?v=7P6TtXte2Hw
Lady_Voldemort schreef:
15-07-2017 01:34
Wat vind jij van Joe Jackson? Mijn voormalige vriend moest er niks van hebben, vanwege de achternaam :rofl: Ik ben echt fan hoor.
Daar ken ik eerlijk gezegd niet genoeg van. Alleen de hits denk ik. Misschien een enkele outsider.
Jackson hebben we ook gedraaid trouwens. Michael dan.
Ja, dat moet ik ook nog eens hebben. Een soort van installatie dat ik mijn liedjes door het huis kan laten schallen, met bas. Naast die koptelefoon dus.
She schreef:
15-07-2017 01:38
Daar ken ik eerlijk gezegd niet genoeg van. Alleen de hits denk ik. Misschien een enkele outsider.
Jackson hebben we ook gedraaid trouwens. Michael dan.
Haha, Michael heb ik nog gekocht toen ik al lang punk was. Net als Prince trouwens. Ik was gewoon een mislukte punkerT :rofl:
Niet zo'n fan van z'n stem. Is she really going out with him is eigenlijk wat ik me het best herinner.

https://www.youtube.com/watch?v=6TzKSFbsh2Y

Ik heb er niet speciaal iets mee. Ik snap je ex wel :biggrin:
Lady_Voldemort schreef:
15-07-2017 01:40
Haha, Michael heb ik nog gekocht toen ik al lang punk was. Net als Prince trouwens. Ik was gewoon een mislukte punkerT :rofl:

Ik was mislukt in alles. Punker, New Waver, Hip-Hopper. Maar ik vond alles zo leuk ^^
House kon ik best goed trouwens. Rock ook.
https://www.youtube.com/watch?v=ybYgP48X2DY
Ik ging dus ooit een keer per ongeluk naar U2. In 1986. En toen hoorde ik Gloria. En toen was ik stuk dus.
Ik ben er nog trouwens. Ook leuk ^^

Mocht ik er niet zijn tijdens de F1, dan wens ik vanaf hier alvast iedereen een mooie race.
Geef jij dat even door als ik er zondag niet ben? :proud:
Lady_Voldemort schreef:
15-07-2017 01:49
Ik ging dus ooit een keer per ongeluk naar U2. In 1986. En toen hoorde ik Gloria. En toen was ik stuk dus.

Per ongeluk? Hoe?

Ik heb wel Ilse de Lange ooit per ongeluk gezien.
Voorprogramma van Kane.

En ze was echt goed. Daarvoor kende ik haar niet of amper.
-
She schreef:
15-07-2017 01:51
Ik ben er nog trouwens. Ook leuk ^^

Mocht ik er niet zijn tijdens de F1, dan wens ik vanaf hier alvast iedereen een mooie race.
Geef jij dat even door als ik er zondag niet ben? :proud:
Ja hoor, is goed. Als ik maar niet hoef deel te nemen aan het topic :proud:
She schreef:
15-07-2017 01:52
Per ongeluk? Hoe?

Met een vriendinnetje mee, die dus fan was en ik nog niet maar we gingen stiekem want het was in het verre buitenland (België) dus ik was wel in voor een geintje. En toen zag ik ze dus. Ik kende welgeteld één liedje (New Years Day) maar ik ging echt helemaal stuk, daar in België. Tranen met tuiten. Vijftien was ik. En een familiedrama, toen ze erachter kwamen dat we niet naar de Efteling waren geweest :rofl:
Later ben ik nog met mijn vader naar U2 geweest. In de Kuip. Hij ging voor mijn plezier, maar na drie minuten stond ie helemaal mee te waven en de volgende dag had ie alle CD's gekocht :rofl:
Werken de bannen nou ook al niet meer?
Mijn god wat een wrak forum dit.
Ik begrijp het wellicht niet, maar weken lang wordt er gezeurd/geklaagd/gezeken over de vrijdagavond gast met haar nummers. Nu is er een ban doen jullie hetzelfde. Is dat dan cynisch bedoelt?
Ik vind U2 maar een enorme zemelband met dito muziek.
ThunderassMan schreef:
15-07-2017 06:21
Eens met jou.
ThunderassMan schreef:
Dat vond ik ook altijd tot ik ze vorig jaar / jaar daarvoor een keer live zag. Was toch wel heel goed. Niet dat ik ze nu draai maar het hoeft ook niet meer af als man het aanzet :)
ThunderassMan schreef:

+1
ThunderassMan schreef:
Nogal ja.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Zo, er is nogal wat banwaardig blijkbaar. :-o

IC perma ban onder beide nick's. Moi ook een lange ban.
dolfje schreef:
15-07-2017 08:32
Dat vond ik ook altijd tot ik ze vorig jaar / jaar daarvoor een keer live zag. Was toch wel heel goed. Niet dat ik ze nu draai maar het hoeft ook niet meer af als man het aanzet :)
Mijn man vind het gelukkig nog erger dan ik. Ik kan best een oudje luisteren zonder weg te zappen. Het is geen Kane ofzo. Net niet. ;)
Fee-de-Goede schreef:
15-07-2017 09:23
Zo, er is nogal wat banwaardig blijkbaar. :-o

IC perma ban onder beide alle drie de nick's. Moi ook een lange ban.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven