Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 16 juli 2017 om 16:36
zondag 16 juli 2017 om 19:37
Even een verschrikkelijk irritatiepuntje: Ik krijg continu de melding "Je kunt niet zo snel na je vorige bericht nog een bericht plaatsen" terwijl ik dan vijf (!) minuten terug op een ander topic heb gereageerd.
Aangezien VIVA-forummen niet mijn dagbesteding is en ik het af en toe gewoon even snel tussendoor doe, maakt dit het actief zijn in een topic wel een beetje onmogelijk.
Nog meer mensen die hier last van hebben?
Aangezien VIVA-forummen niet mijn dagbesteding is en ik het af en toe gewoon even snel tussendoor doe, maakt dit het actief zijn in een topic wel een beetje onmogelijk.
Nog meer mensen die hier last van hebben?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
zondag 16 juli 2017 om 19:58
Bij mij is het nu een 7.
Ik denk dat het komt door ongelezen berichten in mijn favorietenlijstje en/of (snelle) reacties op mijn recente reacties in "gereageerd". Beetje jammer dat de "gereageerd" en "favorieten" maar beperkte lijstjes zijn en ik geen topics verwijderen uit die lijstjes.
Mijn record is tot nu toe 14 ofzo, dus het kan nog leuker
zondag 16 juli 2017 om 20:46
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
maandag 17 juli 2017 om 07:47
Ik zie ze nergens meer. Ook niet meer op de laptop bij niet gequote berichten.friezinnetje2014 schreef: ↑16-07-2017 14:25wanneer je iemand quote dan zie je ze niet, maar anders wel
En ik dacht ook meteen dat de reden wel zou zijn dat ze sayswho.nl niet in de onderschriften willen hebben. Wat ik in principe wel kan begrijpen. Maar ik begrijp ook dat forummers sayswho hier onder de aandacht brengen, want dat forum is juist ontstaan omdat dit forum niet meer functioneert en de community dus een toevluchtsoort zoekt.
In plaat van motto's uit te zetten zou Viva er beter aan doen hun eigen forum serieus te nemen en te repareren - voor iedereen pleite is. En alles wat in twintig jaar is opgebouwd in het riool is verdwenen.
.
maandag 17 juli 2017 om 17:31
maar dat hebben ze dus niet gedaan. Ik kan bij iedereen die een motto heeft deze gewoon lezen. Zal dan mss een bug zijnimpala schreef: ↑17-07-2017 07:47Ik zie ze nergens meer. Ook niet meer op de laptop bij niet gequote berichten.
En ik dacht ook meteen dat de reden wel zou zijn dat ze sayswho.nl niet in de onderschriften willen hebben. Wat ik in principe wel kan begrijpen. Maar ik begrijp ook dat forummers sayswho hier onder de aandacht brengen, want dat forum is juist ontstaan omdat dit forum niet meer functioneert en de community dus een toevluchtsoort zoekt.
In plaat van motto's uit te zetten zou Viva er beter aan doen hun eigen forum serieus te nemen en te repareren - voor iedereen pleite is. En alles wat in twintig jaar is opgebouwd in het riool is verdwenen.
maandag 17 juli 2017 om 19:25
ik heb altijd de motto's kunnen lezen, dus duh, het klopt niet dat jij zegt dat ze er niet waren. Bij jou mss wel, maar het was niet bij iedereen zo. Dus een bug en geen vooropgezet plan, zoals ik uit jou post lees.
maandag 17 juli 2017 om 23:28
Hoe weet jij nou wanneer ik dit ervaren heb en of jij toen ook op het forum was? Bovendien klaagde er op dat moment ook al iemand anders over. Maar ik ga een zooitje posts wissen want veel te veel off topic gezeur om niks.
.
woensdag 19 juli 2017 om 15:24
Ik zie je motto hoor, onder deze post (op de laptop dan he).
Mooi motto
.
woensdag 19 juli 2017 om 22:49
Zelf zie ik het niet op de iPad of mobiel, en ik bleef ook in het scherm hangen waar ik het heb ingevuld, als ik op het knopje drukte om het toe te voegen gebeurde er niks, tenminste dat leek zo. Maar als jij het wel ziet is het er blijkbaar toch
donderdag 20 juli 2017 om 11:30
Mobiel zie je nooit motto's, dus dat klopt
impala wijzigde dit bericht op 20-07-2017 11:32
11.43% gewijzigd
.